Helemaal mee eens. Opbergen in een tehuis voor demente bejaarden moeten ze hem. De Visserquote:Op maandag 22 september 2008 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mwah. Een oude meneer die een presentator van een programma "Luisteren!" beveelt om zijn eigen, rare gedachtenspinsel te spammen moet onmiddellijk van de buis gehaald worden.
Zonder De Visser was het Studio Voetbal topic nooit zo'n succes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Opbergen in een tehuis voor demente bejaarden moeten ze hem. De Visser
Zouden ze met meer demente bejaarden moeten doen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Opbergen in een tehuis voor demente bejaarden moeten ze hem. De Visser
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zouden ze met meer demente bejaarden moeten doen...
Idd. Hij heeft belangrijk doen tot kunst verheven. Hij zal er ongetwijfeld wel wat kijk op hebben, maar over alle verkeerde aanbevelingen hoor je hem nooit..quote:Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Halcon het volgende:
M.i. heeft Johan Derksen gelijk. Deze man heeft zichzelf wijsgemaakt dat hij een superscout is door het veelvuldig maken van plezierreisjes.
Iedereen die een aantal maanden per jaar in Brazilie zit met enig voetbalverstand kan wel zien wie er kunnen voetballen en wie niet. Ook vraag ik me af wat hij al die jaren in Ghana heeft gedaan. Hij komt er al tien jaar, maar het heeft nog niet één bruikbare speler opgeleverd.
Eens. En er wat kijk op hebben hebben wel meer mensen. Als jij of ik het hele jaar op kosten van PSV in Brazilie hadden mogen rondhangen hadden we ook wel gezien dat Ronaldo aardig kon voetballen.quote:Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft belangrijk doen tot kunst verheven. Hij zal er ongetwijfeld wel wat kijk op hebben, maar over alle verkeerde aanbevelingen hoor je hem nooit..
Daarnaast vind ik hem bijzonder irritant overkomen. Dat doorgeslagen enthousiasme.. Het is wachten op de keer dat hij op tv vertelt in welk type privevliegtuig Abramovic hem ophaalde om vervolgens door te vliegen naar zijn (nog duurdere) privejacht.
Seniele bejaarden
Nee, precies. Zeker als je een club vertegenwoordigt die daar al een goede naam heeft.. Dan zou het eerder schandalig zijn als je met niets terugkomtquote:Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. En er wat kijk op hebben hebben wel meer mensen. Als jij of ik het hele jaar op kosten van PSV in Brazilie hadden mogen rondhangen hadden we ook wel gezien dat Ronaldo aardig kon voetballen.
Klopt. Als je bekijkt welke bruikbare spelers zijn plezierreisjes naar Brazilie en Ghana hebben opgeleverd dan vraag ik me af wat hij daar de hele dag doet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:19 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nee, precies. Zeker als je een club vertegenwoordigt die daar al een goede naam heeft.. Dan zou het eerder schandalig zijn als je met niets terugkomt..
Hij schijnt er van allerlei tournooien en wedstrijden te bekijken.. Pretendeert ook van ontzettend veel spelers aantekeningen etc. te hebben.. Dat zal ook allemaal best (en daar kun je ook lekker tot in het oneindige mee doorgaan), maar als je zo'n man erheen stuurt zou ik liever hebben dat hij met een paar groeibriljantjes terugkomt ipv met 3 mappen vol aantekeningen.. Ik vraag me idd ook wel een beetje af in hoeverre zijn snoepreisjes bezigheidstherapie zijn (=quote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Als je bekijkt welke bruikbare spelers zijn plezierreisjes naar Brazilie en Ghana hebben opgeleverd dan vraag ik me af wat hij daar de hele dag doet.
Aantekeningen koop je inderdaad niet zo veel voor. Hij kan beter wat bruikbare en haalbare spelers aanbevelen. Voor wat betreft Chelsea heeft hij ook nog niet zoveel rendement opgeleverd. Kan me niet een basisspeler voor de geest halen die door hem is aanbevolen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij schijnt er van allerlei tournooien en wedstrijden te bekijken.. Pretendeert ook van ontzettend veel spelers aantekeningen etc. te hebben.. Dat zal ook allemaal best (en daar kun je ook lekker tot in het oneindige mee doorgaan), maar als je zo'n man erheen stuurt zou ik liever hebben dat hij met een paar groeibriljantjes terugkomt ipv met 3 mappen vol aantekeningen.. Ik vraag me idd ook wel een beetje af in hoeverre zijn snoepreisjes bezigheidstherapie zijn (=
Me neither. Ik kan me ook nog een reportage in de VI herinneren van een paar jaar geleden waar hij weer ongegeneerd aan zelfverheerlijking deed..quote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aantekeningen koop je inderdaad niet zo veel voor. Hij kan beter wat bruikbare en haalbare spelers aanbevelen. Voor wat betreft Chelsea heeft hij ook nog niet zoveel rendement opgeleverd. Kan me niet een basisspeler voor de geest halen die door hem is aanbevolen.
Of hij het nou meent of niet.. Die altijd en eeuwige drang om(goedkoop) te scoren van hem is tenenkrommendquote:Piet de Visser: ‘Ik wil dat de speler een goed contract krijgt, en dat ook de voetbalbond en de club waar zo’n jongen vandaan komt een fatsoenlijke vergoeding krijgt. Ik zou wel op de top van de Kilimanjaro willen klimmen om het over het hele continent uit te schreeuwen: jongens kijk uit voor de louche makelaars.’
Klopt, hij doet altijd alsof het voetbal door hem is uitgevonden, alsof hij de enige is die er kijk op heeft en alsof elke speler die genoteerd staat in zijn map potentieel goud is.quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Me neither. Ik kan me ook nog een reportage in de VI herinneren van een paar jaar geleden waar hij weer ongegeneerd aan zelfverheerlijking deed..
Bijv. dit soort overdreven (hypocriete) uitspraken vind ik erg typerend voor hem
[..]
Of hij het nou meent of niet.. Die altijd en eeuwige drang om(goedkoop) te scoren van hem is tenenkrommend
Kalou sowieso.quote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aantekeningen koop je inderdaad niet zo veel voor. Hij kan beter wat bruikbare en haalbare spelers aanbevelen. Voor wat betreft Chelsea heeft hij ook nog niet zoveel rendement opgeleverd. Kan me niet een basisspeler voor de geest halen die door hem is aanbevolen.
Nou nou. Daar moet je inderdaad wel een meesterscout voor zijn om destijds te zien dat Kalou een goede spelers was/kon worden. Die gozer blonk elke week uit in Nederlandquote:
Je wilt toch dat ik een basisspeler noem?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:13 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nou nou. Daar moet je inderdaad wel een meesterscout voor zijn om destijds te zien dat Kalou een goede spelers was/kon worden. Die gozer blonk elke week uit in Nederland
Ten eerste vroeg ik daar niet naar. Ten tweede is het aandragen van Kalou totaal niet relevant voor de discussie. Het zegt helemaal niets over de (eventuele) kwaliteiten van Piet de Visser. Jij en ik hadden destijds Chelsea ook wel kunnen vertellen dat Kalou een groot talent met veel potentie was.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je wilt toch dat ik een basisspeler noem?
Die speelde bij Feyenoord de sterren van de hemel. Die stond bij elke grote club in de aantekeningenmap.quote:
Eentje aangedragen door Piet de Visser en het liefst eentje waaruit blijkt dat deze zelfbenoemde superscout inderdaad een superscout is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je wilt toch dat ik een basisspeler noem?
quote:De Visser wilde Pato stallen bij PSV
Het had niet veel gescheeld of Alexander Pato had bij PSV gespeeld. Piet de Visser drong in de zomer van 2007 er bij Chelsea op aan om de toen zeventienjarige spits van Internacional de Porto Alegre te kopen en vervolgens tijdelijk te stallen bij PSV. De Nederlandse scout doet deze onthulling maandag in het weekblad Sportweek.
“Pato zag dat wel zitten", vertelt De Visser over de Braziliaanse international. "Ik had hem foto’s van Ronaldo in PSV-shirt laten zien en hij was enthousiast. Hij geloofde sterk in een soortgelijke ontwikkeling. Ik heb mijn stinkende best gedaan, maar het is niet gelukt. Internacional wilde heel veel geld voor hem hebben."
Enkele maanden daarna nam AC Milan de Braziliaanse spits voor 22 miljoen euro over van de club uit Brazilië. De 74-jarige De Visser is sinds 2005 adviseur en vertrouwenspersoon van Chelsea-eigenaar Roman Abramovich. Daarnaast was hij tussen 2000 en 2008 actief als hoofd van de scoutingafdeling van de Eindhovense club.
De inmiddels negentienjarige Pato is sinds zijn komst in het San Siro bezig aan een uitstekende reeks. Na 42 ontmoetingen in de Serie A staat de teller van de Braziliaanse tiener reeds op twintig doelpunten. Bijna een jaar geleden debuteerde hij in het nationale elftal in de oefeninterland tegen Zweden (0-1) en maakte hij de winnende treffer.
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef koningdavid het volgende:
Hij moet weer eens aanschuiven bij een praatprogramma. Altijd vermakelijk.
Waarom?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:03 schreef djnospinzone het volgende:
Voor wie het nog niet weet: Reker is een enorme sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |