Wat is daar zo gek aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=chemtrail&hl=nl&btnG=Google+zoeken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:36 schreef Hallulama het volgende:
iemand die kampt met gezondheidsproblemen gerelateerd aan chemtrails.
Mja. Probleem is alleen dat de chemtrailstheorie er van uti gaat dat de luchtvaart bewust allerlei gassen uitstoot, wat dus niet zo is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:45 schreef Hallulama het volgende:
Op dezelfde manier als met UMTS? Uitlaatgassen? Roken? Weetikveel? Kijk vanavond zou'k zeggen...
[afbeelding]
Had je het nieuws vandaag al gehoord dat heel Nederland last heeft van zieke, bloedende eiken-boom. Na een jaar onderzoek weten ze nog niet waarom die bomen staan te rotten en binnen een paar weken doodgaan. Geen bacterie of schimmel gevonden die het veroorzaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mja. Probleem is alleen dat de chemtrailstheorie er van uti gaat dat de luchtvaart bewust allerlei gassen uitstoot, wat dus niet zo is.
Waar nog bij komt dat het verspreiden van iets op die hoogte op de aardbodem geen merkbare concentraties op kan leveren.
Maar da's eigenlijk allemaal al besproken in het chemtrails/contrails topic.
Bij uitlaatgassen, UMTS, roken etc. heb je nog een verklaarbare oorzaak-gevolg reactie, bij chemtrails lijkt me dat heel erg moeilijk aan te tonen.
Ja, dat viel mij ook op, maar vooral die dode nietszeggende blik...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:44 schreef Hallulama het volgende:
Grappig, vooral hoe die KNMI deskundige bibberend dat papiertje met foto's van contrails/chemtrails vasthield en zei dat hij bewijs wilde zien.
Hem zag ik anders ook niet met echt bewijs komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:43 schreef Stenny het volgende:
Ja, ik heb het ook gezien. Goed van Anton Teuben, die kaartte het aan zoals hij altijd doet.
Ja, het was erg mager, maar wees blij dat Editie Nl ermee kwam, als er één schaap over de dam is, volgen er meer. Laat ze het maar eens goed onderzoeken en laat iedereen de theorie in ieder geval kennen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:45 schreef Wombcat het volgende:
Nee, dat heb ik niet gehoord.
Maar als je dat wil bereiken door op 10 km hoogte met iets te gaan sproeien, gaat dat niet lukken. De stofffen verwaaien over veel te grote gebieden en worden enorm verdund.
Overigens ken ik een paar australiërs, en die vroegen toen ze hier kwamen wat die sporen in de lucht waren. Kennelijk treedt dat in australië niet op. Zal wel met iets in de atmosfeer te maken hebben of zo.
Het stukje op TV was erg mager net. Iemand die dacht dat ze veroorzaakt werden door vliegtuigen die met chemicaliën sproeiden en zei dat het ook merkbaar was, omdat er veel meer allergieën en zo optraden.
Iemand die altijd in een soort luchtdichte kamer sliep, omdat 'ie anders last van exceem kreeg.
En iemand van het KNMi die zei dat ze hem niet overtuigd hadden, omdat ze nooit met echte bewijsvoering kwamen.
En tot slot zei de presentator nog dat de luchtvaartdienst had gezegd dat het een broodje aap verhaal was.
En hiermee heb ik wel zo'n beetje de hele uitzending getypt.
Misschien heeft Anton veel meer gezegd, vergeet niet dat er duchtig geknipt wordt in interviews, dat fenomeen ken ik zelf ook .quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hem zag ik anders ook niet met echt bewijs komen.
En ook niet met een motief waarom ze het zouden doen.
Maar dat kunnen ze dan net zo goed in het verhaal van de man van de KNMI hebben kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Misschien heeft Anton veel meer gezegd, vergeet niet dat er duchtig geknipt wordt in interviews, dat fenomeen ken ik zelf ook .![]()
Hmm ja, je kunt gelijk hebt, toch sta ik meestal aan de kant van de 'onderdrukte' mening, en Anton te kennen (die lang van stof isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ze dan net zo goed in het verhaal van de man van de KNMI hebben kunnen doen.
[afbeelding]
Maar zouden ze dan al in WO2 begonnen zijn met dat sproeien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |