spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles kan Surferr, je moet wel wat fantasie hebben, en een rotsvast geloof hebben in je einddoel.
geloof er niks van, volgens mij zit je dan met een hoop schulden achterafquote:Op maandag 13 juni 2005 19:47 schreef Nickthedick het volgende:
Zet een bedrijf op met een ambitieus plan; leen daar veel geld voor (bank, aandeelhouders) en werk het compleet naar de kloten. Het geld wat je daarna overhoudt mag je zelf houden.
Niet als je voor b.v. of n.v. kiest.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef surferr het volgende:
[..]
geloof er niks van, volgens mij zit je dan met een hoop schulden achteraf![]()
Deels ja, mijn vrouw participeert ook mee in wat we noemen een nieuwe uitdaging.quote:
precies. net als Scarface.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
drugs
Nee man, dat kost alleen maar geld, en dat spul is toch al niet goedkoop...quote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
drugs
Er is nergens een gepast antwoord op deze vraag.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:04 schreef -calimero- het volgende:
Als iemand het juiste antwoord weet op de vraag, zou die me dan ook ff willen mailen?
hoeveel kilo heb je alquote:Op maandag 13 juni 2005 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is nergens een gepast antwoord op deze vraag.
Wel suggesties van hoe iets ZOU kunnen. Echter, dat vergt lef, inzet, opoffering, geduld, en het even opzij zetten van trots zo nu en dan.
Ik heb een manier, die reeds is beproefd door mij.
Het principe is simpel, voor elke kilo 1 euro. Je moet er echter wel wat voor doen.
nee ik ben niet zo slim, dus vertel?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:55 schreef Nickthedick het volgende:
Als aanvulling op m'n vorige posts:
[afbeelding]
Ring a bell, anyone?
Nooit gehoord van Nina Brink? World Online?quote:
ik heb een blackoutquote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Nina Brink? World Online?![]()
Veel, erg veelquote:
en doe je dat fulltime? of als "erbij "quote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel, erg veel![]()
Aluminium, voor hergebruik, ziet men graag.
Alleen wilt men in Nederland graag snel en zo schoon mogelijk rijk worden, zonder alteveel te moeten doen![]()
wat een onzin!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet als je voor b.v. of n.v. kiest.![]()
Jeez, dan investeer je dat geld toch gewoon weer in een andere b.v.? (prive-vermogen is zo 1915) Er zijn talloze mogelijkheden; vraag maar an die lui van de bouwfraude.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:47 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
wat een onzin!!!
tegenwoordig ben je als DGA of als bestuurder ook aansprakelijk met je privevermogen bij wanbeleid.
Ik doe dit als hoofdzaak, mijn vak als leraar engels doe ik erbij, omdat het goed is om het kennispeil van de bevolking alhier omhoog te brengen, en tevens voor wat afleiding.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:30 schreef surferr het volgende:
[..]
en doe je dat fulltime? of als "erbij "
opzicht lijkt het me best uitvoerbaar, maar je moet wel de ruimte etc hebben
maar het blijft fraude denk?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jeez, dan investeer je dat geld toch gewoon weer in een andere b.v.? (prive-vermogen is zo 1915) Er zijn talloze mogelijkheden; vraag maar an die lui van de bouwfraude.
Nee, hoor. Zolang je maar de illusie wekt dat je het bedrijf niet bewust hebt geruineerd, is er niets aan de hand (je zal natuurlijk wel verantwoording af moeten leggen, maar als je een goeie leugenaar bent, ben je rijk).quote:
dat is een mooie hoeveelheidquote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doe dit als hoofdzaak, mijn vak als leraar engels doe ik erbij, omdat het goed is om het kennispijl van de bevolking alhier omhoog te brengen, en tevens voor wat afleiding.
Ruimte heb je niet echt nodig om aluminium tot verkoop product te herleiden. Wel nuchter verstand, en niet bang zijn om elders in de wereld mogelijkheden te zoeken.
Tevens ook bestand zijn met tegenslagen, dit qua prijs op de metaalmarkt.
Het is eerlijk werk, hard werk wel ja, met name in het begin, en een goede clientele is een must, maar Nederlanders zijn daar over het algemeen goed in om een goede clientele te verwerven.
Zo verwerk ik per maand om de nabij 5000 kilo aan aluminium in. Je moet nogmaals wel lef hebben om dit te doen.
wat houdt jouw dan tegen om het te doen?, of heb je het al uitgevoerd?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:55 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, hoor. Zolang je maar de illusie wekt dat je het bedrijf niet bewust hebt geruineerd, is er niets aan de hand (je zal natuurlijk wel verantwoording af moeten leggen, maar als je een goeie leugenaar bent, ben je rijk).![]()
Ik heb principesquote:Op maandag 13 juni 2005 20:56 schreef surferr het volgende:
[..]
wat houdt jouw dan tegen om het te doen?, of heb je het al uitgevoerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |