Nieuwe gebouw van Geove, zorgverzekeraarquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:12 schreef Yeahinho het volgende:
En dit gebouw dan.
http://www.euroborg.nl/pages/webcam4.php.
Nee, dat doen ze niet, maar ik zit/sta toch altijd waar ik wil. Maakt me verder weinig uit welk stoel- en rijnummer op mijn kaart staat. Afgelopen seizoen heb ik ook geen enkele keer op mijn eigen plek gezeten. Of het moet met toeval zijn geweest...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Houden ze je plek wel vrij in het Oosterpark nu de voorkeursdatum verstreken is eigenlijk? Ik betwijfel het namelijk..
Hehe, zolang je niet op mijn plek gaat zitten vind ik het best.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:55 schreef Grunner het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet, maar ik zit/sta toch altijd waar ik wil. Maakt me verder weinig uit welk stoel- en rijnummer op mijn kaart staat. Afgelopen seizoen heb ik ook geen enkele keer op mijn eigen plek gezeten. Of het moet met toeval zijn geweest...
Ziet er zeker goed uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
Wat weer een mooie foto's van de Euroborg op de site van Harris!![]()
foto's
Mooiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
Wat weer een mooie foto's van de Euroborg op de site van Harris!
foto's![]()
Hoe jammer het ook is om afscheid te nemen van het Oosterpark, ik heb toch echt zin om in de Euroborg te zitten. Je kunt het nu natuurlijk nog lang niet zeggen, maar ik denk dat dit een van de mooiere stadions van Nederland gaat worden...maar ik ben dan ook niet helemaal objectiefquote:
Maar niet zo mooi als dezequote:Op zondag 26 juni 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn in Nederland wel meer mooie stadions, dit ziet er inderdaad goed uit hoor!
Hmmm I dunno Noca..... kom eens een kijkje nemen in de Galgenwaard zou ik zeggenquote:
Daarom zeg ik ook een van de mooierequote:Op zondag 26 juni 2005 00:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmm I dunno Noca..... kom eens een kijkje nemen in de Galgenwaard zou ik zeggenAbsoluut een van de mooiere stadions in Nederland
Wel een mooie om te beginnen.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:13 schreef The_Verve het volgende:
FC Groningen - RBC Roosendaal is de 1e van de laatste 8 of 9 competitiewedstrijden in het Oosterpark.
Afscheid van het Oosterpark begint nu echt dichtbij te komen.![]()
Daar gaan we dus niet van uit. Gewoon winnen!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef W2O het volgende:
Maar aan de andere kant als er verloren word is het natuurlijk een kloteafscheid.
Nou, prima. Dat skelet van Sparta hoefde voor mij persoonlijk niet zo. En de topscorer van Noorwegen komt altijd wel van pas dunkt mequote:Transfer Davy de Fauw is afgeketst
GRONINGEN - De transfer van Davy de Fauw is afgeketst. Sparta wil De Fauw niet laten gaan. Groningen heeft dan ook de hoop opgegeven De Fauw voor het komende seizoen te strikken.
De Belgische rechtsback van Sparta heeft in Rotterdam nog een doorlopend contract tot aan het eind van het komend seizoen. Groningen gaat proberen De Fauw voor het seizoen 2006/2007 vast te leggen.
Bron: RTV Noord, 28 juni 2005 15:21
==============================
Berre volgende week op bezoek bij FC Groningen
GRONINGEN - De Noor Morten Berre zal volgend weekend een bezoek brengen aan FC Groningen. FC Groningen zal dan proberen zaken te doen met Berre.
De 29-jarige Berre speelt op het moment bij Valerengen IF en scoorde dit weekend nog twee keer tegen Rosenborg.
Groningen wil Berre graag toevoegen aan de selectie; het contract van de Noor loopt in november af.
Bron: RTV Noord, 28 juni 2005 15:23
Eens. Ben wel benieuwd of Sparta Pinas nog wil...moeten ze wel dokkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:19 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Nou, prima. Dat skelet van Sparta hoefde voor mij persoonlijk niet zo. En de topscorer van Noorwegen komt altijd wel van pas dunkt me
In de krant staat dat de laatste wedstrijd zeker geen Twente is ivm met tijd van het jaar en risicowedstrijd geloof ik. Daar staat dat het wrs NEC wordt, moet een overwinning worden lijkt mequote:Op maandag 27 juni 2005 01:05 schreef The_Verve het volgende:
Heb ik ook gelezen. Staat op www.fctsn.nl.
Lijkt me een mooie afsluiter, winnen van Twente in de laatste competitiewedstrijd in het Oosterpark...
Hij heeft dus geen contract meer bij Groningen? Mooiquote:Ray Fränkel op proef bij Haarlem
29/6/2005 12:04
Ray Fränkel traint in de voorbereiding mee met Haarlem. De 22-jarige verdediger doet een poging een contract in de wacht te slepen.
Fränkel speelde afgelopen seizoen voor Fortuna Sittard, dat hem had gehuurd van FC Groningen. Bij de Groningers kwam Fränkel niet in aanmerking voor een contractverlenging. Naast FC Groningen speelde de verdediger, die zijn opleiding bij Feyenoord kreeg, voor FC Flora Tallinn in Estland.
Groningen schijnt een bod te hebben gedaan op Rankovic van Vitesse..volgens vitesse.org ofzo..quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:52 schreef S-Two het volgende:
De Fauw dus zeker niet naar Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |