Nu snij je echt geen hout meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarom vind ik "houvast voor minder zekeren" overdreven.
Ze gaat ook niet op mijn antwoord inquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:19 schreef Boeman het volgende:
[..]
'iets' zegt me dat het niet verstandig is om hier op te reageren...
Dat zij Aargh! ookalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:20 schreef kevin85 het volgende:
Tevens heb ik het gevoel dat er alleen maar van die heilige boontjes komen.. Een foute gedachte wellicht maar dat beeld heb ik altijd bij de EO-jongerendag.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat generaliseer je ontzettend zeg.
Of je gaat er even inhoudelijk op in.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:17 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarom is een ongelovig iemand altijd zo snel op zijn teentjes getrapt?
Waarom dan naar de EO jongerendag ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Daarom heb ik die tekst, omdat Jezus Christus mijn leraar en Herder is in mijn leven, En ik hem volgen zal
Dat heb ik zeker niet, en dr zullen der vast wel wat bij zijn hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:20 schreef kevin85 het volgende:
Ik ga niet heen
Hoewel ik katholiek ben voel ik me niet geroepen om met z'n allen te gaan zingen en een bepaalde boodschap uit te dragen.
Gelovig zijn is prima maar dit masale hoeft van mij niet echt..
De muziek spreekt me overigens ook niet aan.
Tevens heb ik het gevoel dat er alleen maar van die heilige boontjes komen.. Een foute gedachte wellicht maar dat beeld heb ik altijd bij de EO-jongerendag.
Jezus had het ook niet op boeken met regels.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:21 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarom dan naar de EO jongerendag ?
Misschien moet je 't nog eens lezen, en vooral het nieuwe testament. Wat ik mij er van herinner had Jesus het niet zo op massale georganiseerde religie.
Maarrrrr, heb je daar de EO jongeren dag voor nodig dan? Met vlaggen en speciale t-shirts?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:21 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker niet, en dr zullen der vast wel wat bij zijn hoor.
Er zijn ook genoeg mensen die helemaal NIET geloven
Ik ga naar de EO voor God, en voor alles er om heen.
Ik erken mijn zonde, en erken mijn fouten en breng die ook bij God.
Dus ik gedraag / doe me echt niet voor als een heilig boontje
Dit is 1x per jaar.. En tuurlijk is het niet zo goed als in de Kerk, maar je bent nogsteeds met God bezig en dat blijf ik wel goedviniden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:21 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarom dan naar de EO jongerendag ?
Misschien moet je 't nog eens lezen, en vooral het nieuwe testament. Wat ik mij er van herinner had Jesus het niet zo op massale georganiseerde religie.
Waarom moet dat op de EO jongerendag ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:21 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Ik ga naar de EO voor God, en voor alles er om heen.
Ik erken mijn zonde, en erken mijn fouten en breng die ook bij God.
Tuurlijk niet, maar daarom is de EO jongerendag wel leuk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maarrrrr, heb je daar de EO jongeren dag voor nodig dan? Met vlaggen en speciale t-shirts?
In die taal? Wie de bal kaatst...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb het over jou. Niet over Duvel. Balk, splinter, jeweettoch.
In de kerk is ook fout.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:23 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Dit is 1x per jaar.. En tuurlijk is het niet zo goed als in de Kerk, maar je bent nogsteeds met God bezig en dat blijf ik wel goedviniden.
Dus loop je gewoon te pimpen met jouw manier van geloven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Vlaggen / tshirts is gewoon omdat wij zeg maar een team zijn> Love4God.
Daarom hebben we die tshirts... net zoals alle groepen dat doen zeg maar
Klopt, heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarom moet dat op de EO jongerendag ?
Volgens Jezus is geloven iets persoonlijks, iets tussen jou, god en niemand anders. Iets wat je alleen doet in de privacy van je eigen huis,en zeker niet massaal zie-ons-allemaal-eens-ff-vroom-zijn op de EO jongerendag.
Omdat geloven volgens Jezus een prive aangelegenheid is, tussen jou en god, en daar heeft verder helemaal niemand iets mee te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
En als dat kan in combinatie met met het geloof bezig zijn, waarom niet?
Waarom vind jij de kerk fout?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
In de kerk is ook fout.
Ga dat boek nu maar eens een keer echt lezen, want je hebt volgens mij geen flauw idee wat er in staat.
Was mijn wedervraag niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, je kreeg de bal terug inderdaad. En je hebt nog steeds mijn vragen niet beantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |