Jou zeker nietquote:Op zondag 12 juni 2005 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..], nou, do the math, Marty wil ons nooit meer zien
quote:Op zondag 12 juni 2005 14:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jou zeker niet
Maar van die kleine ben ik het wel gewend
Was het ZO ergquote:
quote:
Je bent niets gewend.quote:
quote:
Wie nietquote:Op zondag 12 juni 2005 14:10 schreef Sanne het volgende:
Marty is een beetje bang voor Yvonne.
Zie je Marty, Jerruh was ook bangquote:
ja, volgende keer ga ik ook mee en dan mag je voelen of ik rechtsdragend of linksdragend benquote:Op zondag 12 juni 2005 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je Marty, Jerruh was ook bang
En dat is helemaal goedgekomen
Hiero, en dat heb ik bij Marty nieteens gedaan!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, volgende keer ga ik ook mee en dan mag je voelen of ik rechtsdragend of linksdragend ben.
Hij heeft voor mij zelfs een keer zijn broek naar beneden getrokken op het Leidseplein.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hiero, en dat heb ik bij Marty nieteens gedaan!!!
Ja verschil moet er wezenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hij heeft voor mij zelfs een keer zijn broek naar beneden getrokken op het Leidseplein.
Bij daglicht.![]()
quote:
Fotoooooooooooooooooooooooooooooo!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hij heeft voor mij zelfs een keer zijn broek naar beneden getrokken op het Leidseplein.
Bij daglicht.![]()
quote:
Hé Oewiejo! Heb je foto's? Die slappelingen willen de pics eerst bestuderen, overleggen en dan besluiten om niks te posten.quote:
quote:
Als je nou als vrouw je benen er achter over gooit en klemt tussen de spijlen dan kun je je zelf beffen!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Marty, hoe zat het ook alweer met een bed met spijlen?
Volgens mij heb ik geen foto's genomen. Ik wilde wel even inzoemen op de boezem van Aventura. Zeg maar om bewijs vast te leggen. Maar Yvonne hield me tegen. Alsof ze iets te verbergen had.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:36 schreef Dirkh het volgende:
Hé Oewiejo! Heb je foto's? Die slappelingen willen de pics eerst bestuderen, overleggen en dan besluiten om niks te posten.
Doe jij eens een goed voorbeeld geven.
sorry.quote:
Ik heb ook een bed met spijlenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Marty, hoe zat het ook alweer met een bed met spijlen?
Ze zal vast jaloers zijn geweest.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen foto's genomen. Ik wilde wel even inzoemen op de boezem van Aventura. Zeg maar om bewijs vast te leggen. Maar Yvonne hield me tegen. Alsof ze iets te verbergen had.
Ach ja, dat is het wat ik trachtte te vergeten.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:37 schreef Marty26 het volgende:
Als je nou als vrouw je benen er achter over gooit en klemt tussen de spijlen dan kun je je zelf beffen!
Moet je wel of een lange klit of lange tong hebben
Geloof ik wel hij heeft het vast geprobeert dat kan niet andersquote:Op zondag 12 juni 2005 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het wat ik trachtte te vergeten.
Volgens haar kon Gurgeh het ook wel.
Ik ga het straks even proberen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:37 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Als je nou als vrouw je benen er achter over gooit en klemt tussen de spijlen dan kun je je zelf beffen!
Moet je wel of een lange klit of lange tong hebben
Ah, het leeft!quote:
FOTO'squote:
Wat zat er in die sinas?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Volgens mij heb ik geen foto's genomen
De afgunst was van haar gezicht te lezen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:41 schreef Dirkh het volgende:
Ze zal vast jaloers zijn geweest.
Maar ik begrijp je wel, je wil ze gewoon niet plaatsen. Je weet mijn mail hè.
Zeg, de hele week heb ik uwiejo aan moeten horen over dat hij tapas gaat eten en ik maar genoegen moest nemen met een boterham met hagelslag.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef Sanne het volgende:
Zeur niet zo die foto's komen straks.
Mits de betrokken personen er toestemming voor geven om ze te plaatsen.
Ik stuur ze wel even een memo.
Tja jij had het echt taaiquote:Op zondag 12 juni 2005 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De afgunst was van haar gezicht te lezen.
Helaas was ik te druk bezig met het ontwijken van grijpgrage handjes om ook maar één foto te kunnen maken.
Nog niet voldaan na vannacht?quote:
Dat waren geen grijpgrage handjes, dat waren handjes die zich aan jou af wilden vegen, de servethouder was immers wegquote:Op zondag 12 juni 2005 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De afgunst was van haar gezicht te lezen.
Helaas was ik te druk bezig met het ontwijken van grijpgrage handjes om ook maar één foto te kunnen maken.
Zonde he.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog niet voldaan na vannacht?
O wacht.
Zwaargewond ja.
Ik zit me net af te vragen hoe groot jouw tas wel niet geweest moet zijn om dat allemaal mee te slepen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat waren geen grijpgrage handjes, dat waren handjes die zich aan jou af wilden vegen, de servethouder was immers weg
Ja maar in plaats van dat je ons daarover aanspreekt. Nee hoor, jij begint een discussie met de mensen aan de tafel achter ons.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef Sanne het volgende:
Viel me trouwens wel een beetje tegen dat niemand de Heimlich manoeuvre uitvoerde toen ik dreigde te stikken in de overigens heerlijke Jambon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |