Profiel: Zep_Leddelinquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:12 schreef Zep_Leddelin het volgende:
KUT KUT KUT WIJF IK MAG VANVOND NIET UIT!!!
NOu Mooi dat ik dus gewoon dan gvd lekker thuis ga zuipen en als ze ff niet oplet ben ik weg gvd want ik wil zuipen lekker wodka sippen gvd KUT WIJF KUT KUT KTUK:(
![]()
![]()
:R :R
![]()
![]()
omfg!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:05 schreef dj_ko het volgende:
Oke nog een keer dan
Ik heb haar eindelijk gevonden
de moeder van TS:
[afbeelding]
mooie tvp heb je daarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
Nee hé, niet nog zo'n topic
Blijf dan wegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef Grimm het volgende:
Kvind 't eigenlijk wel genoeg geweest
nee, waar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Hey joh! Er zit een Chiquita in je oor!![]()
als je lol hebt om zo'n topic van iemand, dan ban je 'm toch niet meteen.. dan wacht je tot de lol voorbij isquote:
Die probeert z'n moeder nog steeds uit te leggen dat hij het heus niet zo bedoelde.quote:
quote:Gepost door Zep_Leddelin - vrijdag 10 juni 2005 @ 19:49
heeey chickkie
Wrom zou ik?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:10 schreef daeri het volgende:
Whaha hij kon t niet laten om niet in mijn fotoboek te posten
[..]
En nu zit hij samen met haar toastjes met roomkaas te etenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die probeert z'n moeder nog steeds uit te leggen dat hij het heus niet zo bedoelde..
oh, ik dacht dat hij naar een herhaling van spongebob zat te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu zit hij samen met haar toastjes met roomkaas geen vodka maar paturain en dat is ook fijn te eten
Met een flesje wodka.quote:
Met een glaasje roosvicee met een rietje...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat hij naar een herhaling van spongebob zat te kijken
Anders wordt het zon knoeiboel, als ze zo jong zijn kunnen ze nog helemaal niet uit een glas drinken gewoon.. knoeien ze echt alles onder!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:16 schreef Rio het volgende:
[..]
Met een glaasje roosvicee met een rietje...
maar niet teveel roosvicee (schrijf je dat echt zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:16 schreef Rio het volgende:
[..]
Met een glaasje roosvicee met een rietje...
Nee mên. Dat mag niet van z'n ma.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:17 schreef JDude het volgende:
Hmm... die opkrikposts worden wel steeds doorzichtiger
Ongelooflijk, wij zijn zo enorm hetzelfde: ik vond het grapje ook niet leuk! Waah, dit is echt bijna eng!quote:
Gaan we nu tegen mij beginnen joh?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:18 schreef Rio het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wij zijn zo enorm hetzelfde: ik vond het grapje ook niet leuk! Waah, dit is echt bijna eng!
Ah. Een kwaliteitsuser.quote:
moest dat nou je eerste move tot verder contact wezen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:18 schreef Rio het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wij zijn zo enorm hetzelfde: ik vond het grapje ook niet leuk! Waah, dit is echt bijna eng!
Hier mee moeten we echt naar Truth hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:18 schreef Rio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |