quote:Op maandag 13 juni 2005 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dat een enge ziekte, dat Janine?
Het was haar in ieder geval niet aan te zienquote:Op maandag 13 juni 2005 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Is dat een enge ziekte, dat Janine?
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het was haar in ieder geval niet aan te zien.
Tja, dat jij nou zo nodig MissBliss alleen voor jezelf moest houden en aan de andere kant van de bar bleef zitten.quote:
Kun je nagaan hoe dronken ik was, ik heb je heul niet gezienquote:
O, hij was er echtquote:Op maandag 13 juni 2005 15:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, dat jij nou zo nodig MissBliss alleen voor jezelf moest houden en aan de andere kant van de bar bleef zitten.![]()
Als iedereen GVD bijdehand wordt trek ik het niet meer hoorquote:
Ze zei 'trek'quote:Op maandag 13 juni 2005 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als iedereen GVD bijdehand wordt trek ik het niet meer hoor
En toch roken je borsten lekkerquote:Op maandag 13 juni 2005 15:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat geeft niks. Ik was er wel bij en evegoed heb ik dingen gemist (of verdrongen).
Iets wat ik ook wel zou willen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:32 schreef Aventura het volgende:
Dat geeft niks. Ik was er wel bij en evegoed heb ik dingen gemist (of verdrongen).
Karma was het toch.quote:
Ga jij het nu ook op je borsten smeren, UIO?quote:
Hij was nuch-ter!quote:
Als jij dat wil.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ga jij het nu ook op je borsten smeren, UIO?
Ja, zo ging het iddquote:Op maandag 13 juni 2005 15:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, dat jij nou zo nodig MissBliss alleen voor jezelf moest houden en aan de andere kant van de bar bleef zitten.![]()
Tis een gavequote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Topic dood. Lekker HW. Heb je het weer voor elkaar?
Moet ik hier trouwens uit opmaken dat ik weer één van de weinigen ben die de economie draaiend houdt?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:33 schreef Aventura het volgende:
Ik kan ook bevestigen dat hij nog in leven is. Hij was gisteren naar de Redbull vliegshow weet ik. En hij werkt ws. vandaag![]()
Ik ook, gurgel, ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 16:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Moet ik hier trouwens uit opmaken dat ik weer één van de weinigen ben die de economie draaiend houdt?.
Ah, je bent dakdekker. Geeft niks hoor, die moeten er ook zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit op kantoor. Verder doe ik geen mededelingen over mijn activiteiten.
Dat geloof jezelf toch nie..quote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Yvonne zweert de drank af
Yvonne die de drank afzweert.quote:
Iddquote:Op maandag 13 juni 2005 19:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Yvonne die de drank afzweert.
Het moet niet gekker worden. ;')
Je dacht: Kom, laat ik dit oude topic eens een schop geven met een bijzonder nutteloze opmerking.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef luciano het volgende:
MEGA SCHOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ( kan ik nog aanmelden voor deze orgie met bedspijlen enz .... !? )
Edit ...... lamazitte , meets met maar 5 liter sangria suxssssssss![]()
Als het nou 5 liter salmiakki_kournikova was geweest dan ..........![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |