nee... idd...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wedstrijden er in 10minuten doorheen jassen vind ik niet echt een uitgebreide samenvatting gasten
Hahahhaha ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 12 juni 2005 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan Joost; ik heb het ook niet op het Limburgs accent, maar mensen napraten op tv doe je niet.
lulquote:Op zondag 12 juni 2005 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan Joost; ik heb het ook niet op het Limburgs accent, maar mensen napraten op tv doe je niet.
Niet live op tv neequote:Op zondag 12 juni 2005 00:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hahahhaha ik dacht precies hetzelfdeHet is verleidelijk.. maar je DOET het niet
Hij viel erg sterk in hoor. En qua potentie is ie echt wel een van de meest talentvolle.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vond Lionel Messi nou niet bepaald de meest waardevolle speler van de dag.
Jan Joostquote:Op zondag 12 juni 2005 00:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jan Joost is best wel tof, dit past beter bij em dan het Sportjournaal presenteren.
En die garpjes van em mogen dan ook wel
Als het puur om de meest talentvolle zou gaan hadden ze bij de NOS net zo goed van te voren al een lijstje kunnen maken in plaats van net te doen dat ze de wedstrijden hebben ge-evalueerd en daaruit de meest 'waardevolle' te kiezen. Want Messi was nou niet bepaald de meest indrukwekkende speler die ik vandaag heb zien spelen (in de samenvattingen).quote:Op zondag 12 juni 2005 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij viel erg sterk in hoor. En qua potentie is ie echt wel een van de meest talentvolle.
Stefkuh, check je mail
Nee.. helaas... dat soort wedstrijden hadden toch wel gemogen ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 00:17 schreef Grimli het volgende:
de wedstrijd Brazilie - Nigeria even live uitzenden is er weer niet bij
iddquote:Op zondag 12 juni 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nee.. helaas... dat soort wedstrijden hadden toch wel gemogen ja.
Canal+quote:Op zondag 12 juni 2005 00:17 schreef Grimli het volgende:
de wedstrijd Brazilie - Nigeria even live uitzenden is er weer niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |