O, ik dacht dat het het over treinen hadquote:
Lolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:23 schreef Doc het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het het over treinen had
Was de wedstrijd dan niet afgelopen dan???(echt - serieus
)
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef Doc het volgende:
Volgende keer moet toch maar wat minder bier meenemen(of jullie moeten gewoon meer zuipen!)
Want? Onnozel tournooitjequote:Op zondag 24 juli 2005 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vrijdag is het zover. Dit topic had natuurlijk allang bij deel 3 moeten zijn vol met voorbeschouwingen
Nee joh! Het tournooi van het seizoen! Alle ogen zullen gericht zijn op Ajax, want gaat het ze lukken om voor de 5de!!! keer op rij de cup te pakken?!?!?!quote:
ook alleen maar dankzij een debiele puntentellingquote:Op zondag 24 juli 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee joh! Het tournooi van het seizoen! Alle ogen zullen gericht zijn op Ajax, want gaat het ze lukken om voor de 5de!!! keer op rij de cup te pakken?!?!?!
Joh!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ook alleen maar dankzij een debiele puntentelling![]()
hallo dat is de Peace Cup hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee joh! Het tournooi van het seizoen! Alle ogen zullen gericht zijn op Ajax, want gaat het ze lukken om voor de 5de!!! keer op rij de cup te pakken?!?!?!
Johquote:Op zondag 24 juli 2005 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Joh!
Het stelt toch ook geen bal voor, vond het alleen een mooi moment om het topic te kicken, nadat Peace Cup topic
Ik hoop het ook maar het zal wel weer tegenvallenquote:Hopelijk in ieder geval leuke wedstrijden te zien!
Arsenal te zien verliezen van Ajax en Porto zal inderdaad geen pretje zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Joh
[..]
Ik hoop het ook maar het zal wel weer tegenvallen
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Arsenal te zien verliezen van Ajax en Porto zal inderdaad geen pretje zijn![]()
yupquote:Komt iedereen mee? Bergkamp, Persie, Henry?
Vanwege het hartelijke welkomstcommittee?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,je hebt gelijk RVP dus niet.
Vanwege het feit dat men nog niet weet wat justitie in Rotterdam met hem van plan is.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vanwege het hartelijke welkomstcommittee?
ik dacht iets gelezen te hebben van 1200 + nog een zootje in de thuisvakkenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
DG, hoeveel supporters komen er van Arsenal mee?
voorgaande 2 jaren was het steeds volle bak dus valt het nu wat tegen,de meeste zijn er van donderdag tot maandagquote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef JaWi het volgende:.
Gezellige boel! Dat gaat druk worden in de kroegen dan.
Zijn ze er al die dagen?
quote:Amsterdam Tournament
Ook dit jaar bereiden vier Europese voetbalgrootmachten zich tijdens het ‘Amsterdam Tournament’ voor op het nieuwe seizoen. Naast Ajax vertonen Arsenal, FC Porto en Boca Juniors hun kunsten in de ArenA. De succesformaties bestrijden elkaar in vier wedstrijden, verdeeld over twee avonden, die SBS 6 live uitzendt. Presentatie: Edward van Cuilenborg. Interviews op het veld worden verzorgd door Hans Kraay jr.
Vrijdag 29 juli:
18.20 uur: Boca Juniors – FC Porto
20.50 uur: Ajax - Arsenal
Zondag 31 juli:
18.00 uur: Arsenal – FC Porto
20.45 uur: Ajax – Boca Juniors
Van de SBS site zeker?quote:Amsterdam Tournament
Ook dit jaar bereiden vier Europese voetbalgrootmachten zich tijdens het ‘Amsterdam Tournament’ voor op het nieuwe seizoen. Naast Ajax vertonen Arsenal, FC Porto en Boca Juniors hun kunsten in de ArenA. De succesformaties bestrijden elkaar in vier wedstrijden, verdeeld over twee avonden, die SBS 6 live uitzendt. Presentatie: Edward van Cuilenborg. Interviews op het veld worden verzorgd door Hans Kraay jr.
Vrijdag 29 juli:
18.20 uur: Boca Juniors – FC Porto
20.50 uur: Ajax - Arsenal
Zondag 31 juli:
18.00 uur: Arsenal – FC Porto
20.45 uur: Ajax – Boca Juniors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |