10quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Ruis het volgende:
*dit soort topics
behalve voor de hooikoortspatienten zoals ik!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef StofjeB het volgende:
De winter. alle lekkere wijven kruipen weer in hun holletje, alleen de lelijke wijven begeven zich op straat. Bovendien heb je koude handen, waardoor je een warme kop koffie of chocolademelk prefereert boven een biertje. De winter zuigt, derhalve.
zo hé hé eindelijk film!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:59 schreef Yildiz het volgende:
Journaals terwijl je een goede film zit te kijken
Had je wat of zo!!! Heb ik wat van je aan kerel!!!??? Moet ik je eens op je bek tiefen!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:03 schreef SwiffMeister het volgende:
Nee, wat ik het ergste haat, is de mentaliteit van de maatschappij van tegenwoordig...
je kunt iemand niet 2 seconden aankijken, zonder dat mensen boos worden op je.
vroegah werkte tenminste alle kinderen, en zaten ze anders voltijd op schoolquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Jelco het volgende:
hij heeft wel gelijk.. en die criminaliteit.. Vooral die buitenlanders.. en hangjongeren!
En die Jelco's ook altijdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Jelco het volgende:
hij heeft wel gelijk.. en die criminaliteit.. Vooral die buitenlanders.. en hangjongeren!
Ligt het aan mij of zie ik gewoon de humor hier niet van in?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Ruis het volgende:
*dit soort topics
dat jouw gevoel voor humor totaal ontbreekt is al eerder aangetoond, maar idd, het is niet bepaald een geniaal topic.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zie ik gewoon de humor hier niet van in?![]()
Hij zuigt. Het is een inspiratieloos kuttopic om je kloon naar voren te schuiven en zo een strategische zet te zettenquote:
Gevoel voor humor is voor plebsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:14 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat jouw gevoel voor humor totaal ontbreekt is al eerder aangetoond, maar idd, het is niet bepaald een geniaal topic.
Zeker. Na mijn geniale post.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:18 schreef StofjeB het volgende:
Op mijn briljante post na, is dit inderdaad een behoorlijk matig topic.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 0:21 was jeugdcrimineel het eens met het volgende het volgende:
*dit soort topics
Ja dat hebben 'metalheads' niet he? Die snijden alleen maar en zijn jaloers en dat haten ze en snijden ze nog meer.quote:
Gewoon, hij vergat eenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Een wat? Wat vergeet hij?! Ik wil het weten!!!
jahquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja dat hebben 'metalheads' niet he? Die snijden alleen maar en zijn jaloers en dat haten ze en snijden ze nog meer.
Leuke schoenen heb je. Neuken?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Ja, ik vergat de jouwe. Die was ook behoorlijk tof.
You've got the powerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef Ruis het volgende:
*dit soort topics
nette reactiequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja dat hebben 'metalheads' niet he? Die snijden alleen maar en zijn jaloers en dat haten ze en snijden ze nog meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |