quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Dirkh het volgende:
Jezus, heb jij een zusje van 150 kilo?
Is ze een beetje lekker? Houdt ze ook van courgettes?
Ja, Nee en Nee, cola chocola en pringlesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Dirkh het volgende:
Jezus, heb jij een zusje van 150 kilo?
Is ze een beetje lekker? Houdt ze ook van courgettes?
Ah dat maakt niet uit, die passen er ook wel in.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, Nee en Nee, cola chocola en pringles
Zie vorige topicquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah dat maakt niet uit, die passen er ook wel in.
Zeg vriend, heb je er ook foto's van?
ons motto, we doen waar we goed in zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:46 schreef jojarno het volgende:
nieuw topic, bedank jitzzze en fisher voor het verneuken van dit topic
Hey, was jij die niet met die geripte fiets door je broertje?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey, was jij die niet met die geripte fiets door je broertje?
Families![]()
jep, lekker blijven doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
ons motto, we doen waar we goed in zijn
Je hebt het gevonden zie ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hahahahahahahahahahahaha
MEnsen ik kom niet meer bij hierzo, jullie vervelen je blijkbaar echt als ik er niet meer ben he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hahahahahahahahahahahaha
MEnsen ik kom niet meer bij hierzo, jullie vervelen je blijkbaar echt als ik er niet meer ben he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja wacht, ik ben geen modquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef Yildiz het volgende:
Opsomtopic, ophoeren
Ja, blijf daar maar in gelovenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ze verneuken tegenwoordig ook elk topic.
Hoeveel notes hebben ze al ?.
't is een ramp hè ijsmeisquote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ga huilenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
banknotes?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
Om jou een plezier te doen blijf ik nog wel even leven danquote:Op maandag 13 juni 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad bijna huilen. Omdat je nog leeft.
Boeh.
het lijkt me niet meer dan rechtvaardig als deze doodsverwensing een ban oplevertquote:Op maandag 13 juni 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeh.
Daar doe je niemand een plezier mee.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om jou een plezier te doen blijf ik nog wel even leven dan
aaahquote:Op maandag 13 juni 2005 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeh.
Anders sterf jij ook even.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het lijkt me niet meer dan rechtvaardig als deze doodsverwensing een ban oplevert
Doodsverwensing ofzoietsquote:
ook goeiemorgenquote:
Kijk maar uit zometeen wil ze jou ook nog dood hebbenquote:
Ze is vast ongesteld ofzoietsquote:Op maandag 13 juni 2005 11:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
je hebt 't echt naar je zin vandaag hè?
Vraag is of je daar blij mee moet zijnquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vraag is of je daar blij mee moet zijn
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben een ware ijsmeis-fan. je kan zo lekker met haar discussieren en ze is al zo wijs voor haar leeftijd. een echte grote meid
* Teardrop controleert zn neusquote:
Probeer dat nu nog eens te zeggen alleen dit keer dat je het ook echt meentquote:Op maandag 13 juni 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben een ware ijsmeis-fan. je kan zo lekker met haar discussieren en ze is al zo wijs voor haar leeftijd. een echte grote meid
dat zeg ik, je deed maar alsofquote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* Teardrop controleert zn neus
Nope die bloedt niet![]()
ik meen hetquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Probeer dat nu nog eens te zeggen alleen dit keer dat je het ook echt meent
Én ze heeft geen hangtieten.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Aaaahh ze zijn toch lief voor elkaarquote:
ik ben een echte fanquote:Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaaahh ze zijn toch lief voor elkaar
Nee, een topic verneuken doe je maar ergens andersquote:Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaaahh ze zijn toch lief voor elkaar
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, een topic verneuken doe je maar ergens anders![]()
Oh jawelquote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef Houniet het volgende:
dat zijn geen hangtieten heur
Maar goed dat al jou posts een toegevoegde waarde hebben en meer dan 3 woorden bevattenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef Houniet het volgende:
ijsmeis ik wil niet lullig zijn hoor maar jij hebt geen tieten
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef Houniet het volgende:
Houniet, ik wil niet lullig zijn hoor maar jij hebt mijn fotootjes nietquote:Op maandag 13 juni 2005 11:56 schreef Houniet het volgende:
je bent zo bezig met mijn tieten altijd dat we die foto's niet eens hoeven te zien. het is al duidelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houniet, ik wil niet lullig zijn hoor maar jij hebt mijn fotootjes niet![]()
Oh wees gerust. Je krijgt ze niet eens te zien.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je bent zo bezig met mijn tieten altijd dat we die foto's niet eens hoeven te zien. het is al duidelijk
je hebt gelijk, dit is geen fotoquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had het over tietfoto'squote:Op maandag 13 juni 2005 12:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je hebt gelijk, dit is geen foto
[afbeelding]
dat staat hier nietquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
oke die foto's heb ik idd nietquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blijkbaar toch een newbie.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
En dus omdat jij de hele dag door over het hele forum nutteloze berichten post voel jij je er inneens wel 'bij horen' ???quote:
IJsmeis heeft nooit nutteloze berichtenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:14 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En dus omdat jij de hele dag door over het hele forum nutteloze berichten post voel jij je er inneens wel 'bij horen' ???
maar daar zat jij niet bij hèquote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iedereen snapt wat ik bedoel mit die veel hebben gepost in het jaar 2001-2002.
ik vind de toegevoegde waarde van ijsmeis aan dit topic anders maar vrij matigjesquote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
IJsmeis heeft nooit nutteloze berichten
Ze hebben altijd een toegevoegde waarde aan het topic
En ze post nooit berichten met alleen een smilie
nuquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:59 schreef jitzzzze het volgende:
Nog steeds graag gedaan, wanneer nog een keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |