and the chicks for free...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
Dire Straits - Money For Nothing![]()
Blijft toch een lekker nummer he![]()
dire straitsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
Dire Straits - Money For Nothing![]()
Blijft toch een lekker nummer he![]()
Erg hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:58 schreef Xtreem het volgende:
23 Fok!topposter top 100 Planes, Trains & Automobiles mei 2005
001. 2745 hermandeperman
002. 2190 Youp
Hermanhermanherman
is pas de 10e keer dat dat voorbij komtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:58 schreef Xtreem het volgende:
23 Fok!topposter top 100 Planes, Trains & Automobiles mei 2005
001. 2745 hermandeperman
002. 2190 Youp
Hermanhermanherman
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erg he
Maar komt door 2 nachen doorposten alleen maarVerder valt het altijd wel mee met mijn aanwezigheid
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erg he
Maar komt door 2 nachen doorposten alleen maarVerder valt het altijd wel mee met mijn aanwezigheid
ik doelde op heel wat anders met dat minister gebeurenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ook ruk van je handen zegwaar moet je nu mee rukken??
En Youp;
Een minister verdient 125.000 euro per jaar. Leg 'ns een foto van een minister van vlak voor z'n aanstelling en van 4 jaar later naast elkaar.
No fukking way dat ik minister wordt. 4 jaar lang voor een 'hongerloontje' 80 uur werken en continu afgezeken worden.
Ja, niets praktisch kunnen en geen ruk uitvoeren.... Geloof me; het is een hondenbaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:08 schreef Youp het volgende:
[..]
ik doelde op heel wat anders met dat minister gebeuren
Wat ben ik blij dat jij toch 1 maal per dag online komt met een uiterst vriendelijke opmerkingquote:
oh dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, niets praktisch kunnen en geen ruk uitvoeren.... Geloof me; het is een hondenbaan.
Daar heb ik zo mijn mensen voorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ook ruk van je handen zegwaar moet je nu mee rukken??
Ik vind het idd ook echt een hongerloon ja...quote:En Youp;
Een minister verdient 125.000 euro per jaar. Leg 'ns een foto van een minister van vlak voor z'n aanstelling en van 4 jaar later naast elkaar.
No fukking way dat ik minister wordt. 4 jaar lang voor een 'hongerloontje' 80 uur werken en continu afgezeken worden.
tsjah maar van de andere kant.. anders wil dadeijk iedereen wel minister worden omdat je er dik mee verdient enzo.. minister word je omdat je wat voor het land wil betekenen, niet omdat je big money wil verdienen...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn mensen voor
[..]
Ik vind het idd ook echt een hongerloon ja...
Helemaal als je ziet wat voor een gezeik die gasten over zich heen krijgen
'Mensen' impliceert vrouwen én mannenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn mensen voor
[..]
125k is natuurlijk niet slecht, maar vergeleken met het bedrijfsleven en inderdaad het gezeik op jouw als persoonquote:Ik vind het idd ook echt een hongerloon ja...
Helemaal als je ziet wat voor een gezeik die gasten over zich heen krijgen
* Xtreem mompelt iets over Kok en commissariaten na 8 jaar premier...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:12 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah maar van de andere kant.. anders wil dadeijk iedereen wel minister worden omdat je er dik mee verdient enzo.. minister word je omdat je wat voor het land wil betekenen, niet omdat je big money wil verdienen...
ja dat mogen ze ook wel afschaffen jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over Kok en commissariaten na 8 jaar premier...
Ik had gehoopt dat ik dat niet hoefde uit te leggen....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'Mensen' impliceert vrouwen én mannen
[..]
125k moet je wel een beetje je best voor doen in het bedrijfsleven hoor...quote:125k is natuurlijk niet slecht, maar vergeleken met het bedrijfsleven en inderdaad het gezeik op jouw als persoon![]()
Nee, niet afschaffen... maar zo nobel als jij ze graag zou zien zijn de motieven niet altijdquote:
weet ik, maar zo zou het eigenlijk moeten zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, niet afschaffen... maar zo nobel als jij ze graag zou zien zijn de motieven niet altijd
125k moet je wel een beetje je best voor doen in het bedrijfsleven hoor...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik dat niet hoefde uit te leggen....
[..]
[q]
I knew it
volgensmij ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar jij als persoon wordt veel minder afgezeken, en een baan met vergelijkbare verantwoordelijkheden betaald volgens mij duidelijk beter....
2e kamer lid is 75k, premier gaat na jan. 07 naar 155 of 160k geloof ik...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
Volgens mij is trouwens het loon van de minister-president 125k. Van een normale minister is volgens mij nog minder
Natuurlijk! Maar jij als persoon wordt veel minder afgezeken, en een baan met vergelijkbare verantwoordelijkheden betaald volgens mij duidelijk beter....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
125k moet je wel een beetje je best voor doen in het bedrijfsleven hoor...
sorryquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij toch 1 maal per dag online komt met een uiterst vriendelijke opmerking![]()
Kamerlid gaat dan nog wel... Je hoeft niet eens te komenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2e kamer lid is 75k, premier gaat na jan. 07 naar 155 of 160k geloof ik...
zat banen met een vergelijkbaar salaris.... maar of de verantwoordelijkheden t zelfde zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar jij als persoon wordt veel minder afgezeken, en een baan met vergelijkbare verantwoordelijkheden betaald volgens mij duidelijk beter....
Leer eens quoten
En noem eens een vergelijkbare baan dan met vergelijkbare verantwoordelijkheden?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef Youp het volgende:
[..]
Leer eens quoten
En noem eens een vergelijkbare baan dan met vergelijkbare verantwoordelijkheden?
Ja dat bedoelde ik dus ookquote:zat banen met een vergelijkbaar salaris.... maar of de verantwoordelijkheden t zelfde zijn?
is dat bruto?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kamerlid gaat dan nog wel... Je hoeft niet eens te komen
Ook zoiets belachelijks
En 160k vind ik niet meer dan normaal.. eigenlijk nog weinig... Van die 160k blijft nl. nog geen 80k over
Mijn huidige klantquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
Wat ben ik toch blij met deze ouderwetse Nederlandse positieve instelling!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef Xtreem het volgende:
Hopefully niet voor januari 2007... dan zit JPB II 4 jaar
Huidige klant klinkt echt alsof je een hoer bent maar goedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mijn huidige klant
Begeleid het hele HRM process bij een vrij grote fusie...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |