O, ik dacht dat het het over treinen hadquote:
Lolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:23 schreef Doc het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het het over treinen had
Was de wedstrijd dan niet afgelopen dan???(echt - serieus
)
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef Doc het volgende:
Volgende keer moet toch maar wat minder bier meenemen(of jullie moeten gewoon meer zuipen!)
Want? Onnozel tournooitjequote:Op zondag 24 juli 2005 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vrijdag is het zover. Dit topic had natuurlijk allang bij deel 3 moeten zijn vol met voorbeschouwingen
Nee joh! Het tournooi van het seizoen! Alle ogen zullen gericht zijn op Ajax, want gaat het ze lukken om voor de 5de!!! keer op rij de cup te pakken?!?!?!quote:
ook alleen maar dankzij een debiele puntentellingquote:Op zondag 24 juli 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee joh! Het tournooi van het seizoen! Alle ogen zullen gericht zijn op Ajax, want gaat het ze lukken om voor de 5de!!! keer op rij de cup te pakken?!?!?!
Joh!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ook alleen maar dankzij een debiele puntentelling![]()
hallo dat is de Peace Cup hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee joh! Het tournooi van het seizoen! Alle ogen zullen gericht zijn op Ajax, want gaat het ze lukken om voor de 5de!!! keer op rij de cup te pakken?!?!?!
Johquote:Op zondag 24 juli 2005 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Joh!
Het stelt toch ook geen bal voor, vond het alleen een mooi moment om het topic te kicken, nadat Peace Cup topic
Ik hoop het ook maar het zal wel weer tegenvallenquote:Hopelijk in ieder geval leuke wedstrijden te zien!
Arsenal te zien verliezen van Ajax en Porto zal inderdaad geen pretje zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Joh
[..]
Ik hoop het ook maar het zal wel weer tegenvallen
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Arsenal te zien verliezen van Ajax en Porto zal inderdaad geen pretje zijn![]()
yupquote:Komt iedereen mee? Bergkamp, Persie, Henry?
Vanwege het hartelijke welkomstcommittee?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,je hebt gelijk RVP dus niet.
Vanwege het feit dat men nog niet weet wat justitie in Rotterdam met hem van plan is.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vanwege het hartelijke welkomstcommittee?
ik dacht iets gelezen te hebben van 1200 + nog een zootje in de thuisvakkenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:37 schreef JaWi het volgende:
DG, hoeveel supporters komen er van Arsenal mee?
voorgaande 2 jaren was het steeds volle bak dus valt het nu wat tegen,de meeste zijn er van donderdag tot maandagquote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef JaWi het volgende:.
Gezellige boel! Dat gaat druk worden in de kroegen dan.
Zijn ze er al die dagen?
quote:Amsterdam Tournament
Ook dit jaar bereiden vier Europese voetbalgrootmachten zich tijdens het ‘Amsterdam Tournament’ voor op het nieuwe seizoen. Naast Ajax vertonen Arsenal, FC Porto en Boca Juniors hun kunsten in de ArenA. De succesformaties bestrijden elkaar in vier wedstrijden, verdeeld over twee avonden, die SBS 6 live uitzendt. Presentatie: Edward van Cuilenborg. Interviews op het veld worden verzorgd door Hans Kraay jr.
Vrijdag 29 juli:
18.20 uur: Boca Juniors – FC Porto
20.50 uur: Ajax - Arsenal
Zondag 31 juli:
18.00 uur: Arsenal – FC Porto
20.45 uur: Ajax – Boca Juniors
Van de SBS site zeker?quote:Amsterdam Tournament
Ook dit jaar bereiden vier Europese voetbalgrootmachten zich tijdens het ‘Amsterdam Tournament’ voor op het nieuwe seizoen. Naast Ajax vertonen Arsenal, FC Porto en Boca Juniors hun kunsten in de ArenA. De succesformaties bestrijden elkaar in vier wedstrijden, verdeeld over twee avonden, die SBS 6 live uitzendt. Presentatie: Edward van Cuilenborg. Interviews op het veld worden verzorgd door Hans Kraay jr.
Vrijdag 29 juli:
18.20 uur: Boca Juniors – FC Porto
20.50 uur: Ajax - Arsenal
Zondag 31 juli:
18.00 uur: Arsenal – FC Porto
20.45 uur: Ajax – Boca Juniors
quote:27/7/2005 - Arsenal pas vrijdagmorgen in Amsterdam voor duel tegen Ajax
(Gepost door RvN)
Boca Juniors en Porto arriveren beiden donderdag in Amsterdam in voorbereiding op het Amsterdam Tournament. Beide clubs open het toernooi tegen elkaar vrijdag in de vooravond. Porto speelde zondag voor het laatst, 2-2 uit bij Club Brugge. Co Adriaanse maakte inmiddels zijn selectie voor het Amsterdam Tournament bekend. Boca Juniors komt met een grote selectie via een lange vlucht uit Korea. Daar speelde de ploeg na het toernooi om de Peace Cup dinsdag nog tegen FC Seoul (2-1 zege voor de Argentijnen).
Arsenal, de tegenstander van Ajax vrijdagavond, won dinsdagavond met 3-0 van FC Utrecht in Oostenrijk. Pas in de loop van vrijdagmorgen arriveren zij op Schiphol vanuit Engeland voor het duel van vrijdagavond tegen Ajax. Het is dan ook maar de vraag of Bergkamp meekomt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:59 schreef JaWi het volgende:
Ik ben in Spanje waarschijnlijk. Anders ga ik wel even kijken, maar meer om een aantal mensen weer te zien. Er zijn zo ontzettend veel irritante dagjesmensen dan
.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
Doc, Kamagurka, Tong80 en ik gaan weer de zondag.
Kaarten heb ik al in huis: vakkie 425, net als vorig jaar.
quote:27/7/2005 - Maradona zaterdag in Amsterdam; en dreigt met opstappen
(Gepost door RvN)
Maradona heeft de situatie bij Boca Juniors weer eens volledig op scherp gezet. De komende dagen zullen alle Zuid-Amerikaanse media in Amsterdam maar op een ding gericht zijn, Maradona. De vice-president en technisch directeur van Boca Juniors moet zijn contract nog tekenen maar heeft nu al een grote aanvaring met de spelers van Boca Juniors. Maradona wil dat de spelers alleen een premie krijgen bij het winnen van wedstrijden. De spelers willen naast hun salaris ook premies bij vriendschappelijke wedstrijden en voor het in actie komen in andere wedstrijden waarin niet gewonnen wordt. Maradona liet weten zaterdag naar Nederland te komen. Op de dag tijdens de speeldagen van het Amsterdam Tournament in wil hij uitgebreid gaan praten met de selectie over dit onderwerp. Maradona dreigt zelfs met opstappen indien de spelers hem hierin niet willen volgen.
Gast jij moet nodig nuecken !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Ondanks dat het in kut amsterdam wordt gehouden, en in de kut arena, moet ik wel zeggen dat ze ieder jaar weer een mooi programma hebben...
... op kut ajax na dan!
Dat zijn geen dagjes mensen maar "has-beens" die voordat jij geboren was zeer regelmatig naar Ajax gingen - toen er nog staanplaatsen waren en zo weet je wel - en die de onzin van pasjes en dat geklooi maar nieuwerwets vinden en nu naar het stadion gaan om de bevestiging te vinden dat het niet meer zo mooi is als vroegah - ouwe klagersquote:
Leuk, die foto van jou en Tong.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:10 schreef Doc het volgende:
Dat zijn geen dagjes mensen maar "has-beens" die voordat jij geboren was zeer regelmatig naar Ajax gingen - toen er nog staanplaatsen waren en zo weet je wel - en die de onzin van pasjes en dat geklooi maar nieuwerwets vinden en nu naar het stadion gaan om de bevestiging te vinden dat het niet meer zo mooi is als vroegah - ouwe klagers
[afbeelding]
... zei de meest bejaarde van het stelquote:
Planet.nlquote:Voetbal: Van Persie niet op Amsterdam Toernooi
Gepubliceerd op donderdag 28 juli 2005
AMSTERDAM (ANP) - Robin van Persie ontbreekt dit weekeinde op het Amsterdam Toernooi. De speler van Arsenal wordt door zijn club uit de wind gehouden, nadat hij ruim een maand geleden in Rotterdam werd opgepakt op verdenking van verkrachting.
Om de international te beschermen tegen het publiek in de ArenA, mag hij in Londen achterblijven.
Arsenal-coach Arsene Wenger gaf daarnaast aan dat Van Persie niet fit genoeg is om op het evenement in actie te komen. ,,Na wat er met hem gebeurd is, heb ik hem extra vakantie gegeven. Hij loopt daardoor fysiek nog wat achter bij de rest van de groep en kan ook daarom niet spelen.''
Respect
Wenger vertelde donderdag dat hij respect heeft voor de manier waarop Van Persie zich door de situatie heen worstelt. ,,Ik heb mensen gezien die na drie dagen in een cel compleet aan de grond zaten. Van Persie houdt zich goed en vecht om terug te komen. Het is een groot trauma voor hem, waar hij langzaam uitkruipt.''
Mede om die reden besloot Wenger zijn pupil in Engeland achter te laten. ,,We willen hem nu geen psychologische druk opleggen. Robin heeft rust nodig. Hij heeft nog steeds mijn volle vertrouwen en ik zie hem als een heel grote speler voor de toekomst. Volgende week dinsdag 2 augustus speelt hij voor het eerst weer in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Beveren.''
Ajax
Ajax-coach Danny Blind ziet het Amsterdam Toernooi als een goede test voor de competitie. De Amsterdammers spelen het komende weekeind tegen de Engelse ploeg Arsenal en het Argentijnse Boca Juniors. ,,Het is goed om te kijken waar we staan. Daarnaast is het belangrijk om het publiek in de ArenA te laten zien wat we kunnen'', zei de trainer donderdagavond.
Ajax, dat de laatste vier edities van het internationale toernooi won, speelt over twee weken in de voorronde van de Champions League. Via die omweg moet het elftal zich zien te plaatsen voor de hoofdfase van het lucratieve toernooi.
Blind: ,,De Champions League is voor ons het belangrijkste. Tegen tegenstanders als Arsenal en Boca Juniors kunnen we bekijken of we klaar zijn voor dat toernooi. Na drie weken van vooral fysieke voorbereiding is nu de tijd aangebroken om te gaan spelen.''
welk vak?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Ik zit er zeker.
Met Golfer, Doc en Kamagurka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |