abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28078022
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:39 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik bedoel inderdaad het aantal uren. Als je een bijbaan had van 10 uur krijg je WW voor 10 uur en hoef je ook maar beschikbaar te zijn voor 10 uur.
Dat klopt helemaal. Met het aantal uren is indirect al rekening gehouden bij de hoogte van het bedrag.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 20 juni 2005 @ 22:15:49 #152
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_28102884
En is er al iets wetenswaardig te melden ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_28103553
Nope. Als ik morgen vroeg klaar ben met m'n tentamen kan ik misschien even langs.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:05:01 #154
78780 deedeetee
pi_28110119
succes met allebei
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:11:10 #155
78780 deedeetee
pi_28123630
Geslaagd ? ( voor 't een of 't ander )
pi_28134280
Ik moet binnenkort wsl ook WW aanvragen, want mijn contract wordt niet verlengd. Ik heb de formulieren al gehaald. Volgens de berekening van www.ontslag-krijgen.nl mag ik mijn 13e maand meetellen als loonbestanddeel voor de WW. Op het formulier van het CWI wordt echter alleen naar het maandloon gevraagd. Weet iemand hoe dit zit?
Eva
pi_28136438
Het viel mij op dat de (overigens erg aardige) medewerker van het CWI die mij maandag hielp, zelf de formulieren voor de aanvraag van een WW uitkering niet eens snapte.
Ze zat heel moeilijk te kijken bij de vraag waar je per jaar moet aankruisen of je in de periode 1998-2004 per jaar voldoende arbeidsverleden hebt opgebouwd. Die vraag was notabene al door een andere CWI-medewerker voor mij ingevuld!

Ook zoiets, ik heb in het verleden een hoger salaris gehad dan in mijn laatste baan. Dit heb ik ook netjes aangegeven. De CWI-medewerkster heeft voor de zekerheid toen ook maar een kopie van een loonstrook gemaakt waaruit dat blijkt (stond verder niet bij dat dat nodig was of zo). Krijg ik vandaag een brief van het UWV dat ze graag hiervan een arbeidsovereenkomst willen hebben, terwijl het CWI dus zegt dat je alleen de arbeidsovereenkomsten hoeft mee te sturen van de laatste 9 maanden (dit was 2 jaar geleden).
Echt, het CWI en UWV werken totaal langs elkaar heen of zo.
pi_28136583
bah bah... lekker hoor. En dan lopen schreeuwen als de premies ed omhoog gaan. Als je rond kan komen wat loop je dan te emmeren. Door mensen zoals jij word de zorgstaat onbetaalbaar.

Laat me raden je hebt de uitkering nodig omdat je anders niet kan uitgaan of je nieuwe mobieltje niet kan betalen.

Dat ik voor mensen zoals jij belasting betaal

Ga aub asap werk zoeken jij. Je bent er vast zo een die thuis blijft zitten omdat productie werk te min voor je is.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:47:52 #159
111260 Charmian
a little joy
pi_28137347
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef Gixxer_Dude het volgende:
bah bah... lekker hoor. En dan lopen schreeuwen als de premies ed omhoog gaan. Als je rond kan komen wat loop je dan te emmeren. Door mensen zoals jij word de zorgstaat onbetaalbaar.

Laat me raden je hebt de uitkering nodig omdat je anders niet kan uitgaan of je nieuwe mobieltje niet kan betalen.

Ga aub asap werk zoeken jij. Je bent er vast zo een die thuis blijft zitten omdat productie werk te min voor je is.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_28137467
quote:

Daar is vast wel iemand in politiek die hierover met je wil discussieren op het gebruikelijke niveau. Hier gaat het om de inhoud en niet om popi gebral.

[ Bericht 5% gewijzigd door cora4034 op 22-06-2005 16:57:00 ]
Dat is eens wat anders...
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:02:25 #161
78780 deedeetee
pi_28137767
quote:

Ja hoor vást !!!!

• Hij rookt de hele dag dikke sigaren
  • drinkt eindeloos koppen koffie
  • zit in de zon te luieren
  • en is te lam om te werken

Verder nog wat ?

Owja,
  • en hij zit dringend verlegen om een nieuw mobieltje

Lezen is schijnbaar niet een van je hobbies
  • Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
      woensdag 22 juni 2005 @ 19:55:02 #162
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_28142415
    Weet je wat ik had..Ik moest wat ontbrekende stukken inleveren. Volgens mijn adviseur bij het CWI moest ik die de volgende dag persoonlijk afgeven op het kantoor. Ik zei dat gaat niet want ik werk die week nog, en aangezien ik vrij ver van mijn werk af woon, zou ik veel en veel te laat op mijn werk komen als ik de papieren om 9 uur zou komen brengen. Ik vroeg daarom of ik ze kon faxen. Nee dat kon niet. Waarom niet, vroeg ik. 'Omdat ik niet bij de fax zit'.
    Heb je het ooit zo zout gegeten, ik niet. To-taal niet inlevend en flexibel en servicegericht. Wat een enorme luie trut zeg, ongelofelijk.
    pi_28142799
    En de vraag is, wanneer er steeds meer taken van deze semi-overheidsinstellingen op de vrije markt worden gegooid... neemt de service en dienstverlening dan toe?

Kan zo'n trut die nu niet bij de fax zegt te zitten alsjeblieft keihard uit haar functie worden getrapt?
    pi_28142800
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 19:55 schreef Aventura het volgende:
    Weet je wat ik had..Ik moest wat ontbrekende stukken inleveren. Volgens mijn adviseur bij het CWI moest ik die de volgende dag persoonlijk afgeven op het kantoor. Ik zei dat gaat niet want ik werk die week nog, en aangezien ik vrij ver van mijn werk af woon, zou ik veel en veel te laat op mijn werk komen als ik de papieren om 9 uur zou komen brengen. Ik vroeg daarom of ik ze kon faxen. Nee dat kon niet. Waarom niet, vroeg ik. 'Omdat ik niet bij de fax zit'.
    Heb je het ooit zo zout gegeten, ik niet. To-taal niet inlevend en flexibel en servicegericht. Wat een enorme luie trut zeg, ongelofelijk.
    Ja, dat moest ik ook van de adviseur, ik moest alles persoonlijk komen inleveren. Na mijn uitleg dat het een beetje jammer was dat ik daar minstens twee uur eerder van mijn werk weg moet vond hij dat het ook wel oké was dat ik het door de bus gooi, als ik maar heeeeeel goed oplet dat alles compleet is. Wordt je gelijk een sukkel als je werkloos wordt?
    Eva
    pi_28142887
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
    En de vraag is, wanneer er steeds meer taken van deze semi-overheidsinstellingen op de vrije markt worden gegooid... neemt de service en dienstverlening dan toe?

Kan zo'n trut die nu niet bij de fax zegt te zitten alsjeblieft keihard uit haar functie worden getrapt?
    Nee. Wat wil je doen, naar de concurrent?

Als ik nog geen libertariër was, zou ik het spontaan worden.
      woensdag 22 juni 2005 @ 20:16:58 #166
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_28143000
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:

Ja inderdaad. Ik bedoel hal-lo, ze moeten het toejuichen dat je nog een baan hébt en initiatief toont. Maar nee, ze hebben liever dat je veel te laat komt/je ziek meldt/vrijneemt in plaats van werkt om die kutpapieren te kunnen komen afdroppen De ironie.
    pi_28143101
    Maar werken er bij 't CWI alleen mavo-tiepjes dan?

Ik bedoel, hoe moeilijk is het ook als manager om de service-gerichtheid wat omhoog te schoppen?
    Gooi om te beginnen eens een prestatie-component in 't salaris ofzo.

't Is niet alsof 't CWI zelf geen mensen kan krijgen, lijkt me.

.
      donderdag 23 juni 2005 @ 18:08:09 #168
    59608 Blubberzwijn
    appelboomwijngaarden
    pi_28168929
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 20:09 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Ja, dat moest ik ook van de adviseur, ik moest alles persoonlijk komen inleveren. Na mijn uitleg dat het een beetje jammer was dat ik daar minstens twee uur eerder van mijn werk weg moet vond hij dat het ook wel oké was dat ik het door de bus gooi, als ik maar heeeeeel goed oplet dat alles compleet is. Wordt je gelijk een sukkel als je werkloos wordt?
    als 1 kruisje verkeerd gezet wordt krijg je alles weer terug en loopt je aanvraag weken vertraging op.. dat gebeurt zelfs door hoogopgeleiden (vaak genoeg meegemaakt dat er eea verbeterd moet worden).

Komt omdat veel vragen op verschillende manieren opgevat kunnen worden
    you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
      Eindredactie Games donderdag 23 juni 2005 @ 18:33:24 #169
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_28169487
    moetje niet binne 24 uur WW aanvragen na de dag van je ontslag?dat las ik gister in de Spits
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      donderdag 23 juni 2005 @ 18:43:31 #170
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_28169752
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 18:33 schreef donald_dick het volgende:
    moetje niet binne 24 uur WW aanvragen na de dag van je ontslag?dat las ik gister in de Spits
    TS is niet bepaald vlot met zijn aanvraag...
    The love you take is equal to the love you make.
    pi_28170285
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 18:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

TS is niet bepaald vlot met zijn aanvraag...
    Twee werkdagen na de afloop van m'n contract. Vind het wel meevallen.
    pi_28170458
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dan ben je dus al te laat. Je moet op zijn laatst 1 dag na afloop van je contract je melden bij het CWI.
    pi_28170557
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 18:08 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

als 1 kruisje verkeerd gezet wordt krijg je alles weer terug en loopt je aanvraag weken vertraging op.. dat gebeurt zelfs door hoogopgeleiden (vaak genoeg meegemaakt dat er eea verbeterd moet worden).

Komt omdat veel vragen op verschillende manieren opgevat kunnen worden
    Waarschijnlijk omdat de vraagstelling niet duidelijk is, ambtelijk, wollig taalgebruik
    Dat is eens wat anders...
    pi_28170616
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 19:08 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Dan ben je dus al te laat. Je moet op zijn laatst 1 dag na afloop van je contract je melden bij het CWI.
    Bij het CWI zeiden ze van niet. Ik weet niet waar jij je op baseert?
      donderdag 23 juni 2005 @ 19:44:40 #175
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_28171456
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je bent de 17e geweest maar toen was je te laat. Sindsdien ben je toch nog niet weer geweest?
    pi_28171867
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 19:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je bent de 17e geweest maar toen was je te laat. Sindsdien ben je toch nog niet weer geweest?
    Ja, het was al gesloten. De afgelopen dagen heb ik het niet gered om nog eens langs te gaan, misschien morgen wel. Het is een langdurige kwestie en ik hoop eigenlijk dat ik het deze week af kan blazen als ik een contract teken.
      Eindredactie Games donderdag 23 juni 2005 @ 20:36:03 #177
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_28172936
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 19:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Bij het CWI zeiden ze van niet. Ik weet niet waar jij je op baseert?
    onze ochtendkrant de spits maar ide hebben het wel vaker fout
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      donderdag 23 juni 2005 @ 20:51:27 #178
    78780 deedeetee
    pi_28173393
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 20:00 schreef heiden6 het volgende:

Het is een langdurige kwestie en ik hoop eigenlijk dat ik het deze week af kan blazen als ik een contract teken.
    pi_28181073
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 20:36 schreef donald_dick het volgende:

[..]

onze ochtendkrant de spits maar ide hebben het wel vaker fout
    De Spits heeft soms ook leuke dingen. * heiden6 heeft er wel eens in gestaan.
    pi_28227410
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 11:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat staat er ook niet. Bovendien; wat zijn 'normale' uren? Daarnaast is het niet per sé zo dat je als student niet van 9-17 kan werken. Het aantal keer per maand dat ik op de faculteit zit is te verwaarlozen.
    Duh, wat denk je zelf van kantooruren? Volgens mij heb je sowieso weinig redenen om werk te weigeren als je WW trekt.

Maar jij hebt de plicht wel om op die uren op school te kunnen verschijnen mocht dit noodzakelijk zijn ivm met les/college/tentamen. Reden voor een WW-weigering.
    pi_28227519
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 19:55 schreef Aventura het volgende:
    'Omdat ik niet bij de fax zit'.

Dat krijg je nou eenmaal met die luie ambtenaren, die hoeven niet te presteren.
    pi_28259871
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 17:55 schreef hmmmmmmmmm het volgende:

[..]

Duh, wat denk je zelf van kantooruren? Volgens mij heb je sowieso weinig redenen om werk te weigeren als je WW trekt.

Maar jij hebt de plicht wel om op die uren op school te kunnen verschijnen mocht dit noodzakelijk zijn ivm met les/college/tentamen. Reden voor een WW-weigering.
    Het gaat om het aantal uur, niet om de tijden.
    pi_28259942
    je moet binnen 3 of 5 dagen melden na je laatste werkdag van het contract. Anders gaat het UWV lastig doen. En trust me. Die doen al moeilijk genoeg als je al probeert mee te werken.
    Verder wordt je door al die regeltjes door het CWI heel schools behandeld. Alsof je zelf niet weet hoe je moet solliciteren. Voor iemand als ik die 6 jaar gewerkt heeft en een goede opleiding e.d. is het erg kleinerend. Maar goed je werkt maar mee, want tenslotte moete het CWI hun bevindingingen doorgeven aan het UWV. Je wilt toch niet je uitkering riskeren.
    En ook al heb je iets lopen gewoon de aanvraag starten. Het duurt ongeveer 4 weken voordat het UWB je aanvraag behandeld heeft (hoewel ze bij mij erg vlot waren, 3 weken en ik geloof dat de eerste betaling al is overgemaakt. Ik sta versteld.)
    Je krijgt werkbriefjes toegestuurd en als je gewerkt hebt of werk vind kan je dat daarop aangeven.

Gewoon alle opties openhouden dus.
    In a world without fences, who needs Windows and Gates!
    pi_28357678
    Ik las vandaag een angstaanjagend verhaal op het internet over UWV en CWI leed:

http://www.claars-notes.nl/uwv/ (kort samengevat: deze mevrouw is al drie jaar bezig om haar recht te krijgen bij de UWV, is er overspannen van geraakt, heeft uiteindelijk de krant er mee gehaald, er zijn kamervragen gesteld, etcetc.)

Ik geloof niet dat ik zo'n ingewikkelde situatie heb als deze mevrouw, maar dit voorspelt niet veel goeds.
    Eva
      donderdag 30 juni 2005 @ 17:58:46 #185
    89230 Bubsel
    3-5-2006!!
    pi_28363008
    Ik heb eerst bijna 3 maand moeten wachten op mijn WW ziektewet uitkering en nu moet ik bijna elke week bellen of ze iets willen storten door hun communicatieprobleem onderling... UWV Hilversum heeft UWV Breda al ik weet niet hoe vaak een opdracht gegeven om me op te roepen voor controle is terrecht natuurlijk heb ik geen probleem mee. Waar ik wel problemen mee heb dat ik de dupe word van hun communicatieproblemen.

Maar deze week was het geld eens op tijd want vorige week kreeg ik de excuses van een medewerker van het UWV dat ik telkens moest bellen voor mijn geld.
      vrijdag 1 juli 2005 @ 00:39:42 #186
    59608 Blubberzwijn
    appelboomwijngaarden
    pi_28375448
    ach je hoort altijd de slechte verhalen.. maar in de (meeste) gevallen dat het goed gaat hoor je er niemand over..
    you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
    pi_28375889
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 00:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
    ach je hoort altijd de slechte verhalen.. maar in de (meeste) gevallen dat het goed gaat hoor je er niemand over..
    Blaat. Zodra het maar een beetje niet-standaard is gaat 't al fout bij 't UWV. En in sociale-zekerheidsland zijn dingen al heel snel niet standaard.

De enige manier om als klant (want zo noemen ze je toch, tegenwoordig?) soepel bij het UWV te worden geholpen is dat je net die ene competente, goede medewerker treft die meteen ziet dat je dossier verneukt is, daarop direct belt naar het juiste mannetje van het vroegere GAK en dingen ter plekke recht trekt.

Maar ja, meestal tref je een incompetente proceduretrut, die haar kloterige baan op jou afreageert. Da's niet klantvriendelijk, maar shit happens, en als de klant 't er niet mee eens is dan moet de klant maar in beroep gaan.
      vrijdag 1 juli 2005 @ 12:53:16 #188
    78780 deedeetee
    pi_28385063
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 01:01 schreef joshus_cat het volgende:

en als de klant 't er niet mee eens is dan moet de klant maar in beroep gaan.
    eeehhhh zou dat wél gemakkelijk gaan denk je

pi_28413854
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 12:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

eeehhhh zou dat wél gemakkelijk gaan denk je

Natuurlijk niet, maar het is een leuke dooddoener.

Of, zoals een vriend van me zei: uitkeringen zijn voor het UWV maar bijzaak; het hoofddoel achter 't UWV is een grootschalig experiment waarbij gekeken wordt hoelang je hogeropgeleiden kan jennen en treiteren voordat ze door 't lint gaan. Uit voorlopige resultaten blijkt dat je heeeeel ver kan gaan, maar meer onderzoek is noodzakelijk.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 17:24:23 #190
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_28417409
    Uit welingelichte kringen en uit eigen ervaring weet ik dat het intern een zooitje is bij de UWV. Zelfs hun eigen personeel weten ze behoorlijk te demotiveren.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 17:38:47 #191
    70357 Hyperdude
    #MakeLanciaGreatAgain
    pi_28417839
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 15:18 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

...

Of, zoals een vriend van me zei: uitkeringen zijn voor het UWV maar bijzaak; HET HOOFDDOEL ACHTER 'T UWV is een grootschalig experiment waarbij gekeken wordt hoelang je hogeropgeleiden kan jennen en treiteren voordat ze door 't lint gaan. Uit voorlopige resultaten blijkt dat je heeeeel ver kan gaan, maar meer onderzoek is noodzakelijk.
    FOUTFOUTFOUT

Het hoofddoel van het UWV is het zichzelf in standhouden. Dat is natuurlijk het doel van iedere organisatie, maar het UWV heeft verder ook eigenlijk nauwlijks/geen functie.
    Wat een knuppels
    How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
    pi_28418584
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Charmian het volgende:
    Uit welingelichte kringen en uit eigen ervaring weet ik dat het intern een zooitje is bij de UWV. Zelfs hun eigen personeel weten ze behoorlijk te demotiveren.
    Da's ook precies de bedoeling, want ik had begrepen dat ergens in mei de helft van het personeel een 'u kunt wel gaan' brief had meegekregen.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 18:07:40 #193
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_28418748
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 18:02 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Da's ook precies de bedoeling, want ik had begrepen dat ergens in mei de helft van het personeel een 'u kunt wel gaan' brief had meegekregen.
    De medewerkers zaten al zo'n 2 jaar in onzekerheid over wat er met hun werk en dus ook henzelf ging gebeuren. Daar hebben ze nu inderdaad wat meer zekerheid over, of ze zijn weg of overgestapt naar de belastingdienst omdat daar een aantal werkstromen naar toe zijn gegaan.
    Gerucht is dat de WW naar de gemeenten gaat, weer een werkstroomweg, dus weer minder werk. UWV wordt langzaam uitgekleed.
    pi_28418962
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 18:07 schreef Charmian het volgende:

UWV wordt langzaam uitgekleed.
    'ontmanteld' is het woord wat ik hoorde
    pi_28419033
    Dinsdag ga ik fijn sollicteren. Dikke middelvinger voor al die gare ambtenaren. Ik kots met brokken op dit soort instanties, en het tuig wat er doorgaans de scepter zwaait en op de werkvloer klanten af mag blaffen.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 18:54:08 #196
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_28420209
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef heiden6 het volgende:
    Dinsdag ga ik fijn sollicteren. Dikke middelvinger voor al die gare ambtenaren. Ik kots met brokken op dit soort instanties, en het tuig wat er doorgaans de scepter zwaait en op de werkvloer klanten af mag blaffen.
    Ben je er eigenlijk nog geweest sinds die ene keer dat je te laat was?
    pi_28420281
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 18:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ben je er eigenlijk nog geweest sinds die ene keer dat je te laat was?
    Nee, ik kon telkens niet en toen had ik er eigenlijk geen zin meer in. Al die moeite om je eigen geld terug te krijgen. Het is te onzinnig voor woorden.
      zaterdag 2 juli 2005 @ 18:59:40 #198
    63594 Lienekien
    Sunshower kisses...
    pi_28420385
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 18:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, ik kon telkens niet en toen had ik er eigenlijk geen zin meer in. Al die moeite om je eigen geld terug te krijgen. Het is te onzinnig voor woorden.
    Al die moeite? Welke moeite heb jij gedaan dan?! Je bent nooit meer op komen draven!
    pi_28421250
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Al die moeite? Welke moeite heb jij gedaan dan?! Je bent nooit meer op komen draven!
    De moeite die ik zou moeten doen, als ik er nog verder achteraan zou gaan, en die ik dus weiger te doen.
    pi_28421273
    quote:
    Op zaterdag 2 juli 2005 18:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heb je al zolang gewerkt dat je betaalde premies meer zijn dan het totaalbedrag aan uitkering wat je verwacht?

WW is in essentie een verzekering, geen 'recht'. Je zou mensen die hun eigen huis in de fik zetten en daarna bij de verzekering geld voor een nieuwe woning vragen 'want daar heb ik toch premie voor betaald' toch ook een beetje meewarig aankijken?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')