Hmmmm, heb wel gemerkt wanneer k b.v langzaam rijdt en steeds stop enzo, en daarna volgas geef, dat ie wat stottert en dan doet ie het weer goed.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:31 schreef Patrick281 het volgende:
Die staat te rijk, of je rijdt te langzaam.![]()
Daar moet een kleinere sproeier in dus.![]()
Oliepompje en mengverhouding kan ook nog brak zijn.![]()
dan gaan we toch zaterdag meetenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
Shit, shit, shit.........
Ik ben ff op bezoek bij mijn zus (wat een uberverbinding en computer hier) en die herinnerde mij er net aan dat het volgende week zondag vaderdag is ... dus dan kan ik niet meeten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zondag heb ik Nick, en dan gaan we met de hele familie een speciaal feestje vieren.
(mijn moeder is opgenomen, dus mijn eigen vader is erg eenzaam)
![]()
Wat mij betreft ook, maar die sukkel Youssef heeft zaterdagwerkquote:Op zondag 12 juni 2005 17:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan gaan we toch zaterdag meeten
Injectie blijft aanklooien, beter gewoon een grote carb erop schroeven samen met een 80 tot 125cc kitje als je het mij vraagt.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:29 schreef Drifter__ het volgende:
Scooter-freaks heb k al geprobeerd, nog geen echt goed antwoord
Brommerforum straks ff kijken![]()
Maar thanks
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:zaterdag kan ik helemaal niet...zondag ook niet, ja op zich wel maar moet mijn zus om 300 uur afzetten op schiphol dus dat wordt niks...
LOL Yeah, tjah injectie, wanneer het werkt is het gewoon toppie, wanneer het kapot gaat, niet meer zo toppiequote:Op zondag 12 juni 2005 19:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Injectie blijft aanklooien, beter gewoon een grote carb erop schroeven samen met een 80 tot 125cc kitje als je het mij vraagt.
Meng je brandstof zelf eens, denk dat het daar aan ligt. Zwarte bougie is normaal te rijk maar je hebt geen carb dus die kans is al kleiner, kan makkelijk zijn dat ie teveel olie geeft.Klem even het slangetje af en gooi er mengsmering in of meng het zelf en kijk hoe het gaat.
we zijn net thuis en zitten nog even na te kletsen en even de maag te vullenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
Heeft wel lang geduurt, lange toertocht of ook veel thuis gezeten?
wtfquote:
Misschien zat youssef achter de PCquote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wtfmijn broer en zus gaan parachute springen zaterdag in lelystad en zondag ben ik fucked want dan gaat ze op vakantie, sla ik dus een nacht over....ga ik echt niet rijden dus
jammer maar tis niet andershet wordt wel erg mooi weer schijnt het zondag...
leuk maarquote:Op zondag 12 juni 2005 19:54 schreef hicham het volgende:
Misschien zat youssef achter de PC![]()
![]()
Mercy is meestal wat subtieler
Hoi Larsquote:Op zondag 12 juni 2005 19:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Injectie blijft aanklooien, beter gewoon een grote carb erop schroeven samen met een 80 tot 125cc kitje als je het mij vraagt.
Meng je brandstof zelf eens, denk dat het daar aan ligt. Zwarte bougie is normaal te rijk maar je hebt geen carb dus die kans is al kleiner, kan makkelijk zijn dat ie teveel olie geeft.Klem even het slangetje af en gooi er mengsmering in of meng het zelf en kijk hoe het gaat.
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
leuk maarsmileys doe je maar tegen iemand anders
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat weerhoudt jou eigenlijk om samen met je broer en zus te gaan parachutespringen?
heb ik niet gepostquote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wtfmijn broer en zus gaan parachute springen zaterdag in lelystad en zondag ben ik fucked want dan gaat ze op vakantie, sla ik dus een nacht over....ga ik echt niet rijden dus
motorrijders rijden niet op groooote hoogtesquote:Op zondag 12 juni 2005 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar jij bent die stoere motorrijder toch![]()
![]()
Ik begrijp het al
Hahahaquote:
die limz ook altijdquote:
volgens mij hebben jullie het nog aardig droog gehouden??quote:ik ga alvast de foto's resizen en uploaden maar ik wach met die posten tot Yoessef thuis![]()
doen we verslag samen maken![]()
nee die vliegen laagquote:Op zondag 12 juni 2005 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
motorrijders rijden niet op groooote hoogtes
we hebben het de hele dag droog gehadquote:Op zondag 12 juni 2005 20:08 schreef hicham het volgende:
[..]
HahahaEn ik had het nog goed ook
Naja, ik zal geduldig afwachten
Zal ook niet echt meer aanwezig zijn omdat ik ga gamen als ik klaar ben met eten. Merk het wel als Youssef (doorweekt) thuiskomt
welke jaargangen zijn het ?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
Net even ruim 80 kilo aan gratis leesvoer opgehaald via Motor-Forum.![]()
[afbeelding]
Nu nog even snel laatste stukje SBS6 kijken.Lees straks wel ff bij.
![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hey als je even online komt krijg je van mij een TXT file met de urls van de foto'squote:Op zondag 12 juni 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
Het was geweldigMjah, moet ik nu alles dubbel posten hier en op MF?
Is het nog steeds 'goed' weer in Den Bosch? Vanaf 20 km voor Utrecht heeft het gestortregend
Ik vond het wel lekker eigenlijk
Hmnm, moet nu nog even douchen e.d. Dus je mag de foto's wel posten .... ik heb Brabantse kattenharen op mijn broek zitten![]()
![]()
![]()
Oh ja, sorry van de buren toen ik vertrok he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |