abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27856213
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wat dacht je van sponsors.
En wat dacht je van geld verdienen met racen danwel straatracen.

.
Ja, je zal er echt rijk van worden. Geloof nu maar van iemand die zich bezig houdt me motorsport, dat er bijna niemand geld mee verdient. In de rallysport komt bijna niemand zomaar rond...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 12 juni 2005 @ 14:24:29 #102
93040 casejunkie
Mazda freak
pi_27856243
Jezus laat mensen ff lekker zelf bepalen wat voor hobby ze hebben!

Er rijden in Nederland genoeg auto's rond waat de audio installatie al duurder is dan de wagen zelf (inclusief de mijne).

Ik heb zelf een Mazda 626 Stationwagon met een 2.0i 8V blok er in met totaal 90PK en hier gaat over een maand ook een 2.0i 16V GT blok wat me vermogen naar 148 PK brengt, waarna er een andere chip in de computer gaat van een 4WS wat me vermogen weer verhoogt met 5PK.

Daar geef ik me geld aan uit ja! en nog wel aan een stationwagon.

Waarom? omdat het super leuk is om te doen en dat ik het één en ander er van opsteek.

Dus laat alsjeblieft de reacties achterwege van: Dat is zonde van je geld.
Jij gaat zelf ook een avond flink zuipen waarna je weer een goede 50 euro kwijt bent. En dat vind ik zelfs erger. je ziet niks meer terug van die 50 euro behalve koppijn en als je er niet tegen kan een mooi plasje braaksel.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_27856281
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:23 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ja, je zal er echt rijk van worden. Geloof nu maar van iemand die zich bezig houdt me motorsport, dat er bijna niemand geld mee verdient. In de rallysport komt bijna niemand zomaar rond...
Zeg ik dat je er rijk van wordt of geld mee moet verdienen? Hobby's kosten bijna altijd geld.

Ik bedoel er alleen mee dat het niet persé ene dure hobby hoeft te zijn waarbij je álles zelf moet betalen.
pi_27856493
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zeg ik dat je er rijk van wordt of geld mee moet verdienen? Hobby's kosten bijna altijd geld.

Ik bedoel er alleen mee dat het niet persé ene dure hobby hoeft te zijn waarbij je álles zelf moet betalen.
Je hebt gelijk... je kunt het echt een stuk goedkoper maken Korting gekregen op je luchtfilter?

Mensen die straatracen verpesten het helaas enorm voor iedereen die op een verantwoorde manier aan autosport wil doen. Op deze manier worden we allemaal met de nek aangekeken, terwijl wij alles doen aan de veiligheid van de sport...
pi_27856532
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:33 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Je hebt gelijk... je kunt het echt een stuk goedkoper maken Korting gekregen op je luchtfilter?

Mensen die straatracen verpesten het helaas enorm voor iedereen die op een verantwoorde manier aan autosport wil doen. Op deze manier worden we allemaal met de nek aangekeken, terwijl wij alles doen aan de veiligheid van de sport...
Toevallig krijg ik korting op automaterialen ja .

Ha . .
  zondag 12 juni 2005 @ 14:36:20 #106
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_27856589
Ik heb mn auto voor 150 getuned én er enorm veel van geleerd
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_27856695
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:34 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Toevallig krijg ik korting op automaterialen ja .

Ha . .
Joh...

Iedereen die het vraagt krijgt korting en jullie ricers noemen dat dan sponsoring ofzo? Maar reageer eens op mijn andere opmerking. Waarom gaan jullie niet gewoon rallyrijden als jullie zo enorm graag willen racen?
pi_27856735
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:39 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Joh...

Iedereen die het vraagt krijgt korting en jullie ricers noemen dat dan sponsoring ofzo? Maar reageer eens op mijn andere opmerking. Waarom gaan jullie niet gewoon rallyrijden als jullie zo enorm graag willen racen?
"jullie" ?

Ik doe never nooit niet aan straatracen .
En ik neem aan dat ralleyrijden nóg duurder is.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:42:28 #109
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_27856784
Rally rijden is iets heel anders & niet te betalen.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_27856812
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

"jullie" ?

Ik doe never nooit niet aan straatracen .
En ik neem aan dat ralleyrijden nóg duurder is.
Rallyrijden is al snel goedkoper, geloof me maar. Maar rallyrijden is natuurlijk niet tof genoeg... liever op straat echt iemand aanrijden...
pi_27856848
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Rallyrijden is al snel goedkoper, geloof me maar. Maar rallyrijden is natuurlijk niet tof genoeg... liever op straat echt iemand aanrijden...
Er is hier nog nooit iemand aangereden .
En hier wordt flink wat afgeraced. Maar guess what. Daar zetten ze de weg illegaal voor af.
pi_27856898
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Er is hier nog nooit iemand aangereden .
En hier wordt flink wat afgeraced. Maar guess what. Daar zetten ze de weg illegaal voor af.
Tot het mis gaat... je kent het wel.... Lees je de krant? Nooit gelezen over de doden? Daar ben jij fan van...

Maar goed, nogmaals: Waarom niet legaal echt racen?
pi_27856960
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:46 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Tot het mis gaat... je kent het wel.... Lees je de krant? Nooit gelezen over de doden? Daar ben jij fan van...

Maar goed, nogmaals: Waarom niet legaal echt racen?
Ik zeg toch dat er hier nog nooit iemand is dood gereden .
Dus nee, nog nooit gelezen over een dode van een straatrace.

En als er een dode bij zit is het de chauffeur zelf. Eigen schuld dikke bult denk ik dan.
  zondag 12 juni 2005 @ 14:51:13 #114
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_27857045
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Rallyrijden is al snel goedkoper

jij weet het
pi_27857431
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:48 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat er hier nog nooit iemand is dood gereden .
Dus nee, nog nooit gelezen over een dode van een straatrace.

En als er een dode bij zit is het de chauffeur zelf. Eigen schuld dikke bult denk ik dan.
- mei 2005: een 25-jarig belg Kevin Decaestecker dood
- juli 2003: een 27-jarige man uit Dordrecht dood
- april 2003: een 20-jarig man uit Best dood
- oktober 2002: een 19-jarige en een 20-jarige Amsterdammer dood
- april 2002: een 19-jarige Drutense monteur Wouter Vaarwerk dood (in diezelfde periode werd een 28-jarige zwaargewond afgevoerd.... deze had niks met de race te maken en reed gewoon na zijn werk naar huis...)

Maar goed, er zitten nu nog geen vrienden van je tussen. Als je het allemaal zo goed weet, ben je hier dan niet van op de hoogte? Dit is maar een greep uit de doden, er zijn er meer en er zijn met name nog een aantal onschuldige mensen gewond bij geraakt. Er is net nog een vrouw doodgereden bij ee straatrace in Parijs, waarbij haar taxi geraakt werd...

Heel verantwoordeijk. Helemaal niet gevaarlijk.

Ga toch gewoon legaal racen...
pi_27857458
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

jij weet het
Ok, lichtelijk overdreden. Maar ik heb drie jaar rally gereden zonder een cent netto kwijt te zijn...
  zondag 12 juni 2005 @ 15:42:32 #117
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_27858539
Dan heb je veel geluk imo.
pi_27858887
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:42 schreef daNpy het volgende:
Dan heb je veel geluk imo.
Geluk had er niet heel veel mee te maken. Hard werken aan je sponsoring en niet te snel instappen in een dure auto helpt al behoorlijk...
  zondag 12 juni 2005 @ 16:22:30 #119
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_27859690
Elke moet toch FIAA gekeurd zijn, dus welke auto dan ook, dát kost al een vermogen.
En dan de hele reutemeteut van reserve onderdelen, service team, velgen, banden etc...
pi_27859703
waar is ts

en ijsmeis, hap niet zo joh
pi_27859799
ik trek jullie dr allemaal uit in me kadet GSI juhhhhhhhh!!!!!!!!!!

geen enzo die me bijhoudt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_27859904
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:22 schreef daNpy het volgende:
Elke moet toch FIAA gekeurd zijn, dus welke auto dan ook, dát kost al een vermogen.
En dan de hele reutemeteut van reserve onderdelen, service team, velgen, banden etc...
Dat valt allemaal nogal mee. Alle onderdelen voor de fia keuring kun je voor ongeveer 2500 euro inslaan (ligt natuurlijk aan de wagen, maar 205 gti ofzo). Alleen het meest noodzakelijk aan reserve onderdelen op voorraad houden en je laten servicen door wat vrienden. Je kunt voor minder dan 10 mille een jaar lang meerijden. Dus zorgen dat je die 10 mille ergens bij een sponsor vandaan weet te halen en nog wat extra korting op die onderdelen bedingen... Zo deden wij het in ieder geval.
  zondag 12 juni 2005 @ 16:40:16 #123
93040 casejunkie
Mazda freak
pi_27860113
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:31 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dat valt allemaal nogal mee. Alle onderdelen voor de fia keuring kun je voor ongeveer 2500 euro inslaan (ligt natuurlijk aan de wagen, maar 205 gti ofzo). Alleen het meest noodzakelijk aan reserve onderdelen op voorraad houden en je laten servicen door wat vrienden. Je kunt voor minder dan 10 mille een jaar lang meerijden. Dus zorgen dat je die 10 mille ergens bij een sponsor vandaan weet te halen en nog wat extra korting op die onderdelen bedingen... Zo deden wij het in ieder geval.
Gast je hebt het hier ff over 10k. Voor 1 jaartje.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_27860265
ja, das niet echt veel ofzo
  Moderator zondag 12 juni 2005 @ 16:55:36 #125
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27860429
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef Rev- het volgende:
ik trek jullie dr allemaal uit in me kadet GSI juhhhhhhhh!!!!!!!!!!

[afbeelding]

geen enzo die me bijhoudt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blijf dromen jongen, blijf dromen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')