Helemaal mee eens. Opbergen in een tehuis voor demente bejaarden moeten ze hem. De Visserquote:Op maandag 22 september 2008 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mwah. Een oude meneer die een presentator van een programma "Luisteren!" beveelt om zijn eigen, rare gedachtenspinsel te spammen moet onmiddellijk van de buis gehaald worden.
Zonder De Visser was het Studio Voetbal topic nooit zo'n succes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Opbergen in een tehuis voor demente bejaarden moeten ze hem. De Visser
Zouden ze met meer demente bejaarden moeten doen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Opbergen in een tehuis voor demente bejaarden moeten ze hem. De Visser
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zouden ze met meer demente bejaarden moeten doen...
Idd. Hij heeft belangrijk doen tot kunst verheven. Hij zal er ongetwijfeld wel wat kijk op hebben, maar over alle verkeerde aanbevelingen hoor je hem nooit..quote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Halcon het volgende:
M.i. heeft Johan Derksen gelijk. Deze man heeft zichzelf wijsgemaakt dat hij een superscout is door het veelvuldig maken van plezierreisjes.
Iedereen die een aantal maanden per jaar in Brazilie zit met enig voetbalverstand kan wel zien wie er kunnen voetballen en wie niet. Ook vraag ik me af wat hij al die jaren in Ghana heeft gedaan. Hij komt er al tien jaar, maar het heeft nog niet één bruikbare speler opgeleverd.
Eens. En er wat kijk op hebben hebben wel meer mensen. Als jij of ik het hele jaar op kosten van PSV in Brazilie hadden mogen rondhangen hadden we ook wel gezien dat Ronaldo aardig kon voetballen.quote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft belangrijk doen tot kunst verheven. Hij zal er ongetwijfeld wel wat kijk op hebben, maar over alle verkeerde aanbevelingen hoor je hem nooit..
Daarnaast vind ik hem bijzonder irritant overkomen. Dat doorgeslagen enthousiasme.. Het is wachten op de keer dat hij op tv vertelt in welk type privevliegtuig Abramovic hem ophaalde om vervolgens door te vliegen naar zijn (nog duurdere) privejacht.
Seniele bejaarden
Nee, precies. Zeker als je een club vertegenwoordigt die daar al een goede naam heeft.. Dan zou het eerder schandalig zijn als je met niets terugkomtquote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. En er wat kijk op hebben hebben wel meer mensen. Als jij of ik het hele jaar op kosten van PSV in Brazilie hadden mogen rondhangen hadden we ook wel gezien dat Ronaldo aardig kon voetballen.
Klopt. Als je bekijkt welke bruikbare spelers zijn plezierreisjes naar Brazilie en Ghana hebben opgeleverd dan vraag ik me af wat hij daar de hele dag doet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:19 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nee, precies. Zeker als je een club vertegenwoordigt die daar al een goede naam heeft.. Dan zou het eerder schandalig zijn als je met niets terugkomt..
Hij schijnt er van allerlei tournooien en wedstrijden te bekijken.. Pretendeert ook van ontzettend veel spelers aantekeningen etc. te hebben.. Dat zal ook allemaal best (en daar kun je ook lekker tot in het oneindige mee doorgaan), maar als je zo'n man erheen stuurt zou ik liever hebben dat hij met een paar groeibriljantjes terugkomt ipv met 3 mappen vol aantekeningen.. Ik vraag me idd ook wel een beetje af in hoeverre zijn snoepreisjes bezigheidstherapie zijn (=quote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Als je bekijkt welke bruikbare spelers zijn plezierreisjes naar Brazilie en Ghana hebben opgeleverd dan vraag ik me af wat hij daar de hele dag doet.
Aantekeningen koop je inderdaad niet zo veel voor. Hij kan beter wat bruikbare en haalbare spelers aanbevelen. Voor wat betreft Chelsea heeft hij ook nog niet zoveel rendement opgeleverd. Kan me niet een basisspeler voor de geest halen die door hem is aanbevolen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij schijnt er van allerlei tournooien en wedstrijden te bekijken.. Pretendeert ook van ontzettend veel spelers aantekeningen etc. te hebben.. Dat zal ook allemaal best (en daar kun je ook lekker tot in het oneindige mee doorgaan), maar als je zo'n man erheen stuurt zou ik liever hebben dat hij met een paar groeibriljantjes terugkomt ipv met 3 mappen vol aantekeningen.. Ik vraag me idd ook wel een beetje af in hoeverre zijn snoepreisjes bezigheidstherapie zijn (=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |