abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58523788
Is die aflevering nog ergens te zien of was het sowieso niks?
  Trouwste user 2022 woensdag 7 mei 2008 @ 01:35:27 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_58523974
Via uitzendinggemist.nl heb ik er al veel teruggekeken

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58524718
Piet, superscout, 23 aankopen, 20 mislukt. Abra mag hem hebben (zo lang als ie nog leeft!)
pi_59638539
De optredens van Piet in Studio Sportzomer waren voor mij ook echt hoogtepunten van het EK.

Die humor: "Zit je daar als enige Nederlander met je oranje shirt tussen allemaal Russen". Doe je het toch niet zo verkeerd denk ik, als je met Roman in de skybox mag zitten.

En voetbaltechnisch: Haarscherpe analyse vooraf over de manier waarop we tegen de russen zouden moeten spelen en wat de eventuele problemen zouden zijn als we door zouden gaan met de opstelling van de eerste 2 wedstrijden. De rest is geschiedenis...
Hocine bibo aut in eum digitos insero?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:32:11 #205
148059 Pritt
Atheïst
pi_59641737
Dat ik een fan ben van deze held is natuurlijk al een tijdje bekend.
Zou hij nog een keer komen bij Sportzomer?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_59642117
Hoop het, maar verwacht het eerlijk gezegd niet. Denk niet dat hij naar hilversum gaat terwijl het toernooi nog bezig is. Misschien dat ie een keer aanschuift als de uitzendingen vanuit Peking beginnen. Daar valt nog wel wat te scouten, dus denk dat ie op dat moment wel in de buurt zal zijn.
Hocine bibo aut in eum digitos insero?
pi_59876047
Kan iemand dat stukje ergens vinden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59876152
Had ik toch maar mooi goed gezien dat die ouwe niet te vertrouwen is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2008 @ 01:23:55 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_61816136
Wat een held.

Vanavond genoten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61816166
Hij is te oud. Jack had hem moeten onderbreken, hij begint steeds meer te zwammen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 maandag 22 september 2008 @ 01:30:32 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_61816182
Het was hilarisch Sandman

pi_61816236
Mwah. Een oude meneer die een presentator van een programma "Luisteren!" beveelt om zijn eigen, rare gedachtenspinsel te spammen moet onmiddellijk van de buis gehaald worden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61858737
quote:
Op maandag 22 september 2008 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mwah. Een oude meneer die een presentator van een programma "Luisteren!" beveelt om zijn eigen, rare gedachtenspinsel te spammen moet onmiddellijk van de buis gehaald worden.
Helemaal mee eens. Opbergen in een tehuis voor demente bejaarden moeten ze hem. De Visser
pi_61858768
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:10 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Opbergen in een tehuis voor demente bejaarden moeten ze hem. De Visser
Zonder De Visser was het Studio Voetbal topic nooit zo'n succes.
pi_61859104
Zijn enthousiasme is wel leuk
pi_61859479
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:10 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Zouden ze met meer demente bejaarden moeten doen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61859494
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zouden ze met meer demente bejaarden moeten doen...
pi_61859555
Ik voel me niet aangesproken
pi_64469436
M.i. heeft Johan Derksen gelijk. Deze man heeft zichzelf wijsgemaakt dat hij een superscout is door het veelvuldig maken van plezierreisjes.

Iedereen die een aantal maanden per jaar in Brazilie zit met enig voetbalverstand kan wel zien wie er kunnen voetballen en wie niet. Ook vraag ik me af wat hij al die jaren in Ghana heeft gedaan. Hij komt er al tien jaar, maar het heeft nog niet één bruikbare speler opgeleverd.
pi_64470155
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:03 schreef Halcon het volgende:
M.i. heeft Johan Derksen gelijk. Deze man heeft zichzelf wijsgemaakt dat hij een superscout is door het veelvuldig maken van plezierreisjes.

Iedereen die een aantal maanden per jaar in Brazilie zit met enig voetbalverstand kan wel zien wie er kunnen voetballen en wie niet. Ook vraag ik me af wat hij al die jaren in Ghana heeft gedaan. Hij komt er al tien jaar, maar het heeft nog niet één bruikbare speler opgeleverd.
Idd. Hij heeft belangrijk doen tot kunst verheven. Hij zal er ongetwijfeld wel wat kijk op hebben, maar over alle verkeerde aanbevelingen hoor je hem nooit..

Daarnaast vind ik hem bijzonder irritant overkomen. Dat doorgeslagen enthousiasme.. Het is wachten op de keer dat hij op tv vertelt in welk type privevliegtuig Abramovic hem ophaalde om vervolgens door te vliegen naar zijn (nog duurdere) privejacht.

Seniele bejaarden
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64475688
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:25 schreef Twerk het volgende:

[..]

Idd. Hij heeft belangrijk doen tot kunst verheven. Hij zal er ongetwijfeld wel wat kijk op hebben, maar over alle verkeerde aanbevelingen hoor je hem nooit..

Daarnaast vind ik hem bijzonder irritant overkomen. Dat doorgeslagen enthousiasme.. Het is wachten op de keer dat hij op tv vertelt in welk type privevliegtuig Abramovic hem ophaalde om vervolgens door te vliegen naar zijn (nog duurdere) privejacht.

Seniele bejaarden
Eens. En er wat kijk op hebben hebben wel meer mensen. Als jij of ik het hele jaar op kosten van PSV in Brazilie hadden mogen rondhangen hadden we ook wel gezien dat Ronaldo aardig kon voetballen.
pi_64475882
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Eens. En er wat kijk op hebben hebben wel meer mensen. Als jij of ik het hele jaar op kosten van PSV in Brazilie hadden mogen rondhangen hadden we ook wel gezien dat Ronaldo aardig kon voetballen.
Nee, precies. Zeker als je een club vertegenwoordigt die daar al een goede naam heeft.. Dan zou het eerder schandalig zijn als je met niets terugkomt ..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64475990
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:19 schreef Twerk het volgende:

[..]

Nee, precies. Zeker als je een club vertegenwoordigt die daar al een goede naam heeft.. Dan zou het eerder schandalig zijn als je met niets terugkomt ..
Klopt. Als je bekijkt welke bruikbare spelers zijn plezierreisjes naar Brazilie en Ghana hebben opgeleverd dan vraag ik me af wat hij daar de hele dag doet.
pi_64476293
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt. Als je bekijkt welke bruikbare spelers zijn plezierreisjes naar Brazilie en Ghana hebben opgeleverd dan vraag ik me af wat hij daar de hele dag doet.
Hij schijnt er van allerlei tournooien en wedstrijden te bekijken.. Pretendeert ook van ontzettend veel spelers aantekeningen etc. te hebben.. Dat zal ook allemaal best (en daar kun je ook lekker tot in het oneindige mee doorgaan), maar als je zo'n man erheen stuurt zou ik liever hebben dat hij met een paar groeibriljantjes terugkomt ipv met 3 mappen vol aantekeningen.. Ik vraag me idd ook wel een beetje af in hoeverre zijn snoepreisjes bezigheidstherapie zijn (=
pi_64476477
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:29 schreef Twerk het volgende:

[..]

Hij schijnt er van allerlei tournooien en wedstrijden te bekijken.. Pretendeert ook van ontzettend veel spelers aantekeningen etc. te hebben.. Dat zal ook allemaal best (en daar kun je ook lekker tot in het oneindige mee doorgaan), maar als je zo'n man erheen stuurt zou ik liever hebben dat hij met een paar groeibriljantjes terugkomt ipv met 3 mappen vol aantekeningen.. Ik vraag me idd ook wel een beetje af in hoeverre zijn snoepreisjes bezigheidstherapie zijn (=
Aantekeningen koop je inderdaad niet zo veel voor. Hij kan beter wat bruikbare en haalbare spelers aanbevelen. Voor wat betreft Chelsea heeft hij ook nog niet zoveel rendement opgeleverd. Kan me niet een basisspeler voor de geest halen die door hem is aanbevolen.
pi_64476885
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Aantekeningen koop je inderdaad niet zo veel voor. Hij kan beter wat bruikbare en haalbare spelers aanbevelen. Voor wat betreft Chelsea heeft hij ook nog niet zoveel rendement opgeleverd. Kan me niet een basisspeler voor de geest halen die door hem is aanbevolen.
Me neither. Ik kan me ook nog een reportage in de VI herinneren van een paar jaar geleden waar hij weer ongegeneerd aan zelfverheerlijking deed..

Bijv. dit soort overdreven (hypocriete) uitspraken vind ik erg typerend voor hem
quote:
Piet de Visser: ‘Ik wil dat de speler een goed contract krijgt, en dat ook de voetbalbond en de club waar zo’n jongen vandaan komt een fatsoenlijke vergoeding krijgt. Ik zou wel op de top van de Kilimanjaro willen klimmen om het over het hele continent uit te schreeuwen: jongens kijk uit voor de louche makelaars.’
Of hij het nou meent of niet.. Die altijd en eeuwige drang om(goedkoop) te scoren van hem is tenenkrommend
pi_64478706
Tijd voor een topic title change?
pi_64480330
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Twerk het volgende:

[..]

Me neither. Ik kan me ook nog een reportage in de VI herinneren van een paar jaar geleden waar hij weer ongegeneerd aan zelfverheerlijking deed..

Bijv. dit soort overdreven (hypocriete) uitspraken vind ik erg typerend voor hem
[..]

Of hij het nou meent of niet.. Die altijd en eeuwige drang om(goedkoop) te scoren van hem is tenenkrommend
Klopt, hij doet altijd alsof het voetbal door hem is uitgevonden, alsof hij de enige is die er kijk op heeft en alsof elke speler die genoteerd staat in zijn map potentieel goud is.

Bij een normaal bedrijf zou hij er ook allang geleden uitgegooid zijn. Als ik voor Shell in Nigeria werk en na 1 jaar is er nog geen druppel olie uit de grond gehaald dan is het einde oefening. De Visser heeft gedurende tien jaar periodes doorgebracht in Ghana en dat heeft niet één bruikbare speler opgeleverd.

Ook de meeste van zijn Zuidamerikaanse ontdekkingen zijn grandioos mislukt. Degene die wel geslaagd zijn waren vaak al international en stonden algemeen bekend als groot talent. Dan is het niet moeilijk meer.
pi_64480749
Dus we kunnen eigenlijk concluderen:

- Hij heeft idd weleens een talent heeft gescout. Ongeveer zoveel(of minder) als je mag verwachten van iemand die tientallen jaren lang zonder financiele beperking alle continenten afslentert op zoek naar talent.
- De laatste jaren heeft hij nauwelijks aantoonbaar gefunctioneerd.
- Ondanks dat is hij bijzonder arrogant, want ongeacht wie (trainers, ex-spelers, presentatoren) hij voor zich heeft spreekt hij mensen toe als domoren die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.
- Door zo nu en dan overdreven sociaal wenselijk te doen heeft 75% van nederland ook nog een zwak voor hem.
pi_64480826
- Hij onverantwoord veel verdient.
- Ondanks dat hij het voetbal heeft uitgevonden, heeft hij altijd gewerkt bij kleine clubjes. Voornamelijk in de eerste divisie.

[ Bericht 60% gewijzigd door Twerk op 29-12-2008 22:27:11 ]
pi_64480929
- Hij zichzelf gruwelijk overschat en een deel van de voetbalwereld dat ook doet.

Ik zou ook maar eens een paar maanden naar Brazilie moeten gaan en een beetje pseudo-interessant doen met gelul over nieuwe Ronaldinho´s en Romario´s en wat mappen met aantekeningen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 03:13:22 #232
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64489043
Piet de Visser is een sneue narcist
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_64490773
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kalou sowieso.
pi_64499042
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:32 schreef Pritt het volgende:

[..]

Kalou sowieso.
Nou nou. Daar moet je inderdaad wel een meesterscout voor zijn om destijds te zien dat Kalou een goede spelers was/kon worden. Die gozer blonk elke week uit in Nederland
pi_64499105
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:13 schreef Twerk het volgende:

[..]

Nou nou. Daar moet je inderdaad wel een meesterscout voor zijn om destijds te zien dat Kalou een goede spelers was/kon worden. Die gozer blonk elke week uit in Nederland
Je wilt toch dat ik een basisspeler noem?
pi_64499257
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:17 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ten eerste vroeg ik daar niet naar. Ten tweede is het aandragen van Kalou totaal niet relevant voor de discussie. Het zegt helemaal niets over de (eventuele) kwaliteiten van Piet de Visser. Jij en ik hadden destijds Chelsea ook wel kunnen vertellen dat Kalou een groot talent met veel potentie was.
pi_64499404
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:32 schreef Pritt het volgende:

[..]

Kalou sowieso.
Die speelde bij Feyenoord de sterren van de hemel. Die stond bij elke grote club in de aantekeningenmap.
pi_64499422
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 15:17 schreef Pritt het volgende:

[..]

Eentje aangedragen door Piet de Visser en het liefst eentje waaruit blijkt dat deze zelfbenoemde superscout inderdaad een superscout is.
pi_64499804
Ik hoorde vanmiddag in een (extra ingelaste) sportspecial van de BBC dat Meesterscout Piet de Visser een geweldig talent had ontdekt in Barcelona. Na 63 dvd's bestudeerd te hebben en met 17 mappen vol aantekeningen kwam hij terug uit de hoofdstad van Catalonië. Na een goed goed gesprek op een privejacht was Abramovich ook overtuigd en deed een nog onbekend bod op Lionel Messi.
pi_64499836
pi_66370652
quote:
De Visser wilde Pato stallen bij PSV

Het had niet veel gescheeld of Alexander Pato had bij PSV gespeeld. Piet de Visser drong in de zomer van 2007 er bij Chelsea op aan om de toen zeventienjarige spits van Internacional de Porto Alegre te kopen en vervolgens tijdelijk te stallen bij PSV. De Nederlandse scout doet deze onthulling maandag in het weekblad Sportweek.

“Pato zag dat wel zitten", vertelt De Visser over de Braziliaanse international. "Ik had hem foto’s van Ronaldo in PSV-shirt laten zien en hij was enthousiast. Hij geloofde sterk in een soortgelijke ontwikkeling. Ik heb mijn stinkende best gedaan, maar het is niet gelukt. Internacional wilde heel veel geld voor hem hebben."

Enkele maanden daarna nam AC Milan de Braziliaanse spits voor 22 miljoen euro over van de club uit Brazilië. De 74-jarige De Visser is sinds 2005 adviseur en vertrouwenspersoon van Chelsea-eigenaar Roman Abramovich. Daarnaast was hij tussen 2000 en 2008 actief als hoofd van de scoutingafdeling van de Eindhovense club.

De inmiddels negentienjarige Pato is sinds zijn komst in het San Siro bezig aan een uitstekende reeks. Na 42 ontmoetingen in de Serie A staat de teller van de Braziliaanse tiener reeds op twintig doelpunten. Bijna een jaar geleden debuteerde hij in het nationale elftal in de oefeninterland tegen Zweden (0-1) en maakte hij de winnende treffer.
pi_66378925
Dat dat zo makkelijk gaat zeg. Je laat wat foto's zien en hop....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66378959
Hij moet weer eens aanschuiven bij een praatprogramma. Altijd vermakelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 23 februari 2009 @ 17:45:56 #244
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_66380268
Moet die De Visser nou niet eens een keer lekker met pensioen?
pi_66380478
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef koningdavid het volgende:
Hij moet weer eens aanschuiven bij een praatprogramma. Altijd vermakelijk.
pi_70954362
Nederlandse taal voert weer boventoon bij PSV
13 juli 2009 RvN

De Telegraaf komt met een uitgebreid artikel waaruit blijkt dat de Nederlandse taal weer de boventoon voert in de kleedkamers bij PSV. In de selectie gaat dat nu om 16 spelers, in Jong PSV zelfs om de gehele selectie. Reker daarover: "Ik wil vooropstellen dat kwaliteit altijd de doorslag geeft, niet het paspoort van een speler. Van oudsher heeft PSV bijvoorbeeld een sterke band met Zuid-Amerika. Die relatie koesteren we nog steeds, maar het is gewoon niet meer zo makkelijk om daar toe te slaan", legt hij uit. "Vorig jaar hadden we een groot Braziliaans talent op de korrel. Die had nog niet in het eerste gespeeld, maar moest tien miljoen euro kosten. Daar kunnen wij niet aan meedoen. Bovendien is de kans van slagen kleiner dan wanneer je iemand haalt die de cultuur hier kent. Ik hoef maar op Jonathan Reis te wijzen. De kans dat Jonathan bij ons nog doorbreekt, schat ik in op 5 procent. Zonde, want die jongen kan goed voetballen. Er komt echter veel meer bij kijken."
PSV Netwerk
"PSV wil het eigen gezicht behouden en dat gaat het beste met Nederlandse spelers. Het voordeel is dat we normaal gesproken niet voor verrassingen komen te staan en onze clubcultuur kennen en kunnen uitdragen," aldus Reker, al bezweert hij dat PSV wereldwijd blijft scouten, behalve in Afrika waar ’de club niets mee heeft’.
PSV Netwerk
Meer: De Telegraaf

Met een bash aan het eind
pi_71017022
De Visser heeft jaren in Afrika gezeten op kosten van PSV, maar het is me niet duidelijk wat hij daar heeft gedaan. Niets wijst erop dat hij daar heeft gescout.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:03:29 #248
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_71032879
Voor wie het nog niet weet: Reker is een enorme sukkel.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_71042504
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:03 schreef djnospinzone het volgende:
Voor wie het nog niet weet: Reker is een enorme sukkel.
Waarom?
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:40:13 #250
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75914189
Gisteren zat hij in "Extra time" op de VRT ... Nog altijd evenveel praatjes als voorheen blijkbaar ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')