De TS bedoelt het vast ironischquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je wilt dus eigenlijk hopeloos op een kakker van de hockey club lijken. En je gaat aan ons vragen wat wij van die kansloze goedkope RL meuk vinden?
Je loopt voor lul met 3 polo's over elkaar!!!![]()
Dat is juist het trieste. Kijk mij pimpen ik denk dat ik dure kleren heb.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:48 schreef Coldplaya het volgende:
Die kleding, okay, ieder zijn smaak. Ik heb ook vrienden die in iets van de V&D lopen, dat maakt me helemaal niets uit. Ik vind dit allemaal stigmatiserend.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:09 schreef Molluck het volgende:
Nouja, dit is al het zoveelste topic dat ik vandaag zie waarin hockeyers het moeten ontgelden
Je bedoelt peauleauquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:52 schreef AltamirA het volgende:
''Heu Diederik-Jan, je poleau!''
Nee ach waarom niet he als het een beetje gave kleurtjes zijn kan dat best 2 over elkaar.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:15 schreef teknomist het volgende:
Ik vind een mooie felgekleurde strakke polo altijd wel mooi maar dit vind ik echt gruwelijk.
Wit vind ik ook niet zo'n handige kleur als je hier mee gaat zeilen of naar de SOOS gaat.
Guttegut, meid, wat een daverende humor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:08 schreef Syrena het volgende:
Je bedoelt peauleau![]()
Peauleau's voor heaumeau's. Moet je wel minstens 1 reauze nemen.
Hahahaha
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Guttegut, meid, wat een daverende humor.![]()
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoor dit soort topics.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:17 schreef Avani het volgende:
Overigens vind ik het maar een zeiktopic.Als jij toch meerdere polo's aan wilt, moet je toch gewoon zelf weten. Heb je daar nou meningen voor nodig hier op fok? Doe gewoon wat je zelf leuk vindt.
![]()
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel vermakelijk hoor dit soort topics.![]()
Moeten we nu gaan zeggen: kansloos?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef oi het volgende:
Ik had een klasgenoot die deed altijd 2/3 polo's over elkaar aan. Op een dag kwam ie binnen met zeven polo's over elkaar!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Guttegut, meid, wat een daverende humor.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef oi het volgende:
Ik had een klasgenoot die deed altijd 2/3 polo's over elkaar aan. Op een dag kwam ie binnen met zeven polo's over elkaar!
Wat heb jij gerookt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh kennelijk moet je erbij zijn geweest.....
Zeikerds, ga wat polo's over mekaar dragen ja...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |