De hartjes om het juiste woord geplaatstquote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef clauwheee het volgende:
Lekker in H zit bij Noca in deEuroborg
![]()
Euroborg boven Noca verkiezen, tjahquote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef clauwheee het volgende:
Lekker in H zit bij Noca in deEuroborg
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef clauwheee het volgende:
Lekker in H zit bijNoca
in de
Euroborg
![]()
Houden ze je plek wel vrij in het Oosterpark nu de voorkeursdatum verstreken is eigenlijk? Ik betwijfel het namelijk..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:27 schreef Grunner het volgende:
Ik zal begin volgende maand ook maar eens mijn seizoenkaart gaan verlengen. In het Oosterpark hou ik gewoon hetzelfde vak aan en in de Euroborg zal dit hoogstwaarschijnlijk E worden. Mooi dat het zo snel loopt, maar dit betekend ook dat er voor het Oosterpark al 7000 kaarten weg zijn. En er kunnen maar 12.500 in. Hoe gaan ze dat oplossen als er straks meer vraag dan aanbod is? Een luxeprobleem dus...
Yuri speelt op de flanken. Bij RKC was dat als aanvaller / aanvallende middenvelder, bij NAC ook. Beetje afhankelijk of de club met 3 of 2 spitsen speelt. Centraal doet ie incidenteel.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor de OP: Cornelisse is een aanvaller, geen middenvelder.
En Koblenko is een vies wijf.
Cool hequote:Op donderdag 16 juni 2005 01:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ziet er best cool uit eigenlijk.
Waar vind ik die webcams waarover gesproken wordt?
Nieuwe gebouw van Geove, zorgverzekeraarquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:12 schreef Yeahinho het volgende:
En dit gebouw dan.
http://www.euroborg.nl/pages/webcam4.php.
Nee, dat doen ze niet, maar ik zit/sta toch altijd waar ik wil. Maakt me verder weinig uit welk stoel- en rijnummer op mijn kaart staat. Afgelopen seizoen heb ik ook geen enkele keer op mijn eigen plek gezeten. Of het moet met toeval zijn geweest...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Houden ze je plek wel vrij in het Oosterpark nu de voorkeursdatum verstreken is eigenlijk? Ik betwijfel het namelijk..
Hehe, zolang je niet op mijn plek gaat zitten vind ik het best.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:55 schreef Grunner het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet, maar ik zit/sta toch altijd waar ik wil. Maakt me verder weinig uit welk stoel- en rijnummer op mijn kaart staat. Afgelopen seizoen heb ik ook geen enkele keer op mijn eigen plek gezeten. Of het moet met toeval zijn geweest...
Ziet er zeker goed uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
Wat weer een mooie foto's van de Euroborg op de site van Harris!![]()
foto's
Mooiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
Wat weer een mooie foto's van de Euroborg op de site van Harris!
foto's![]()
Hoe jammer het ook is om afscheid te nemen van het Oosterpark, ik heb toch echt zin om in de Euroborg te zitten. Je kunt het nu natuurlijk nog lang niet zeggen, maar ik denk dat dit een van de mooiere stadions van Nederland gaat worden...maar ik ben dan ook niet helemaal objectiefquote:
Maar niet zo mooi als dezequote:Op zondag 26 juni 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn in Nederland wel meer mooie stadions, dit ziet er inderdaad goed uit hoor!
Hmmm I dunno Noca..... kom eens een kijkje nemen in de Galgenwaard zou ik zeggenquote:
Daarom zeg ik ook een van de mooierequote:Op zondag 26 juni 2005 00:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmm I dunno Noca..... kom eens een kijkje nemen in de Galgenwaard zou ik zeggenAbsoluut een van de mooiere stadions in Nederland
Wel een mooie om te beginnen.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:13 schreef The_Verve het volgende:
FC Groningen - RBC Roosendaal is de 1e van de laatste 8 of 9 competitiewedstrijden in het Oosterpark.
Afscheid van het Oosterpark begint nu echt dichtbij te komen.![]()
Daar gaan we dus niet van uit. Gewoon winnen!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:36 schreef W2O het volgende:
Maar aan de andere kant als er verloren word is het natuurlijk een kloteafscheid.
Nou, prima. Dat skelet van Sparta hoefde voor mij persoonlijk niet zo. En de topscorer van Noorwegen komt altijd wel van pas dunkt mequote:Transfer Davy de Fauw is afgeketst
GRONINGEN - De transfer van Davy de Fauw is afgeketst. Sparta wil De Fauw niet laten gaan. Groningen heeft dan ook de hoop opgegeven De Fauw voor het komende seizoen te strikken.
De Belgische rechtsback van Sparta heeft in Rotterdam nog een doorlopend contract tot aan het eind van het komend seizoen. Groningen gaat proberen De Fauw voor het seizoen 2006/2007 vast te leggen.
Bron: RTV Noord, 28 juni 2005 15:21
==============================
Berre volgende week op bezoek bij FC Groningen
GRONINGEN - De Noor Morten Berre zal volgend weekend een bezoek brengen aan FC Groningen. FC Groningen zal dan proberen zaken te doen met Berre.
De 29-jarige Berre speelt op het moment bij Valerengen IF en scoorde dit weekend nog twee keer tegen Rosenborg.
Groningen wil Berre graag toevoegen aan de selectie; het contract van de Noor loopt in november af.
Bron: RTV Noord, 28 juni 2005 15:23
Eens. Ben wel benieuwd of Sparta Pinas nog wil...moeten ze wel dokkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:19 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Nou, prima. Dat skelet van Sparta hoefde voor mij persoonlijk niet zo. En de topscorer van Noorwegen komt altijd wel van pas dunkt me
In de krant staat dat de laatste wedstrijd zeker geen Twente is ivm met tijd van het jaar en risicowedstrijd geloof ik. Daar staat dat het wrs NEC wordt, moet een overwinning worden lijkt mequote:Op maandag 27 juni 2005 01:05 schreef The_Verve het volgende:
Heb ik ook gelezen. Staat op www.fctsn.nl.
Lijkt me een mooie afsluiter, winnen van Twente in de laatste competitiewedstrijd in het Oosterpark...
Hij heeft dus geen contract meer bij Groningen? Mooiquote:Ray Fränkel op proef bij Haarlem
29/6/2005 12:04
Ray Fränkel traint in de voorbereiding mee met Haarlem. De 22-jarige verdediger doet een poging een contract in de wacht te slepen.
Fränkel speelde afgelopen seizoen voor Fortuna Sittard, dat hem had gehuurd van FC Groningen. Bij de Groningers kwam Fränkel niet in aanmerking voor een contractverlenging. Naast FC Groningen speelde de verdediger, die zijn opleiding bij Feyenoord kreeg, voor FC Flora Tallinn in Estland.
Groningen schijnt een bod te hebben gedaan op Rankovic van Vitesse..volgens vitesse.org ofzo..quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:52 schreef S-Two het volgende:
De Fauw dus zeker niet naar Groningen
Stond ook in het dagblad, maar ik weet niet of dit wel een echte versterking is hoor. Denk wel dat die hoge salariseisen heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Groningen schijnt een bod te hebben gedaan op Rankovic van Vitesse..volgens vitesse.org ofzo..
Ben benieuwd, lijkt me toch meer een rechtermiddenvelder dan een rechterverdediger..
Leuke wedstrijd om te beginnen en erg tof dat het op TV komt! Kan iedereen het geweldige stadion meteen goed zienquote:FC Groningen zal Euroborg openen met de competitiewedstrijd tegen SC Heerenveen. De noordelijke derby wordt gespeeld op vrijdag 13 januari 2006. De aftrap in de nieuwe voetbaltempel van de FC is om 20.30 uur. Zendgemachtigde RTL zal de opening van Euroborg met aansluitend de competitiekraker live uitzenden.
Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen kijkt met grote belangstelling uit naar het duel met Heerenveen. “Sportief gezien een zware tegenstander, maar als opening van Euroborg natuurlijk een geweldig affiche. We zullen er alles aan doen om er een onvergetelijke avond van te maken.”
Bron: FC Groningen
In de eerste 5 ronden moeten er aardig wat punten gepakt moeten wordenquote:zo 14-08 FC Groningen - RBC Roosendaal
zo 21-08 RKC Waalwijk - FC Groningen
zo 28-08 Heracles Almelo - FC Groningen
zo 11-09 FC Groningen - Sparta
zo 18-09 FC Groningen - PSV
za 24-09 Vitesse - FC Groningen
zo 02-10 FC Groningen - Willem II
zo 16-10 Feyenoord - FC Groningen
zo 23-10 FC Groningen - ADO Den Haag
zo 30-10 FC Groningen - Roda JC
zo 06-11 SC Hoerenveen - FC Groningen
zo 20-11 FC Groningen - AZ
vr 25-11 NAC Breda - FC Groningen
zo 04-12 FC Groningen - FC Twente
zo 11-12 FC Utrecht - FC Groningen
zo 18-12 FC Groningen - NEC
di 27-12 Ajax - FC Groningen
vr 30-12 Roda JC - FC Groningen
vr 13-01 FC Groningen - SC Hoerenveen
za 21-01 AZ - FC Groningen
zo 29-01 FC Groningen - NAC Breda
vr 03-02 FC Groningen - Heracles Almelo
ma/di 06/07-02 Sparta - FC Groningen
zo 12-02 RBC Roosendaal - FC Groningen
za 18-02 FC Groningen - RKC Waalwijk
zo 26-02 FC Groningen - Feyenoord
za 04-03 Willem II - FC Groningen
za 11-03 ADO Den Haag - FC Groningen
zo 19-03 FC Groningen - Ajax
za 25-03 NEC - FC Groningen
zo 02-04 FC Groningen - Vitesse
za 08-04 PSV - FC Groningen
wo 12-04 FC Groningen - FC Utrecht
zo 16-04 FC Twente - FC Groningen
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Moet dat nou in hemelsnaam per sé op vrijdag de dertiende?![]()
Bron: www.rtvnoord.nlquote:GRONINGEN - Tieme Klompe gaat meetrainen met FC Groningen.
De 29-jarige verdediger hoopt in de voorbereiding te laten zien dat hij van waarde kan zijn voor de FC. Klompe, afkomstig uit Roden, stond het afgelopen seizoen onder contract bij RKC Waalwijk. Door blessures kwam hij nauwelijks in actie en kreeg hij geen nieuw contract aangeboden. Klompe kwam eerder acht seizoenen uit voor SC Heerenveen. FC Groningen begint maandag aan het nieuwe seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |