Wie heeft het over gamen? ik heb het over investeren.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ooit gehoord van hobby?
De een speelt de hele dag Playstation en koopt daar ontiegelijk veel spellen door (cq. veel geld)
Daar heb je ook niet veel aan imho. Moet diegene daar ook maar mee stoppen, want je móet blijkbaar ergens investeren waar je wat aan hebt?.
van afstand bewaren gehoord? dan ben jij de schuldige (gene die achter mij rijdt)quote:Op zondag 12 juni 2005 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie achterop je zit ben jij schuld. Dus nee, daar doen we dan weer niet aan.
Je kan toch ook in je Playstation investerenquote:Op zondag 12 juni 2005 12:43 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
Wie heeft het over gamen? ik heb het over investeren.
Doe mij eens ff een kosten plaatje van zo'n getune de auto? 3x a 4x de dagwaarde van zo'n bak?
leuk zo'n 'vette' auto. ik zie het hier genoeg. auto van zoveel euri voor de deur staan maar zelf in een kut huurhuisje wonen.
Als jij degene bent die met opzet op de rem trapt, ben jij schuld en krijgt de bumperkleverd alleen maar een boete vanwege het bumperkleven.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:44 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
van afstand bewaren gehoord? dan ben jij de schuldige (gene die achter mij rijdt)
bovendien heb ik dan toch lekker geen schade
Waarom schuld er liep een eekhoorntje over de wegquote:Op zondag 12 juni 2005 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij degene bent die met opzet op de rem trapt, ben jij schuld en krijgt de bumperkleverd alleen maar een boete vanwege het bumperkleven.
Denk jij dat ze daar nog intrappen als iedereen die smoes gaat gebruiken?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waarom schuld er liep een eekhoorntje over de weg
mjah... bewijs eens dat t niet zo is he...quote:Op zondag 12 juni 2005 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Denk jij dat ze daar nog intrappen als iedereen die smoes gaat gebruiken?
De boom komt er meestal wel mee weg.quote:
Bewijs jij maar eens dat het wel zo isquote:Op zondag 12 juni 2005 12:52 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah... bewijs eens dat t niet zo is he...
denk dat t allemaal een beetje moeilijk is..
Als jij achter op iemand rijdt, ben je altijd de zak... Opa mag lekker los gaan met zijn trekhaak!quote:Op zondag 12 juni 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eens dat het wel zo is.
Maar goed, ik weet niet wat de precieze wetregel daarvan is en hoe die precies werkt.
Dat is veranderdquote:Op zondag 12 juni 2005 12:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als jij achter op iemand rijdt, ben je altijd de zak... Opa mag lekker los gaan met zijn trekhaak!![]()
Dus? appels met peren enzo. ombouwen kosn volgens mij nog geen 10 euro. ( chippie erin eruit toch?) Ik had het over duizenden euro. (dan bedoel ik die laatste foto)quote:Op zondag 12 juni 2005 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kan toch ook in je Playstation investeren.
Ombouwen, spellen, etc.
"dat investeren is ook meer dan de dagwaarde van die playstation, bladiebla"
Dus?
ja natuurlijk. het is toch mijn eigen meningquote:En daarbij, dat moeten ze dan toch zelf weten?
prioriteiten heet dat. don't mention itquote:Als ik nooit dit had gekocht, had ik dit gehad. En als ik dit niet had gedaan, had ik dat gehad.
Boeiend.
bron? url?quote:
ijsmeis heft gelijk, kennis van me is voor 6mdn zijn rijbewijs kwijt omdat hij op de remtrapte toen een wouten wagen za te bumperklevenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:00 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
bron? url?
ben errug benieuwd.
daarom zijn ze zeker nu ook zo actief met de 2 seconden regel compagne
Aha, dus dat is het excuus om dingen te doen met je auto waar ie eigenlijk niet voor bedoeld is (en uiteindelijk ook niet tegen kan). Naja, veel plezier en maak geen gewonden, vind ik het allang best.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
Je kan toch ook in je Playstation investeren.
Ombouwen, spellen, etc.
"dat investeren is ook meer dan de dagwaarde van die playstation, bladiebla"
Dus?
En daarbij, dat moeten ze dan toch zelf weten?
nogmaals zie ik graag een site oid waar dat exact beschreven staatquote:Op zondag 12 juni 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ijsmeis heft gelijk, kennis van me is voor 6mdn zijn rijbewijs kwijt omdat hij op de remtrapte toen een wouten wagen za te bumperkleven![]()
Je moet ook gewoon langzamer gaan rijden, niet op de rem trappen in een keer, maar gewoon het gaspedaal loslaten. Niet zo frustie reageren; Laat dat maar aan de bumperklever overquote:Op zondag 12 juni 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis heft gelijk, kennis van me is voor 6mdn zijn rijbewijs kwijt omdat hij op de remtrapte toen een wouten wagen za te bumperkleven![]()
Het ombouwen bij mij heeft 100 euro gekost wat misschien nu meer dan de dagwaarde van de PS 2 is.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:59 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
Dus? appels met peren enzo. ombouwen kosn volgens mij nog geen 10 euro. ( chippie erin eruit toch?) Ik had het over duizenden euro. (dan bedoel ik die laatste foto)
ga ff console's vergelijken met auto's
[..]
ja natuurlijk. het is toch mijn eigen meningdat je dan net zo goed dat geld kan weg flikkeren.
[..]
prioriteiten heet dat. don't mention it
Hoezo kan een auto niet tegen tunen?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Aha, dus dat is het excuus om dingen te doen met je auto waar ie eigenlijk niet voor bedoeld is (en uiteindelijk ook niet tegen kan). Naja, veel plezier en maak geen gewonden, vind ik het allang best.
kom met iets van het vergelijkbare bedrag bedraagt. DAAR ging het mij op.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ombouwen bij mij heeft 100 euro gekost wat misschien nu meer dan de dagwaarde van de PS 2 is.
Dáár ging het toch om?
Dus niks appels met peren vergelijken.
Laten we het erop houden dat de rest van de auto niet bepaald bedoeld is om tot het uiterste gedreven te worden. Het is leuk als het werkt, maar als het fout gaat vallen er meestal doden.quote:
Mensen die een paard kopen en de hele reutemeut daarbij.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:44 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
kom met iets van het vergelijkbare bedrag bedraagt. DAAR ging het mij op.
:![]()
Ow, dus als een auto 200 kan, mag je dat niet rijden omdat ie er 'zogenaamd' niet tegen kan?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de rest van de auto niet bepaald bedoeld is om tot het uiterste gedreven te worden. Het is leuk als het werkt, maar als het fout gaat vallen er meestal doden.
paardricersquote:Op zondag 12 juni 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mensen die een paard kopen en de hele reutemeut daarbij.
Nou goed.
Very funnyquote:Op zondag 12 juni 2005 13:48 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
paardricers
heb ik ook zo'n hekel aan. staan ze daar naast elkaar op zo'n verlaten industrie weggetje midden in de nacht
paarden met gouden velgen hoevennet zoiets
lees ff tussen de regels doorquote:Op zondag 12 juni 2005 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, dus als een auto 200 kan, mag je dat niet rijden omdat ie er 'zogenaamd' niet tegen kan?
Oh ja? *kijkt nog eens*quote:Op zondag 12 juni 2005 13:50 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
lees ff tussen de regels doorhij bedoelt slijtage etc.
ik heb laatst nog een oud paard ergens gekocht bij een boertje. voor 100 euro en daar voor 1800 euro nieuwe hoeven en een gebits reiniging voor in laten zetten. ik betaal ook 150 euro verz. premie per maand.quote:
Er bestaat ook zoiets als paarden van over de 5000 euro.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:55 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een oud paard ergens gekocht bij een boertje. voor 100 euro en daar voor 1800 euro nieuwe hoeven en een gebits reiniging voor in laten zetten. ik betaal ook 150 euro verz. premie per maand.
begint eral iets te dagen?
precies, vaker onderhoud etc. waarom? omdat je auto harder slijt doordat je er veel van vraagt.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja? *kijkt nog eens*
Ik zie niks over slijtage.
En dan nog, er bestaat zoiets als een kleine en grote beurt en daarnaast nog de APK.
Ja en dat fix je dus. Waardoor je gewoon 200 kan rijden wanneer deze dat kan.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
precies, vaker onderhoud etc. waarom? omdat je auto harder slijt doordat je er veel van vraagt.
hangt er maar vanaf.. als jij dat beetje extra vermogen constant benut wel ja... maar dat gebeurt toch nietquote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
precies, vaker onderhoud etc. waarom? omdat je auto harder slijt doordat je er veel van vraagt.
Een getunede auto heb je niet om boodschappen te doen, op bezoek te gaan en de kids mee weg te brengen.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
Daar zou ik mee beginnenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:59 schreef Youp het volgende:
trouwens als je wagen ineens 50km/h harder kan zou ik wel de remmerij aanpassen
ja daar racen ze ook zo hard over klinker weggetjes mee of niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als paarden van over de 5000 euro.
Begint jou al iets te dagen?
Het was wel degelijk een goed voorbeeld.
JIJ wilde een voorbeeld qua geld.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
ja daar racen ze ook zo hard over klinker weggetjes mee of niet?
wie met zn auto (ongeacht standard of niet) over klinkerweggetjes raced is gestoordquote:Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
ja daar racen ze ook zo hard over klinker weggetjes mee of niet?
waarom wel dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een getunede auto heb je niet om boodschappen te doen, op bezoek te gaan en de kids mee weg te brengen.
hij staat alleen maar voor de deur en er wordt af en toen in gereden? dat bedoel je?quote:Dat is meer dan logisch. Dat extra onderhoud zit hem juíst in het tunen, maar de andere kant is dat de auto minder gebruikt word.
Wat dacht je van sponsors.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
waarom wel dan?
[..]
hij staat alleen maar voor de deur en er wordt af en toen in gereden? dat bedoel je?
wat zonde van je geld![]()
mjah ieder weekend je geld wegzuipen is ook zonde van je geldquote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
waarom wel dan?
[..]
hij staat alleen maar voor de deur en er wordt af en toen in gereden? dat bedoel je?
wat zonde van je geld![]()
het is nog steeds een hobby? of geef je dat geld door aan de belasting? dan is het werk.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat dacht je van sponsors.
En wat dacht je van geld verdienen met racen danwel straatracen..
kratje bier kostte de laatste keer geen 496 euro in de winkel.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:04 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah ieder weekend je geld wegzuipen is ook zonde van je geld
da getune, bewaar je daar ook je bonnetjes van?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:04 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
het is nog steeds een hobby? of geef je dat geld door aan de belasting? dan is het werk.
quote:Op zondag 12 juni 2005 14:05 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
kratje bier kostte de laatste keer geen 496 euro in de winkel.
Ja, ga jij nou maar fijn je spaarcentjes op je rekening tellen ofzoquote:Op zondag 12 juni 2005 14:06 schreef Je_Opa het volgende:
[..]
da getune, bewaar je daar ook je bonnetjes van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |