Dat klopt helemaal. Met het aantal uren is indirect al rekening gehouden bij de hoogte van het bedrag.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:39 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik bedoel inderdaad het aantal uren. Als je een bijbaan had van 10 uur krijg je WW voor 10 uur en hoef je ook maar beschikbaar te zijn voor 10 uur.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef Gixxer_Dude het volgende:
bah bah... lekker hoor. En dan lopen schreeuwen als de premies ed omhoog gaan. Als je rond kan komen wat loop je dan te emmeren. Door mensen zoals jij word de zorgstaat onbetaalbaar.
Laat me raden je hebt de uitkering nodig omdat je anders niet kan uitgaan of je nieuwe mobieltje niet kan betalen.
Dat ik voor mensen zoals jij belasting betaal
Ga aub asap werk zoeken jij. Je bent er vast zo een die thuis blijft zitten omdat productie werk te min voor je is.
Daar is vast wel iemand in politiek die hierover met je wil discussieren op het gebruikelijke niveau. Hier gaat het om de inhoud en niet om popi gebral.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef Gixxer_Dude het volgende:
bah bah... lekker hoor. En dan lopen schreeuwen als de premies ed omhoog gaan. Als je rond kan komen wat loop je dan te emmeren. Door mensen zoals jij word de zorgstaat onbetaalbaar.
Laat me raden je hebt de uitkering nodig omdat je anders niet kan uitgaan of je nieuwe mobieltje niet kan betalen.
Ga aub asap werk zoeken jij. Je bent er vast zo een die thuis blijft zitten omdat productie werk te min voor je is.
Ja hoor vást !!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Ja, dat moest ik ook van de adviseur, ik moest alles persoonlijk komen inleveren. Na mijn uitleg dat het een beetje jammer was dat ik daar minstens twee uur eerder van mijn werk weg moet vond hij dat het ook wel oké was dat ik het door de bus gooi, als ik maar heeeeeel goed oplet dat alles compleet is. Wordt je gelijk een sukkel als je werkloos wordt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:55 schreef Aventura het volgende:
Weet je wat ik had..Ik moest wat ontbrekende stukken inleveren. Volgens mijn adviseur bij het CWI moest ik die de volgende dag persoonlijk afgeven op het kantoor. Ik zei dat gaat niet want ik werk die week nog, en aangezien ik vrij ver van mijn werk af woon, zou ik veel en veel te laat op mijn werk komen als ik de papieren om 9 uur zou komen brengen. Ik vroeg daarom of ik ze kon faxen. Nee dat kon niet. Waarom niet, vroeg ik. 'Omdat ik niet bij de fax zit'.Heb je het ooit zo zout gegeten, ik niet. To-taal niet inlevend en flexibel en servicegericht. Wat een enorme luie trut zeg, ongelofelijk.
Nee. Wat wil je doen, naar de concurrent?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
En de vraag is, wanneer er steeds meer taken van deze semi-overheidsinstellingen op de vrije markt worden gegooid... neemt de service en dienstverlening dan toe?
Kan zo'n trut die nu niet bij de fax zegt te zitten alsjeblieft keihard uit haar functie worden getrapt?
Ja inderdaad. Ik bedoel hal-lo, ze moeten het toejuichen dat je nog een baan hébt en initiatief toont. Maar nee, ze hebben liever dat je veel te laat komt/je ziek meldt/vrijneemt in plaats van werkt om die kutpapieren te kunnen komen afdroppenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
En de vraag is, wanneer er steeds meer taken van deze semi-overheidsinstellingen op de vrije markt worden gegooid... neemt de service en dienstverlening dan toe?
Kan zo'n trut die nu niet bij de fax zegt te zitten alsjeblieft keihard uit haar functie worden getrapt?
als 1 kruisje verkeerd gezet wordt krijg je alles weer terug en loopt je aanvraag weken vertraging op.. dat gebeurt zelfs door hoogopgeleiden (vaak genoeg meegemaakt dat er eea verbeterd moet worden).quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ja, dat moest ik ook van de adviseur, ik moest alles persoonlijk komen inleveren. Na mijn uitleg dat het een beetje jammer was dat ik daar minstens twee uur eerder van mijn werk weg moet vond hij dat het ook wel oké was dat ik het door de bus gooi, als ik maar heeeeeel goed oplet dat alles compleet is. Wordt je gelijk een sukkel als je werkloos wordt?
TS is niet bepaald vlot met zijn aanvraag...quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:33 schreef donald_dick het volgende:
moetje niet binne 24 uur WW aanvragen na de dag van je ontslag?dat las ik gister in de Spits
Twee werkdagen na de afloop van m'n contract. Vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS is niet bepaald vlot met zijn aanvraag...
Dan ben je dus al te laat. Je moet op zijn laatst 1 dag na afloop van je contract je melden bij het CWI.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Twee werkdagen na de afloop van m'n contract. Vind het wel meevallen.
Waarschijnlijk omdat de vraagstelling niet duidelijk is, ambtelijk, wollig taalgebruikquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
als 1 kruisje verkeerd gezet wordt krijg je alles weer terug en loopt je aanvraag weken vertraging op.. dat gebeurt zelfs door hoogopgeleiden (vaak genoeg meegemaakt dat er eea verbeterd moet worden).
Komt omdat veel vragen op verschillende manieren opgevat kunnen worden![]()
Bij het CWI zeiden ze van niet. Ik weet niet waar jij je op baseert?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan ben je dus al te laat. Je moet op zijn laatst 1 dag na afloop van je contract je melden bij het CWI.
Je bent de 17e geweest maar toen was je te laat. Sindsdien ben je toch nog niet weer geweest?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Twee werkdagen na de afloop van m'n contract. Vind het wel meevallen.
Ja, het was al gesloten. De afgelopen dagen heb ik het niet gered om nog eens langs te gaan, misschien morgen wel. Het is een langdurige kwestie en ik hoop eigenlijk dat ik het deze week af kan blazen als ik een contract teken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent de 17e geweest maar toen was je te laat. Sindsdien ben je toch nog niet weer geweest?
onze ochtendkrant de spitsquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij het CWI zeiden ze van niet. Ik weet niet waar jij je op baseert?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:00 schreef heiden6 het volgende:
Het is een langdurige kwestie en ik hoop eigenlijk dat ik het deze week af kan blazen als ik een contract teken.
De Spits heeft soms ook leuke dingen. * heiden6 heeft er wel eens in gestaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
onze ochtendkrant de spitsmaar ide hebben het wel vaker fout
Duh, wat denk je zelf van kantooruren? Volgens mij heb je sowieso weinig redenen om werk te weigeren als je WW trekt.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet. Bovendien; wat zijn 'normale' uren? Daarnaast is het niet per sé zo dat je als student niet van 9-17 kan werken. Het aantal keer per maand dat ik op de faculteit zit is te verwaarlozen.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:55 schreef Aventura het volgende:
'Omdat ik niet bij de fax zit'.Heb je het ooit zo zout gegeten, ik niet. To-taal niet inlevend en flexibel en servicegericht. Wat een enorme luie trut zeg, ongelofelijk.
Het gaat om het aantal uur, niet om de tijden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:55 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Duh, wat denk je zelf van kantooruren? Volgens mij heb je sowieso weinig redenen om werk te weigeren als je WW trekt.
Maar jij hebt de plicht wel om op die uren op school te kunnen verschijnen mocht dit noodzakelijk zijn ivm met les/college/tentamen. Reden voor een WW-weigering.
Blaat. Zodra het maar een beetje niet-standaard is gaat 't al fout bij 't UWV. En in sociale-zekerheidsland zijn dingen al heel snel niet standaard.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
ach je hoort altijd de slechte verhalen.. maar in de (meeste) gevallen dat het goed gaat hoor je er niemand over..
eeehhhh zou dat wél gemakkelijk gaan denk jequote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:01 schreef joshus_cat het volgende:
en als de klant 't er niet mee eens is dan moet de klant maar in beroep gaan.![]()
Natuurlijk niet, maar het is een leuke dooddoener.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
eeehhhh zou dat wél gemakkelijk gaan denk je![]()
![]()
FOUTFOUTFOUTquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
...
Of, zoals een vriend van me zei: uitkeringen zijn voor het UWV maar bijzaak; HET HOOFDDOEL ACHTER 'T UWV is een grootschalig experiment waarbij gekeken wordt hoelang je hogeropgeleiden kan jennen en treiteren voordat ze door 't lint gaan. Uit voorlopige resultaten blijkt dat je heeeeel ver kan gaan, maar meer onderzoek is noodzakelijk.
Da's ook precies de bedoeling, want ik had begrepen dat ergens in mei de helft van het personeel een 'u kunt wel gaan' brief had meegekregen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Charmian het volgende:
Uit welingelichte kringen en uit eigen ervaring weet ik dat het intern een zooitje is bij de UWV. Zelfs hun eigen personeel weten ze behoorlijk te demotiveren.
De medewerkers zaten al zo'n 2 jaar in onzekerheid over wat er met hun werk en dus ook henzelf ging gebeuren. Daar hebben ze nu inderdaad wat meer zekerheid over, of ze zijn weg of overgestapt naar de belastingdienst omdat daar een aantal werkstromen naar toe zijn gegaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:02 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Da's ook precies de bedoeling, want ik had begrepen dat ergens in mei de helft van het personeel een 'u kunt wel gaan' brief had meegekregen.
Ben je er eigenlijk nog geweest sinds die ene keer dat je te laat was?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef heiden6 het volgende:
Dinsdag ga ik fijn sollicteren. Dikke middelvinger voor al die gare ambtenaren. Ik kots met brokken op dit soort instanties, en het tuig wat er doorgaans de scepter zwaait en op de werkvloer klanten af mag blaffen.
Nee, ik kon telkens niet en toen had ik er eigenlijk geen zin meer in. Al die moeite om je eigen geld terug te krijgen. Het is te onzinnig voor woorden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je er eigenlijk nog geweest sinds die ene keer dat je te laat was?
Al die moeite? Welke moeite heb jij gedaan dan?! Je bent nooit meer op komen draven!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, ik kon telkens niet en toen had ik er eigenlijk geen zin meer in. Al die moeite om je eigen geld terug te krijgen. Het is te onzinnig voor woorden.
De moeite die ik zou moeten doen, als ik er nog verder achteraan zou gaan, en die ik dus weiger te doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al die moeite? Welke moeite heb jij gedaan dan?! Je bent nooit meer op komen draven!![]()
Heb je al zolang gewerkt dat je betaalde premies meer zijn dan het totaalbedrag aan uitkering wat je verwacht?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, ik kon telkens niet en toen had ik er eigenlijk geen zin meer in. Al die moeite om je eigen geld terug te krijgen. Het is te onzinnig voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |