Ik vind het altijd wel vermakelijk hoor dit soort topics.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:17 schreef Avani het volgende:
Overigens vind ik het maar een zeiktopic.Als jij toch meerdere polo's aan wilt, moet je toch gewoon zelf weten. Heb je daar nou meningen voor nodig hier op fok? Doe gewoon wat je zelf leuk vindt.
![]()
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoor dit soort topics.![]()
Moeten we nu gaan zeggen: kansloos?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef oi het volgende:
Ik had een klasgenoot die deed altijd 2/3 polo's over elkaar aan. Op een dag kwam ie binnen met zeven polo's over elkaar!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Guttegut, meid, wat een daverende humor.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef oi het volgende:
Ik had een klasgenoot die deed altijd 2/3 polo's over elkaar aan. Op een dag kwam ie binnen met zeven polo's over elkaar!
Wat heb jij gerookt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh kennelijk moet je erbij zijn geweest.....
Zeikerds, ga wat polo's over mekaar dragen ja...![]()
Hey, kerel, jij zit op de TU Delft? Dan ken je mijn broer Hendrik misschien wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:59 schreef Poloklojo het volgende:
[..]
Doe even normaal joh, laat dat labiele meisje met rust.![]()
Jongeman, er zit 600 man op de faculteit. De ken ik echt niet allemaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:50 schreef Coldplaya het volgende:
Hey, kerel, jij zit op de TU Delft? Dan ken je mijn broer Hendrik misschien wel?
Stimmt, maar hij doet Maritieme Techniek en volgens mij zaten die in hetzelfde gebouw. Hans Vlameling, een kennis van me, doet ook L&R. Dus daar is de kans al groter dat je hem kent.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:00 schreef Poloklojo het volgende:
[..]
Jongeman, er zit 600 man op de faculteit. De ken ik echt niet allemaal.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:10 schreef Poloklojo het volgende:
[..]
Een vrouw zonder polo is net een hoer, waar is je stijl gebleven.![]()
Een vrouw met alleen maar polo's is niet erg origineel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:10 schreef Poloklojo het volgende:
[..]
Een vrouw zonder polo is net een hoer, waar is je stijl gebleven.![]()
Nee, rugbytrui kan ook goed staan, mijn vorige vriendin droeg dat vaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:13 schreef Avani het volgende:
[..]
Een vrouw met alleen maar polo's is niet erg origineel.![]()
Ja, echt classy...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:16 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Nee, rugbytrui kan ook goed staan, mijn vorige vriendin droeg dat vaak.
Mooi citaat van Wittgenstein overigens, heb ik via Willem Frederikje Hermans leren lezen.![]()
Ja toch? Nou zag zij er ook verdomde goed mee uit, dat was het hem. Misschien dat jij er niet mee zou staan, maar daar ga ik niet vanuit hoor.quote:
niet stoer doen met mijn naamquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:21 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Ja toch? Nou zag zij er ook verdomde goed mee uit, dat was het hem. Misschien dat jij er niet mee zou staan, maar daar ga ik niet vanuit hoor.
Maar vrouwen met kraagjes zijn gewoon je van Jett, ehm... het
Ik vind het gewoon niks...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:21 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Ja toch? Nou zag zij er ook verdomde goed mee uit, dat was het hem. Misschien dat jij er niet mee zou staan, maar daar ga ik niet vanuit hoor.
Maar vrouwen met kraagjes zijn gewoon je van Jett, ehm... het
Ik doelde meer op zoiets:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:16 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Nee, rugbytrui kan ook goed staan, mijn vorige vriendin droeg dat vaak.
Mooi citaat van Wittgenstein overigens, heb ik via Willem Frederikje Hermans leren lezen.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zoiets:
[afbeelding]
Een rugbyshirt lijkt te veel op een polo.![]()
En dank.![]()
Hier En ik dacht dat je met "dubit" invoeren, korting kreeg, maar ik heb er nog nooit wat gekocht. Ze hebben daar leuke dingen.quote:
Mooie tassen en zomerschoentjes ook!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:33 schreef Avani het volgende:
[..]
Hier En ik dacht dat je met "dubit" invoeren, korting kreeg, maar ik heb er nog nooit wat gekocht. Ze hebben daar leuke dingen.![]()
Jep. Ik weet alleen niet hoe het met verzendkosten zou zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:35 schreef funnie_me het volgende:
[..]
Mooie tassen en zomerschoentjes ook!![]()
Is gewoon een knoopsgaatje ve overhemd.... niets raars aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Daargelaten of het mooi is of niet, je vergelijkt spreekwoordelijke appels met peren. Knappe jongen die 2 schoenen aan één voet krijgt.:')
Is je nieuwe Avatar afkomstig uit "Flesh Peddlers IV" ofzo?
Je kan natuurlijk ook overal serieus op ingaan héquote:Op zondag 12 juni 2005 01:36 schreef Solitarias het volgende:
Is gewoon een knoopsgaatje ve overhemd.... niets raars aan
erONDER bedoel je waarschijnlijk en ja, dat vind ik ook mooier dan een andere polo eronderquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:34 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom RL hier slechte kwaliteit wordt genoemd.. Ik heb er ook veel spullen van (kakker?? boeie.., ik draag lekker wat ik mooi vind.. In tegenstelling tot veel mensen die zo nodig hip erbij moeten lopen) maar het is toch allemaal top kwaliteit hoor. Niks mis mee.
2 kragen over elkaar, ik droeg het vroeg ook wel eens. Nu meestal gewoon een wit t-shirt over mn polo (als ik er eentje draag dus) heen. Staat veel mooier.
Beter dan die kutprada's van je.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Meerdere polo's over elkaar
Zeker lid van de plaatselijke hockeyclub![]()
En anderen er niet mee lastig valt.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik moet toch altijd weer lachen om dit soort topics, ze komen bij vlagen weer voorbijAls iedereen nou gewoon draagt wat hij/zij leuk vindt en elkaar in zijn waarde laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |