Centraal achterin hebben we al genoeg spelers. Daarbij heeft Klompe de laatste jaren bewezen erg blessuregevoelig te zijn. Dat was zelfs de reden waarom Groningen niet met hem in zee wilde vorig seizoen, en dan zou men hem nu vastleggen na een jaar blessureleed bij RKC?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:27 schreef Noca het volgende:
Laat hem lekker meetrainen, dan zien ze bij de FC wel hoe hij het doet en of hij eventueel van meerwaarde kan zijn. Lijkt me niet verkeerd...mits blessurevrij natuurlijk
Hoezo?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zag hem laatst nog lopen in de stad met Piet van Dijken, da's dan wel weer een beetje jammer.
Omdat dat een sukkel is. De provinciale versie van Harry Vermeegen.quote:
quote:
Piet is een bekende stadjer en duizendpoot die zelden een blad voor zijn mond neemt en van zijn hart geen moordkuil maakt.
Hij begon zijn medialoopbaan bij de Groningse stadsomroep OOG. Voor die omroep, en vanaf 1995 voor TV Noord, maakte hij een lange reeks afleveringen van het legendarische interviewprogramma 'Herestraat Helemaal'.
Op Radio Noord is hij vooral bekend geworden door zijn dagelijkse opiniepeiling in de rubriek ''De Straat'. Piet is bovendien sportkenner en discjockey. Ook van auto's heeft hij verstand, zegt hij zelf.
Nog niet, ze willen hem op proef...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef savelkoul het volgende:
En Groningen heeft een Urugayaanse rechtsback op proef, Bruno Silva. Ex-international
quote:Mogelijk Uruguayaan op stage
In de loop van deze week komt mogelijk de Uruguayaan Bruno Silva op stage. De 25-jarige Zuid-Amerikaan speelde afgelopen zaterdag met Danubio de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen in Uruguay. Hij is een kandidaat voor de positie van rechtsback, die nog vacant is bij FC Groningen.
Bruno Silva werd op 29 maart 1980 geboren in Melo. Hij maakte zijn profdebuut in 2000 bij Danubio. Afgelopen zaterdag speelde hij zijn 106e duel voor diezelfde club. In 2004 werd hij tijdelijk verhuurd aan het Russische Rostov, waarvoor hij vier wedstrijden speelde. In 2003 speelde Silva drie interlands namens Uruguay.
De FC hoopt de speler voor een week op stage naar Groningen te halen om een goed beeld te krijgen en zelf zijn kwaliteiten te kunnen beoordelen. In het verleden speelde al eens eerder één Uruguayaan voor FC Groningen: Mario Rodriquez.
bron:fcgroningen.nl
In Rusland kon hij niet echt aardig kennelijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Die ken ik niet. Maar gezien zijn nationaliteit, is ie keihard.
Lijkt mij dus niet, zie:quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Toch per direct dus?
quote:'Opdat hij, op het moment zijn contract in Noorwegen afloopt, voor ons zal kiezen.'
In het tweede berichtje staat "Vanaf volgende week heeft Groningen twee Noren in de selectie".quote:
Zover ik weet willen die Noren hem niet laten gaan voordat de competitie daar is afgelopen..daarnaast is voetbalprimeur ook niet zo betrouwbaar als bijv de VI lijkt mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In het tweede berichtje staat "Vanaf volgende week heeft Groningen twee Noren in de selectie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |