Je neemt me in de maling, he.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:22 schreef Gellius het volgende:
Is het een Whistler?
En als ware spuit 11 valt het kwartje nu pas, bij 't zien van deze post...quote:
Zalig zijn de onnozelen, want hen behoort het rijk der hemelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
op mijn age nog zo naief zijn... dat is ook een kunst
gelukkig is deze onnozele nog net niet zo onnozel om zo nu en dan nog iets te lerenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zalig zijn de onnozelen, want hen behoort het rijk der hemelen.![]()
Zoek jij mee naar die Italiaanse schilder of heb jij wat anders aan het hoofd?![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
... nu moet m'n hoofd even ontladen ...
Twee tegengestelde ladingen neutraliseren elkaar, dus ...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dit hoofd ook.
We zitten gezellig op msn te babbelen... virtuele ontlading.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
[..]
Twee tegengestelde ladingen neutraliseren elkaar, dus ...![]()
door beide hoofden tegen elkaar te drukken, vul zelf maar in ...![]()
Volgens mij is dat nog écht zo ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, zij praat en ik luister.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:11 schreef Gajus het volgende:
zij schenkt en hij drinkt ... ook een leuke rolverdeling
Soms kan het ook weleens andersom hoor... ik ben een goed luisteraar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:11 schreef Gajus het volgende:
Zij praat en hij luistert ... de gebruikelijke rolverdeling.![]()
zij schenkt en hij drinkt ... ook een leuke rolverdeling
Als ik naar de kleding kijk zie ik wel wat overeenkomst qua schildertechniek..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 05:09 schreef Gajus het volgende:
Na het bekijken van honderden schilderijen van tientallen Italiaanse barokschilders, komt Guido Reni (1575-1642) het meest in aanmerking als de gezochte schilder. Zo niet, dan toch wel iemand van de Bolognese school.
[afbeelding]
ter illustratie, Reni's Salomé uit 1639
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:57 schreef Augustina het volgende:
En voor degenen die mijn echte naam weten: ik heb een godinnennaam. De naam van deze schilderes is dezelfde godin, maar dan in de Griekse versie. (Haar naam is alleen twee letters langer gemaakt dan de godinnennaam.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |