Probleem is dat die toetsenist wél wat te vertellen had. Kijk maar naar Space-Dye Vest... voor die tijd erg vooruitstrevend. Rudess inbreng is net zoals die van de vorige vrij klein en dat lijkt me het beste voor de twee egotrippers in de band.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:45 schreef D3nn15 het volgende:
Ik vraag me weleens af hoe DT geworden zou zijn kwa muzikale progressie en sound als Kevin Moore bij de band was gebleven ... Het is misschien niet zo een wizard als Rudess maar het past zo goed bij de muziek...
Helaas ja en DT was niet de richting meer die hij uitwilde kwa persoonlijke ontwikkeling ... Toch vaag, hij heeft later nog een keertje OSI opgenomen, met portnoy en nog enkele anderen ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Probleem is dat die toetsenist wél wat te vertellen had. Kijk maar naar Space-Dye Vest... voor die tijd erg vooruitstrevend. Rudess inbreng is net zoals die van de vorige vrij klein en dat lijkt me het beste voor de twee egotrippers in de band.
Inderdaad.. zoiezo is het laatste nummer in het begin al niet te volgen, maar nu vind ik het steeds vetter worden. Vooral van ~14:00-20:00 vind ik hem echt super. Nu ik er bij nadenk is dat eigenlijk ook het enige vette stuk, de rest (trage intro en musical einde) kan me eigenlijk gestolen worden bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:32 schreef Modus het volgende:
* luistert voor de 2e keer.
Zoals bij alle DT albums vind ik alle nummers als geheel meestal te complex om ze in 1x goed te vinden. Van deze vond ik iig Octavarium en Panic Attack vet klinken.
Kom nouquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:45 schreef Bigs het volgende:
[..]
Inderdaad.. zoiezo is het laatste nummer in het begin al niet te volgen, maar nu vind ik het steeds vetter worden. Vooral van ~14:00-20:00 vind ik hem echt super. Nu ik er bij nadenk is dat eigenlijk ook het enige vette stuk, de rest (trage intro en musical einde) kan me eigenlijk gestolen worden bedenk ik me nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 12 juni 2005 08:30 schreef fripper het volgende:
Mooi optreden gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laatste woorden van Mike Portnoy : We will be back in october in Amsterdam .....
vast.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef Kipman het volgende:
Dat wordt dus een optreden in de ArenA!!!
Dat zou natuurlijk wel erg gaaf zijn. En Muse vind ik nog best leuke muziek ookquote:Op zondag 12 juni 2005 13:53 schreef OProg het volgende:
Het zou in ieder geval betekenen dat er de tweede avond een klassieker gecovered zal worden met een heel andere show er omgeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop