BMW fahrer training op de ring zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:21 schreef Klasse het volgende:
Heb zelf gelesd in een BMW M3, een BMW 3-serie en een Seat Leon Turbodiesel. Wel wat minder gangbaar en was ook best knallen!
jepquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb ook in een Astra turbodiesel gelestDie dingen zijn behoorlijk heftig met optrekken
![]()
hier geloof ik dus geen fuck vna, ik hoor aaaallltijd die verhalen van die sjappies , als : Joa! mun Instrukteur zeij vannu Gooi um moar uns naor de hondertenfijvtug,wet jeu pak hoej da is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:
VW Passat 1.9 TDI met 130pk. Vuurrood.
M'n instructeur speelde wel eens voor sirene/zwaailicht, en ik maar gassen
Hij vond het niet erg als ik 'm af en toe eens lekker los trok. Was ie het roet ook weer kwijt
mjahquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:49 schreef Pumatje het volgende:
nou ja het is geen formule 1 wagen nee, maar echt bagger vond ik het niet.
Hmm dat is niet echt een lesautoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
http://www.ferrariles.nl/index_a.htm
Daar dus
Als je ff rechtboven klikt op de knop Rijschool..kom je hier uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:11 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Hmm dat is niet echt een lesautoJe kunt hem huren.
Wil jou wel eens in die Ferrari zien rijden zonder dat je een rijbewijs hebt.
Niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:50 schreef snijder het volgende:
Wees maar blij dat je in een grotere wagen lest. Ik voel me, 15 jaar na het behalen van mijn rijbewijs, nog steeds niet echt op mijn gemak in een grotere auto.
Wat begrijp je niet aan dit topic?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:06 schreef frenkck het volgende:
Toyota Corolla hier, niet echt bijzonder exotisch dus.
Ik rij wel in gotere wagens, maar voel me absoluut lekkerder in een kleinere auto. Ik heb gevoel dat je die beter in de hand hebt en dat het overzichtelijker is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet?
Ik rij in elke wagen gewoon weg. Busje of een de Mercedes ML van mijn pa. Geen problemen mee.
MAar zelfde geld voor een kleine auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |