Nu ben bekend wordt met zijn kunstjes kunnen we pas beoordelen wat ie werkelijk kan, maar hij speelt op dit moment gewoon goed en oogt al volwassen op wat overdreven dribbelacties na).quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Hij was absoluut niet slecht, maar wel minder opvallend dan tegen Japan. Deels doordat iedereen nu veel hogere verwachtingen had, deels omdat de Aussies zich er beter op hadden ingesteld. Desondanks weer betrokken bij goals en gevaar stichtend.
Je moet eerst lid zijn volgens mij om ze te kunnen zien...quote:
Lidmaatschap is gratisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet eerst lid zijn volgens mij om ze te kunnen zien...²
Ja, ik weet dat. Ik ben zelf ook lid. Maar voor de anderen bedoel ikquote:
Bovendien kun je al heel veel doen door je als vleugelspeler positioneel sterk op te stellen wanneer er met verdedigen begonnen moet worden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja. Die eerste paar meters wanneer de tegenpartij de bal achterin heeft. Maar op de vleugel is het niet de bedoeling dat je dat eindeloos doet. DoetRobben bijvoorbeeld ook niet.
quote:Merkenstrijd Owusu-Abeyie
Van onze speciale verslaggever
KERKRADE, zaterdag
Adidas en Nike zijn in een felle strijd verwikkeld om Quincy Owusu-Abeyie aan zich te binden. Adidas heeft Owusu al een lucratief sponsorcontract aangeboden. ,,Maar Nike heeft als kledingsponsor van Arsenal contractueel het recht alle aanbiedingen in te zien en een hoger bod te doen”, legt zaakwaarnemer Brian Berkleef uit. Owusu heeft nu nog geen kledingsponsor, maar voetbalt zijn wedstrijden afwisselend op beide merken. Gisteren maakte hij het helemaal bont door op één Adidas-schoen en één Nike-kicks te trainen.
Dat is zo, uiteraard dat zij us Abe al ooit "als ik zie dat ik de bal niet meer kan halen loop ik er niet achteraan" tuurlijk, dat is slim spelen. Maar ik bedoel dat er toch zeker een aantal keren is geweest dat als hij gaten had in kunnen springen, maar dat niet deed. Maar ach wat zeur ik... de man is geweldig en we gaan nog veel lol van hem beleven!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom zou niet stil mogen staan? Kan ook functioneel zijn. Ik zeg dan ook dat hij alleen alleen moet lopen als het zin heeft. En dat doet-ie.
redelijk van wat ik er van gezien heb, hij verprutste wel 1 grote kans, die had moeten zitten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Was ie tegen Benin een beetje goed?
nee niet echt denderend, zoals bijna het hele team. Hij liep zich vaak vast en deed te veel onnodige acties, af en toe ook wel wat aardige.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Redelijk?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
redelijk van wat ik er van gezien heb, hij verprutste wel 1 grote kans, die had moeten zitten.
hij was idd niet echt goed gisteren. had wel een hele mooie actie in de eerste helft maar die bal op babel had ie toch echt moeten leggen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Redelijk?
Hij had 1 karakteristieke pose die wedstrijd en dat was met zijn handen in de zij stilstaan...
Nee, hij speelde duidelijk op reserve toen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |