quote:Call us Camaro Craft, but we can never get enough of the crisp body lines. We'll bet nearly every gearhead lusted after a 69 Camaro at some point in his life. Bill's car began its life with a 350/four-speed, so the 396 fender badges aren't original. But even they aren't telling the whole story of what's under the hood.
quote:A few distinct, but equally cool stripe packages were available on the 69 Camaros. Of those, the Z/28-style stripes seen on Bill's car are arguably the most popular, and they sure set off the LeMans Blue pigment.
quote:You're a sneaky guy, Bill, but consider your cover blown. What's labeled a 375hp 396 is actually a 532hp 427. Cubes are easy to hide, but the Edelbrock Performer RPM heads, intake, and NOS nitrous system are a little more conspicuous. Factory air conditioning is in place, and fully functional, to keep passengers from boiling over in the summer.
quote:You've probably noticed we like stock-looking interiors. Auto Meter gauges and a Halon fire extinguisher address safety issues overlooked by the factory. But this is hardly the type of interior you'd expect stitched into an 11-second car. Custom interiors have their place; styles come and go (remember when tweed was all the rage?), but stock vinyl buckets will always look great. CC
quote:The mid-11-second timeslips speak for themselves, but so do the cosmetics. It's not exactly something you'd give away.
het zijn je eigen woordenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:16 schreef ook_gek het volgende:
redelijke auto
En ik word vaak gewoon Bas genoemdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
omdat mark handiger typen is dan ook_gek
Iedereen noemt mij toch ook herman ipv hermandeperman
hij is afquote:The uploaded file was checked and found to be valid HTML 4.01 Transitional. This means that the resource in question identified itself as "HTML 4.01 Transitional" and that we successfully performed a formal validation using an SGML or XML Parser (depending on the markup language used).
Die film is ZO MEESTERLIJKquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:23 schreef BazzoS het volgende:
Red Bull Air Race in Rotterdam!
Backup, I need backup
Als iedereen even om foto's gaat zeuren hoef ik er niet meer heen morgen
Minimeet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:26 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt ook wel gaan kijken maar ben te lui om er heen te gaan![]()
Ja zou wel willen maar ben te lui om de trein te pakkenquote:
Ik hoorde zoiets van "ML komende tijd tot mijn beschikking"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zou wel willen maar ben te lui om de trein te pakken![]()
je ging toch dood in de trein?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zou wel willen maar ben te lui om de trein te pakken![]()
Hij is goed hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets van "ML komende tijd tot mijn beschikking"
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hij is goed he
De oplettendheid van Herman
even zin in.....quote:
Ja dat klopt ook ja. Maar gisteren kwam ik er achter dat het best kut is met de auto gaan want je kan dan niet zuipenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets van "ML komende tijd tot mijn beschikking"
je logeert daar gewoonquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook ja. Maar gisteren kwam ik er achter dat het best kut is met de auto gaan want je kan dan niet zuipen
En als ik jou ga meeten gaan we zuipen toch![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook ja. Maar gisteren kwam ik er achter dat het best kut is met de auto gaan want je kan dan niet zuipen
En als ik jou ga meeten gaan we zuipen toch![]()
Waar en bij wiequote:
quote:
quote:Bas | zegt:
de zin: "je logeerd daar gewoon"
Bas | zegt:
logeerd, klopt dat?
Bas | zegt:
of is t logeert?
Bas | zegt:
ik twijffel
VINK .:: Organisation is the key! ::. [externe speler] zegt:
dude
hoe zat het ook alweer?
stam?
Bas | zegt:
logeer
stam + t
je/hij is stam + t
Bas | zegt:
ah lameik wist het
op de bank, of achterin de ml, doe creatief johquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:36 schreef ook_gek het volgende:
ja en waar ga ik dan slapen nou nou nou.
zijn 2 opties, of op de bank bij herman binnen, of in de ML-->matras achterinquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:38 schreef ook_gek het volgende:
er zit geen achterbank meer in. Is grijs kenteken he.
Kan er wel goed in slapen denk ik
Ik ben bang dat ik dat niet ga overlevenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
Of gewoon in 1 van de 2 extra bedden slapen die ik heb liggen
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat niet ga overleven![]()
kan ook nog danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
Of gewoon in 1 van de 2 extra bedden slapen die ik heb liggen
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:42 schreef ook_gek het volgende:
heb foto,s van dat huis gezien en ik ben echt bang geworden.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik nogNaast de 10 andere nijntje-varianten
.
je huis zit met duck tape aan elkaar vastquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je huis zit met duck tape aan elkaar vast^
of heb je het over het huis van je ouders
ijsmamaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga even de kiddo's naar bed brengen.
kijk maar uit dalijk pakken ze je andere duimquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
Whehehehe, we zijn gewoon innovatiefquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:52 schreef ook_gek het volgende:
alleen al om dat broodplankje zou ik al niet meer langs durven te komen
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind deze in de douche een stuk vetter
[afbeelding]
creamice girlquote:
zijn je ouders bioloog?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:19 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
dat krijg je als je je ouders loslaat in de buurt van de vijver
Breezer. Check.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Polokraagje omhoog. Check.
Zonnebril op. Check.
kraagje omhoog bij deze polo moet. CHECKquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Polokraagje omhoog. Check.
Zonnebril op. Check.
nee, mijn ouders zijn een beetje mjah.. i donno... ik heb iig 3 weken ofzo tegen een kikkervisje aan zitten kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zijn je ouders bioloog?Dit deed ik btw toen ik 5 jaar was ofzo
Dat moet niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kraagje omhoog bij deze polo moet. CHECK
Zonnen bril op alleen voor foto anders zie je hoe dood ik ben. CHECK
De kiddo's?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
Waar je mee om gaat word je mee besmetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja mn stiefvader is de grootste jostie hier...
Ze mogen anders hier wel even een stuk of 1000 van die mini-kikkers komen halen hoor...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:22 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, mijn ouders zijn een beetje mjah.. i donno... ik heb iig 3 weken ofzo tegen een kikkervisje aan zitten kijken
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar je mee om gaat word je mee besmet![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef ook_gek het volgende:
En soort zoekt soort.
ja hij zal gerust op mij afgekomen zijn jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef ook_gek het volgende:
En soort zoekt soort.
ijsmeis is ook oké, olé olé.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef ook_gek het volgende:
En soort zoekt soort.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Ik ben bevallen van een drieling afgelopen week.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ijsmeis is ook oké, olé olé.
Zoiets?!
COOOL mag ik dansen dan in de tuinquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze mogen anders hier wel even een stuk of 1000 van die mini-kikkers komen halen hoor...
4 weken geleden keek ik in de sloot en ik kon de bodem niet zien omdat het zwart zag van de kikkervisjes
Nu trap je per stap die je zet in de tuin minstens 25 mini-kikkertjes dood
1 is al te veelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze mogen anders hier wel even een stuk of 1000 van die mini-kikkers komen halen hoor...
4 weken geleden keek ik in de sloot en ik kon de bodem niet zien omdat het zwart zag van de kikkervisjes
Nu trap je per stap die je zet in de tuin minstens 25 mini-kikkertjes dood
M'n broertje heeft net het gras gemaaid dus veel zijn er momenteel niet meer overquote:
dan is dat wel heel erg snel gegaan zegquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er een video van. Zien? !
Ben aan het etenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er een video van. Zien? !
Een dikkopje is geen kikkervisjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, ik noem mijn broers ook altijd dikkopjes.
Maar ik zou ze niet doodtrappen eigenlijk.
Ja, jij kwam te snelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef Youp het volgende:
[..]
dan is dat wel heel erg snel gegaan zeg
Niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een dikkopje is geen kikkervisje
Cool ,et dat grasscootergeval ding met super opper topper scherpe messen. Dat lijkt me geweldig gek. Een compleet bloedbad aanrichten onder het motto van het gras moet er goed bij liggenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n broertje heeft net het gras gemaaid dus veel zijn er momenteel niet meer over
Maar morgen zitten er weer 10000
Hoezoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben aan het etenLaten we dat maar niet doen
![]()
begin nou niet indirect over de grasmaaierquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n broertje heeft net het gras gemaaid dus veel zijn er momenteel niet meer over
Maar morgen zitten er weer 10000
heeft de arts wel een steekje extra er bij gedaan bij het dicht naaien van je kut. Zo dat je weer lekker strak bentquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo.
Het ziet er gewoon uit als tomatensoep met balletjes en sliertjes en de hele reutemeteut!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft de arts wel een steekje extra er bij gedaan bij het dicht naaien van je kut. Zo dat je weer lekker strak bent![]()
Een kut dichtnaaien?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heeft de arts wel een steekje extra er bij gedaan bij het dicht naaien van je kut. Zo dat je weer lekker strak bent![]()
Gapende bloederige gaten is gewoon not done tijdens het etenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo.
Het ziet er gewoon uit als tomatensoep met balletjes en sliertjes en de hele reutemeteut!
Je ziet helaas dat ene druppeltje bloed niet eens in het gras. Maar mijn broertje heeft wel een teringhekel aan kikkers. Vorige keer miste hij een keer zo'n ding.. reed hij gelijk achteruit om zeker te zijn dat hij het beest zou mollenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cool ,et dat grasscootergeval ding met super opper topper scherpe messen. Dat lijkt me geweldig gek. Een compleet bloedbad aanrichten onder het motto van het gras moet er goed bij liggen![]()
* ijsmeis laat haar bloedneus zien .quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gapende bloederige gaten is gewoon not done tijdens het eten![]()
Gevondenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb geen zin om een plaatje te zoeken van een echt dikkopje
Ik wist het iddquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
begin nou niet indirect over de grasmaaier
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gapende bloederige gaten is gewoon not done tijdens het eten![]()
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis laat haar bloedneus zien .
hahahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je ziet helaas dat ene druppeltje bloed niet eens in het gras. Maar mijn broertje heeft wel een teringhekel aan kikkers. Vorige keer miste hij een keer zo'n ding.. reed hij gelijk achteruit om zeker te zijn dat hij het beest zou mollen
Kom kom pubertje. Je weet toch wel dat tijdens een bevallen zo beetje alle vrouwen gruwelijk uitscheuren. Of je moet een flubber kut hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een kut dichtnaaien?
Bedoel je die letterlijk of figuurlijk?.
[..]
Ah, wees gerust.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom kom pubertje. Je weet toch wel dat tijdens een bevallen zo beetje alle vrouwen gruwelijk uitscheuren. Of je moet een flubber kut hebben.
Als de arts die dicht naait kan hij best een steekje extra geven zo dat het weer lekker strak is![]()
Jawelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik een geintje maak.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, wees gerust.
Ik wil geen kindjes.
Van neuken krijg je kindjes, en van god mag je alleen neuken als er kindjes van komen....dusuh... helaas!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je eerste verstandige opmerking
Neuken?
Lukt em niet, daarvoor is z'n auto te kleinquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vouw je om een boom heen dan
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van neuken krijg je kindjes, en van god mag je alleen neuken als er kindjes van komen....dusuh... helaas!
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vouw je om een boom heen dan
nog steeds in het motto van de EO jongeren dag vandaag..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van neuken krijg je kindjes, en van god mag je alleen neuken als er kindjes van komen....dusuh... helaas!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
* ijsmeis slikt netjes de pil.
oh ja *weg*.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lukt em niet, daarvoor is z'n auto te klein![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:39 schreef Youp het volgende:
[..]
nog steeds in het motto van de EO jongeren dag vandaag..
Geloof me je gaat hem geweldig vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
ik ook weg... ga toch maar bla bla go to white castle kijken
dvd of op tv?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me je gaat hem geweldig vinden![]()
Dat zeg je niet als je 1300km per week rijdtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
10x liever zijn rallye dan jouw alfa
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:41 schreef ook_gek het volgende:
doei![]()
Kindjes zijn lief.
* ook_gek gaat later een goeie papa worden![]()
He ik ben heel goed met kinderenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
10x liever zijn rallye dan jouw alfa
is die leuk? Ze zeggen van wel.quote:
volgensmij zijn we het eens ergens over eensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me je gaat hem geweldig vinden![]()
vw touaregquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:32 schreef PeuRac het volgende:
wie kan me er nog een paar grijs-kenteken SUV's noemen?
Ik heb de LaRo Discovery al,
MB ML-klasse
Jeep (Grand) Cherokee
Maakt niet uit, over een paar jaar ruil je hem in tegen een Alfa Romeo Kamalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:36 schreef PeuRac het volgende:
ohja, dat moest ik er dus bij vermelden, ik kan dus geen nieuwe auto betalen he
Die is te klein voor grijs-kenteken, anders zou ik wel een 156 SW zoekenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, over een paar jaar ruil je hem in tegen een Alfa Romeo Kamal![]()
[afbeelding]
weet je hoe fucking klein een Cayenne isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:42 schreef BoJo het volgende:
Oh ik dacht dat de Kamal moest concurreren met de Cayenne![]()
Rijd niet echt luxe en het interieur is echt lelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:47 schreef PeuRac het volgende:
rijdt een Nissan Patrol een beetje luxe?? (een Pathfinder vind ik weer zo groot)
Misschien mobiel kantoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:48 schreef BoJo het volgende:
Maar wat heb je te vervoeren dan? Je verkoopt toch praatjes?![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:48 schreef BoJo het volgende:
Maar wat heb je te vervoeren dan? Je verkoopt toch praatjes?![]()
toch knap dat je een V6 opblaast terwijl er een 6-lijn blok in hangtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:12 schreef BoJo het volgende:
Vriend van me heeft zo'n Patrol gehad, v6 diesel 2x opgeblazen de motor
Maar zijn bijnaam is dan ook car killer![]()
dat is dan ook een beetje luxe terreinwagen en geen suf...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:09 schreef PeuRac het volgende:
dit ziet er wel meesterlijk uit:
[afbeelding]
Alleen dat interieur is wel mucho el cheapo
[afbeelding]
(hoewel, het is wel aardig te vergelijken met de kwaliteit van een 2000 ML als ik zo kijk)
patrolsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:12 schreef BoJo het volgende:
Vriend van me heeft zo'n Patrol gehad, v6 diesel 2x opgeblazen de motor
Maar zijn bijnaam is dan ook car killer![]()
Een Discovery is ook een terreinwagen en geen suvquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is dan ook een beetje luxe terreinwagen en geen suf...
touareg en ML nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Discovery is ook een terreinwagen en geen suv
aantal cilinders 6, in V-vormquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch knap dat je een V6 opblaast terwijl er een 6-lijn blok in hangt![]()
bo... een patrol heeft een 6 in lijnquote:
quote:
d'ohquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:21 schreef Youp het volgende:
autotrader en autoweek hebben t vaker fout... ze zeggen ook van de Viper dat ie een 10 in lijn heeft
dat dacht je goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik dacht dat al die dingen lijn motoren hadden
quote:
hmm vreemd ik heb wel eens onder de motorkap gekeken toen bij die vriend, daar zat toen echt zo'n grote kap overal overheen. Volgens mij had ie ook een 2.8 TD 1998 ofzoquote:
klopt... een 2.8 liter 6 in lijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm vreemd ik heb wel eens onder de motorkap gekeken toen bij die vriend, daar zat toen echt zo'n grote kap overal overheen. Volgens mij had ie ook een 2.8 TD 1998 ofzo![]()
ik geloof jequote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:34 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt... een 2.8 liter 6 in lijndat blok hangt er al in vanaf het begin (198*??) ofzo... maar op marktplaats staat er ook wel eens V6 bij... sommige mensen weten nieteens wat er onder de motorkap van hun eigen auto ligt
doet ie goed want die dingen zijn echt wel degelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik geloof je![]()
Maar daar heeft ie dus 2 blokken van opgeblazen![]()
ik moet morgen om 8:15 klaarstaan, ik ga naar utrechtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
oke mannen, ik ga niet uit omdat ik maandag tentamens heb en morgenochtend vroeg naar R'dam ga vanwege de Red Bull Air Race....
MAAR WAT IS IN GODSNAAM JULLIE EXCUUS DAT JE NU NIET AAN HET ZUIPEN BENT MET VRIENDEN???????
ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
oke mannen, ik ga niet uit omdat ik maandag tentamens heb en morgenochtend vroeg naar R'dam ga vanwege de Red Bull Air Race....
MAAR WAT IS IN GODSNAAM JULLIE EXCUUS DAT JE NU NIET AAN HET ZUIPEN BENT MET VRIENDEN???????
Driving Ala BoJoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:41 schreef Youp het volgende:
[..]
doet ie goed want die dingen zijn echt wel degelijk
quote:
Ohwja, sjonniemeet!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik moet morgen om 8:15 klaarstaan, ik ga naar utrecht
Ik pak zo wel een biertje btw, ben weer thuis
dan nog.. wij hebben wel eens een inruiler gehad... zo'n patrolletje van begin jaren 80 met 4 ton op de klok... van boeren geweest... letterlijk 5cm zand in de hele cabine en een grote smeerboel... maar motorisch nog perfect in orde.. terwijl er een sleephaak achter zat voor grote tractor aanhangersquote:
Zou best zielig zijn als wij je enige vrienden zouden zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:46 schreef PeuRac het volgende:
jullie zijn mijn vrienden toch?
Niet?
Ohw.
ik heb hem de laatste keer in Arnhem moeten halen midden in de nacht, volgens hem ging de motor netzoals bij Formule 1 *plof*quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:51 schreef Youp het volgende:
[..]
dan nog.. wij hebben wel eens een inruiler gehad... zo'n patrolletje van begin jaren 80 met 4 ton op de klok... van boeren geweest... letterlijk 5cm zand in de hele cabine en een grote smeerboel... maar motorisch nog perfect in orde.. terwijl er een sleephaak achter zat voor grote tractor aanhangers
mjah... boeit geen klote hoe ver je m doortrekt in de versnelling.. bij de APK gaat de roetmeting niet anders, en dan onbelast in de vrijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb hem de laatste keer in Arnhem moeten halen midden in de nacht, volgens hem ging de motor netzoals bij Formule 1 *plof*![]()
ik zeg dat het aan het onderhoud ligtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:55 schreef BoJo het volgende:
geen onderhoud en hij reed ook continue volgas, en hij rijd ook erg veel snelweg kms voor z'n eigen bedrijf.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohwja, sjonniemeet!
Ben ik even blij dat ik morgenochtend weer vertrek UIT Utrecht, weg van de sjonnies
morgen er om 0600 uit om naar frankfurt te gaanquote:
De familiaquote:Op zondag 12 juni 2005 00:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
morgen er om 0600 uit om naar frankfurt te gaan![]()
oom en tante komen hier op vakantie![]()
me ouders zijn vanavond naar feestje toe dus rijden kunnen ze beter morgen niet doenquote:Op zondag 12 juni 2005 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De familia![]()
Maar 6u is wel belachelijk zeg
Kunnen je ouders ze niet ophalen?
Egoistisch om jou dan maar thuis te houden zegquote:Op zondag 12 juni 2005 00:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
me ouders zijn vanavond naar feestje toe dus rijden kunnen ze beter morgen niet doen![]()
Moet je bij de PTA SC Huis-Sjonnie zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 00:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
geef het adres maar, kan ik even over al dat plastic tupperware heen![]()
18 en 19 juni op Zandvoort, voor rijke sjonnie'squote:
chillquote:Op zondag 12 juni 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Egoistisch om jou dan maar thuis te houden zeg
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2005 00:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
chill![]()
zo nog eve dvd kijken , biertje erbij![]()
hadk nou toch maar die dodge gekocht ipv mn 02quote:Op zondag 12 juni 2005 00:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
geef het adres maar, kan ik even over al dat plastic tupperware heen![]()
Op 't industrieterreinquote:Op zondag 12 juni 2005 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
Lekker in Overvecht Bas, tussen alle murken![]()
en wat is daar de reden van?quote:Op zondag 12 juni 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat dan weer wel natuurlijk
Ik heb vandaag geen druppel bier op
Sinds 1994 niet meer gebeurt op een zaterdag denk ik
klopt ja.quote:
lezenquote:
is ook niet zo moeilijk, de dag is pas 20min jongquote:Op zondag 12 juni 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'oh dat dat kloptquote:Op zondag 12 juni 2005 00:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
klopt ja.Was er vorig jaar ook, veel garages enzo ja, en veel aso murken met amg mercedessen met blingbling enzo, die streepjes trekken
lambalquote:Op zondag 12 juni 2005 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lezen![]()
Wilde na Dit Was Het Nieuws nog gaan leren maar is geen fuck van terecht gekomen natuurlijk
goed van jequote:Op zondag 12 juni 2005 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'oh dat dat klopt
Ik ken heus die straten daar wel hoor![]()
Juischt rond dit tijdstip behoort men met grote hoeveelheden in te nemenquote:Op zondag 12 juni 2005 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is ook niet zo moeilijk, de dag is pas 20min jong![]()
ende te genieten van heerlijck goudgeel gerstenatquote:Op zondag 12 juni 2005 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Juischt rond dit tijdstip behoort men met grote hoeveelheden in te nemen
Innemen is voor mij bieren dwaasquote:Op zondag 12 juni 2005 00:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ende te genieten van heerlijck goudgeel gerstenat
ik legde de nadruk op "genieten"quote:Op zondag 12 juni 2005 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Innemen is voor mij bieren dwaas
5tb aan pornquote:Op zondag 12 juni 2005 00:27 schreef BoJo het volgende:
ik ben even mijn "database" ingedoken, want ik herkende die kont en dat loopje ook al![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:27 schreef BoJo het volgende:
ik ben even mijn "database" archief ingedoken, want ik herkende die kont en dat loopje ook al![]()
Hoe vaak ben je ondertussen gekomen?quote:Op zondag 12 juni 2005 00:27 schreef BoJo het volgende:
ik ben even mijn "database" ingedoken, want ik herkende die kont en dat loopje ook al![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je ondertussen gekomen?
Nu snap ik waarom ik zolang op antwoord moest wachten op msnquote:Op zondag 12 juni 2005 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je ondertussen gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |