quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met deze ouderwetse Nederlandse positieve instelling!
En een kansloze vrijgezel die een beetje rondrijdt in zijn autoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En Youp: Natuurlijk is dat bruto!
Herm:
wel de beschikking over een vliegtuig, 't catshuis en een, volgens mij, zeer riante onkosten vergoeding.... dus helemaal vergelijkbaar is het niet
Volgens mij heb jij echt geen besef van geld en loon eh?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:32 schreef Youp het volgende:
tering 80k om je te laten uitlachen in brussel
arme man
toch wel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt geen besef van geld en loon eh?
Nee, overheid heeft beroepsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een kansloze vrijgezel die een beetje rondrijdt in zijn auto
Nee. Of je moet meer gaan betalenquote:
Soms valt het mee, soms valt het tegen....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij valt het aardig tegen...
Beroeps zijn idd erger dan studenten die zichzelf heel wat voelenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, overheid heeft beroepsDie zijn nog erger dan taxi chauffeurs
Ooit 'ns met een van de 17 oud chauffeurs van ex staatssecretaris Nijs staan praten... wat een knurft
![]()
ach als jij dat denkt, is goed hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij valt het aardig tegen...
Uiteraard, ik verkondig enkel en alleen de waarheidquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Soms valt het mee, soms valt het tegen....
maar ik deel den uwen mening.
Hé, ik heb nog kansen... zij niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beroeps zijn idd erger dan studenten die zichzelf heel wat voelen![]()
Ruilen? Jij mijn ma, ik de jouwe?quote:
Ik voel me al bijna <in het kader van de EO jongerendag> een apostelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard, ik verkondig enkel en alleen de waarheid
Ik werk ook weer hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hé, ik heb nog kansen... zij niet meer
Ikke niet snappen. Ik jij niet kansloos genoemd hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gister belde er trouwens een "collega" van me op naar mijn ouders. Dus ik opgenomen, heel die gast in de zeik genomen... Maar hij stond op luidspreker en mijn pa moest zo hard lachen dat ik mijn lach ook niet meer kon houden dus die gast had het door, werd hij helemaal pissig![]()
![]()
![]()
(en nee ik zeg niet wat voor accent hij had
)
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
Ohw god is die bende ook weer bezig?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik voel me al bijna <in het kader van de EO jongerendag> een apostel
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ikke niet snappen. Ik jij niet kansloos genoemd hebben.Legde ik hem ook uit dat het ook mijn werk was en dat ik het wel grappig vond, begon hij helemaal te zeiken dat hij hoopte dat ze mij ook maar eens flink in de maling gingen nemen en blaaaaablaaaaaaaablaaaaaaaaaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar hij vroeg ook niet of hij gelegen belde, dus ik nadat hij zijn verhaal had gedaan: "Maar je hebt niet gevraagd of je wel gelegen belt, ik vind het vrij asociaal" enz enz enz...![]()
Ik heb Gods Hermans woord gehoordquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw god is die bende ook weer bezig?
foto.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:50 schreef hermandeperman het volgende:
Mijn ouders hebben trouwens echt een mooi beeld voor in de tuin gekocht
Ik zit lekker binnen nu, en met mijn telefoon-camera zie je hem niet goed... doe het volgende week wel ofzoquote:
22u Ned2quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
Hoe laat komt dit was het nieuws dan?
ow, ik ga naar maat van me, beejte bier zuipe, beetje xboxxen, beetje tv kijken, beetje ouwehoeren. Zal wel niet veel worden vandaagquote:
Moet ik met je mee op stap gaan danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:58 schreef Fugie het volgende:
ik ga maar eesn checken wat mijn homies gaan doen, de helft gaat naar een verjaardag waar ik niet heen ga dus dat zal wel kansloos thuis zitten wordenIn ieder geval tot laat op de avond. Maar ook niet erg, beetje san andreas spelen
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow, ik ga naar maat van me, beejte bier zuipe, beetje xboxxen, beetje tv kijken, beetje ouwehoeren. Zal wel niet veel worden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |