quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In Hools al bijna even veel posts als in dat topic over dat onderwerp
ff bijklussen zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:41 schreef pascalheister het volgende:
ik lijk wel een inbreker nu
zwarte kleren en een muts op
Vandaar dat er maar zo weinig deelnemers warenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
Zo weer terug van een middagje fietesen.
Naakte fietstocht tegen autocultuur
SPT is ook een leuk forum hoorquote:
Nee, ik moet Fox kijken voor beelden uit Amsterdam. Maar op het moment is Arg - USA op het WK interessanter.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:43 schreef popolon het volgende:
[..]
SPT is ook een leuk forum hoor
En, is het live op SBS6 ofzo?
ongetwijfeld maar het trekt me verder nietquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:43 schreef popolon het volgende:
[..]
voetbalkanaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Overigens loopt mijn Fox erg achter en dat is ook niet erg spannend...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik moet Fox kijken voor beelden uit Amsterdam. Maar op het moment is Arg - USA op het WK interessanter.
Ik weet niet wat er in Amsterdam gebeurtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik moet Fox kijken voor beelden uit Amsterdam. Maar op het moment is Arg - USA op het WK interessanter.
Daar heb ik ook nog 27 minuten naar gekeken...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:46 schreef Vom het volgende:
Afscheid van Weah is ook nog live op Eurosport
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in Amsterdam gebeurtmaar de WorldBowl wordt in Dusseldorf gespeeld
Okquote:
17 points clear nou dus daar mogen we wel vanuit gaan,zeker gezien het spelbeeldquote:
Is toch 2004 ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog 1:
Het Nationale Junior Songfestival 2005
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |