LOLquote:Op zondag 12 juni 2005 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja maar in plaats van dat je ons daarover aanspreekt. Nee hoor, jij begint een discussie met de mensen aan de tafel achter ons.
Jij kon mooi wegduiken in de hoek achter ripley. Ik zat in de mangel tussen 2 bezopen vrouwen die hard begonnen te zingen. Gelukkig zijn er genoeg andere tapasbarren waar ik nog wel welkom ben.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef Marty26 het volgende:
Tja jij had het echt taai
ik had het met je te doen
Gelukkig was het niet de Eet tent waar je vaker kwam
Jij deed meequote:Op zondag 12 juni 2005 15:13 schreef Sanne het volgende:
Ze loopt voor lul, ze loopt voor lul, ze loopt voor lul!!!
(herhalen tot het écht vervelend wordt)
Maar natuurlijk.quote:
Dat het voor dronken Hollandse vrouwen een traditie is om een soort geluksliedje te zingen voor de aanstaande bruid.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat het voor dronken Hollandse vrouwen een traditie is om een soort geluksliedje te zingen voor de aanstaande bruid.![]()
welnee, we krijgen niet eens één deel volquote:Op zondag 12 juni 2005 16:00 schreef yvonne het volgende:
Is dit een reeks in wording?
Tja een foutje sorryquote:Op zondag 12 juni 2005 15:52 schreef UIO_AMS het volgende:
En welke idioot bazuint rond dat ik een gevaarlijke gek ben?
Naast Marty dan die zich per ongeluk vergiste en een ander gezicht bij mijn nick in gedachten had.
Nou, uitgebalnceerd was ik inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef UIO_AMS het volgende:
zei ik geheim?
ik bedoelde natuurlijk: met een select en uitgebalanceerd gezelschap
Wie zegt dat ik het over jouw handjes had?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef yvonne het volgende:
Zie je nou, niks grijpgrage handjes, een plek om ze af te vegen ja!.
Je wou toch niet zeggen dat je het hier over mij hebt he?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jouw handjes had?
hahah als of jij dat zou doen hequote:Op zondag 12 juni 2005 16:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat je het hier over mij hebt he?
Pcies, dat zou ik nooit doen.quote:
En jij reageert niet op je MSNquote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Gurgeh? Die heb ik niet meer gezien sinds de meeting. Moeten we ons zorgen maken, of heeft ie dit topic gewoon nog niet gevonden?
Hij leeft nog! Had hem vanmorgen nog op MSNquote:Op maandag 13 juni 2005 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Gurgeh? Die heb ik niet meer gezien sinds de meeting. Moeten we ons zorgen maken, of heeft ie dit topic gewoon nog niet gevonden?
Uhm, sta ik als online weergegeven?quote:
De bercihten komen wel gewoon aan, ws. op je pc thuis dan? Kweet niet psies hoe dat werkt.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uhm, sta ik als online weergegeven?
Deze pc zegt namelijk dat ik op een andere pc ben ingelogd en online ben. Iedere keer als ik hier msn opstart word ik eruit gegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |