is al uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:55 schreef H-blast het volgende:
Wanneer komt ie nou op de PC? Ik heb er eigenlijk wel zin in om nigga's neer te knallen...
fuquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een titel die veel kut newbies wiggers aantrekt wa?
Yoy yo yo, homiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:37 schreef Bastard het volgende:
Anders blijf je gewoon hier zonder 'homies'
Thijs Bosma?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:42 schreef Bastard het volgende:
Ik kan die andere kneus foto ff niet vinden van die ene Gijs van 17
Jaaa lachen man!quote:
Heb je die Terminator 2 missie al gehad? Dat was mijn grootste gilmoment in het spel!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef Bastard het volgende:
Jaaa lachen man!
Kheb tags neergezet, 2 gasten doodgeschoten, naar de kapper geweest, tattoo gezet, pizza gegeten, rond gereden, gefietst, foto's gemaakt...... gaat het ergens over?
Spel is zooooo groot,... daar kom je wel achter als je de country side op gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa lachen man!
Kheb tags neergezet, 2 gasten doodgeschoten, naar de kapper geweest, tattoo gezet, pizza gegeten, rond gereden, gefietst, foto's gemaakt...... gaat het ergens over?
die motor chase in die riolenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je die Terminator 2 missie al gehad? Dat was mijn grootste gilmoment in het spel!
ik zit nu al uren in de eerste stad, vermaak me daar prima eigenlijk. Durf die 2e en 3e stad niet te unlocken, want dan zit ik uren achter de PS2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel is zooooo groot,... daar kom je wel achter als je de country side op gaatVeel plezier Gijs !!
Nee, en dat is het probleem juist bij die gamequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa lachen man!
mietjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, en dat is het probleem juist bij die game
En dat is eindredactie gamesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
en terecht, moet je maar niet bijd e Gijsjes posten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:00 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik moet nog 2 maanden wachten omdat mijn videokaart kapot is
Nou eigelijk ging het zo dat ik een filmpje keek en toen kwam jou hoofd erin voor, en toen knalde hij uit elkaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
en terecht, moet je maar niet bijd e Gijsjes posten.
klopt maar wat je niet ziet is dat we voor de explosie jouw hoofd als stunthoofd gebruikt hebben, daarom heb je zo'n kutkop.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:48 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Nou eigelijk ging het zo dat ik een filmpje keek en toen kwam jou hoofd erin voor, en toen knalde hij uit elkaar.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GTA is voor mij wat Mario voor jou is. Geen idee wat ik in de game moet doen. Loop verdwaald door de stad. Ik heb gewoon geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool spel Gijs
vorige delen vond je ook niks zeker
Serieus, uitgebreide spellen die ik ken, je kan alles doen wat je verzint
Je zou eigenlijk gewoon in het PS2 GTA topic erbij meoten gaan zitten. PC gamers maar apartquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:16 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat GTA topic zo slecht he.. ik zie alleen maar pc configuraties naar voren komen, en cheats om in te voeren
Gefeliciteerd Nadinequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen!
Nadine is vandaag jarig23 jaartjes
Gefeliciteeeeeeeeerd Nadine!
[afbeelding]
Ja maar die zijn een half jaar verder ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk gewoon in het PS2 GTA topic erbij meoten gaan zitten. PC gamers maar apart
Dat sporten ook... de eerste keer liep ik met een schop naar binnen en sloeg de eigenaar doodquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:01 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Ja lekker spel is het.
Beetje sporten en auto's pimpen.
En een goeie soundtrack.
Heb je die move ook al geunlocked met de Y knop?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat sporten ook... de eerste keer liep ik met een schop naar binnen en sloeg de eigenaar dood
Eikel, was gisteren al een post aan het voorbereiden, alleen omdat je eerder wakker bentquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen!
Nadine is vandaag jarig23 jaartjes
Gefeliciteeeeeeeeerd Nadine!
[afbeelding]
en dit is het???quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Eikel, was gisteren al een post aan het voorbereiden, alleen omdat je eerder wakker bent
En gewoon het allereerste google-plaatje gebruiken
serieus..... beste post ooooooooooitquote:
De teringquote:
Heb het gelezen... pc gamersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar die zijn een half jaar verder ...
Nee, met dit spel is geen leuk topic voor mij.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het gelezen... pc gamers
Je wilt over auto's praten, manieren van rijden en shortcuts,.... wat je allemaal al gezien of meegemaakt hebt,... waar je nou weer terecht bent gekomen, of welke missie kut is. Gijs je gaat nog zo gillen.... er komen nog zooooveel dingen. Huizen en bedrijfen kopen.... diep en diep verhaal.... elke keer nieuwe omgevingen ontdekken etc etc... veel plezier.
Tweede keer wordt er een stuk meer duidelijk van je postquote:
Durf nu niet meer te quotenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tweede keer wordt er een stuk meer duidelijk van je post
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het steeds meer een kuttitel omdat er van die tering newbies door aangetrokken worden![]()
Ja, dat zou je verwachten jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het gelezen... pc gamers
Je wilt over auto's praten, manieren van rijden en shortcuts,.... wat je allemaal al gezien of meegemaakt hebt,... waar je nou weer terecht bent gekomen, of welke missie kut is. Gijs je gaat nog zo gillen.... er komen nog zooooveel dingen. Huizen en bedrijfen kopen.... diep en diep verhaal.... elke keer nieuwe omgevingen ontdekken etc etc... veel plezier.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Ik ga op weg naar die Struikrover. Verjaardagsfeestje
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik stop met fok.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik stop met fok.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Iemand die hier langer zit als jou
Dan jijquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Iemand die hier langer zit als jou
quote:
Verslavend he?quote:Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
Cool spelletje dat GTA SA
Hele nacht gespeeld, "nog ff daar kijken, nog ff dit doen" lekker
Leuke missies ook, moest op een legerbasis kisten jatten, scheuren met zon heftruckje
Ben ook ergens zon schoonmaakwagentje tegen gekomen, om in te rijden
Ga straks ook maar es verder.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
Leuke missies ook, moest op een legerbasis kisten jatten, scheuren met zon heftruckje
ik moet eerst nog ff dat springen met die lowrider onder de riem krijgenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
En dat is nog maar het begin... countryside is zooo coolquote:Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
Op juiste moment in de richting van het pijltje drukken.. moest ook ff kijken hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 12:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet eerst nog ff dat springen met die lowrider onder de riem krijgen
Ik las ergens dat ie heel kort zou zijn.. ik weet het nog niet met dat spel.. besides, heb toch ook nog 2 spellen te spelen nuquote:
Ik sla hem ook wel eerst over.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ie heel kort zou zijn.. ik weet het nog niet met dat spel.. besides, heb toch ook nog 2 spellen te spelen nu
dat snap ik verloor net ook maar met 900 punten voor mij en 1100 voor hem maar ja moet wel winnenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op juiste moment in de richting van het pijltje drukken.. moest ook ff kijken hoor
Huiliequote:Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
He kut, nu al 5x "just business" gedaan.. die is moeilijk man
Steeds mn motor kapot
Dat je je zus moet ophalen? Die was makkelijk gekquote:
Doe eens liefquote:Op zondag 12 juni 2005 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je je zus moet ophalen? Die was makkelijk gek
boeiend, het was echt supergaafquote:
ja duh super mario trommelaar trommelaar maar voor mij dus nietquote:Op zondag 12 juni 2005 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je je zus moet ophalen? Die was makkelijk gek
Dat bedoel ikquote:Op zondag 12 juni 2005 23:27 schreef kepler het volgende:
[..]
het was alleen wel druk, de schatting was dat er 700.000 man aanwezig was![]()
Succesquote:Op maandag 13 juni 2005 08:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen en tot vanmiddagIk ga douchen en tentamen maken
![]()
Hij was ook wel leuk, maar beetje pittig met mikken. Ik speel met invert uit he.. en dat heb ik ook ingesteld in het spel, maar het helpt geen fuckquote:Op maandag 13 juni 2005 03:26 schreef gijsje79 het volgende:
Heb nu 2 wijken en 3 huizen gaat nu wel lekker.
Vond die "just business" best wel een leuke opdracht.
quote:Op maandag 13 juni 2005 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ff een snelle
*gunt
voordat ik ga
Ik heb al op iets gereageerdquote:Op maandag 13 juni 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
http://www.monsterboard.nl
Ga ook maar weer eens kijken
Dat huilen van jouquote:Op maandag 13 juni 2005 09:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb al op iets gereageerd
MOEEEEEEEEEET WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!
af en toe lekker toch??quote:
dikkequote:
kan nietquote:
Heb net jou meesterwerk van poepluiers verschonen zitten kijkenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb net jou meesterwerk van poepluiers verschonen zitten kijken
Arme Daan![]()
![]()
Ik hoopte op plassen op jequote:Op maandag 13 juni 2005 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dat trappelen met zijn beentjes..... dacht dat ie me onder zou gaan schijten
![]()
Wat voor baan?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb al op iets gereageerd
MOEEEEEEEEEET WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal jou eens onder pissenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
toch wat beter africhten die daan, natuurlijk moet hij die neger onderpissen
quote:
*gunt*quote:
iedereen is voor de verandering eens aan het werk denk ikquote:Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Quinny het volgende:
Bloeien de gijsjes een beetje dood ofzo?
Dan hebben we die neger toch goed opgevoed deze vakantiequote:Op maandag 13 juni 2005 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
iedereen is voor de verandering eens aan het werk denk ik
nou hij is dus de enige die weer niet aan het werk is, want hij post hier welquote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan hebben we die neger toch goed opgevoed deze vakantie
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan hebben we die neger toch goed opgevoed deze vakantie
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef kepler het volgende:
[..]
nou hij is dus de enige die weer niet aan het werk is, want hij post hier wel
Ik zal eens op jouw zak poepenquote:
Ik zal jou een poepluier geven!quote:
jaren 80 is weer helemaal hip tegenwoordigquote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinders, kunnen we ook normaal posten? Poep is zooooo jarig 80 als gespreksonderwerp. Voor sommigen hier zelfs jaren 70 denk ik
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:31 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Ik wordt er alweer opgewonden van.![]()
Of is dat fout om te zeggen![]()
Oh maar jij mag dan nog wel over poep pratenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinders, kunnen we ook normaal posten? Poep is zooooo jarig 80 als gespreksonderwerp. Voor sommigen hier zelfs jaren 70 denk ik
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh maar jij mag dan nog wel over poep praten
Doe eens lief..quote:Op maandag 13 juni 2005 13:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Kan jij trouwens wel eens met een normale post binnenvallen. Of zitten je hersenen echt alleen maar in je eikel
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Kan jij trouwens wel eens met een normale post binnenvallen. Of zitten je hersenen echt alleen maar in je eikel
Kleintje danquote:
Niemand is perfectquote:
Hmm, even denken... Nope. Niet eens een glimlach.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niemand is perfectEr zijn genoeg ingrepen in de medische markt Gijs.... kop op
kvond em ook heel erg slecht jaquote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, even denken... Nope. Niet eens een glimlach.
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, even denken... Nope. Niet eens een glimlach.
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:51 schreef Nadientje het volgende:
dankje voor de felicitatiesstruik wees me erop anders had ik ze niet gelezen
lief hoor
struik zelf ook natuurlijk nog gefeliciteerd, hoop dat je net zo veel lieve en leuke kadootjes als mij hebt gekregen
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Voel me trouwens ook echt een jaar ouder ook na dit weekend
Prima feesjte gehad zaterdagquote:Op maandag 13 juni 2005 18:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
had er helemaal overheen gelezen. Gefeliciteerd Struik!
Fijne verjaardag gehad?
![]()
(enneh sorry voor het te laat zijn)
quote:
Ook overheen gelezenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
had er helemaal overheen gelezen. Gefeliciteerd Struik!
Fijne verjaardag gehad?
![]()
(enneh sorry voor het te laat zijn)
dat is het L&R liedquote:Op maandag 13 juni 2005 19:26 schreef Quinny het volgende:
We zaten met een zucht,
al boven in de lucht.
We zaten zo gezellig in een schuituitje.
En niemand kon ons zien,
we hadden pret voor tien.
Lang leven de zappelinnnn.
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:26 schreef Quinny het volgende:
We zaten met een zucht,
al boven in de lucht.
En niemand kon ons zien,
het was ook zo gezelligquote:Op maandag 13 juni 2005 19:27 schreef Quinny het volgende:
Sorry
Moest weer even aan de vakantie denken.
verklaard... onschuldig verklaard...quote:
jaja, maar ik ga er vanuit dat tie het ook echt is. Stelletje geldwolven die aanklagersquote:
Gelukkig wel. Hoop dat het gezeik rond die man nou eens afgelopen is, laat hem met rustquote:
Hier heb je een leuke kleurplaat tegen de vervelingquote:
Teeeringquote:
Als ik het lees zie ik de bewegingen erbijquote:Op maandag 13 juni 2005 19:26 schreef Quinny het volgende:
We zaten met een zucht,
al boven in de lucht.
En niemand kon ons zien,
Zal jou eens laten bewegen !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als ik het lees zie ik de bewegingen erbij
thnxquote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hier heb je een leuke kleurplaat tegen de verveling
[afbeelding]
Deze is ook coolquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Teeering... papa ziet vast dollars ...
OE.... uitdagingquote:
quote:
"zucht"quote:
gelukkig is ie niet in de buurtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
"zucht"
Je bent er zeker nog de hele dag?![]()
kut beestquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:23 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Wel erg knap van je dat je binnen de lijntjes bent gebleven
Neeeeeeeeeee...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Deze is ook cool
http://www.putfile.com/media.php?n=fussball
Ja... en ik zit er naast...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
"zucht"
Je bent er zeker nog de hele dag?![]()
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff, genieten man..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Deze is ook cool
http://www.putfile.com/media.php?n=fussball
Die Witschge is ook goed manquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee...![]()
Die Ronaldinho is zo goed ...
die moves van die gozerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:37 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff, genieten man..
Geen wonder dat Ronaldinho de beste speler van PES4 is..
Oh en als die erg vervelend word zet je een liedje van Marco Borsato opquote:
wat een avond vanavond deze avondquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh en als die erg vervelend word zet je een liedje van Marco Borsato op
Die vind ik minder... dat deed die klootzak namelijk tijdens een wedstrijd tegen Feyenoordquote:
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die vind ik minder... dat deed die klootzak namelijk tijdens een wedstrijd tegen Feyenoord
Hahahahhaha dat ga ik de hele dag tegen hem zeggen..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh en als die erg vervelend word zet je een liedje van Marco Borsato op
Ja... *zucht* .. inderdaad..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja dat weet ikmaar ik vind het wel een briljante actie, die pass van hem daarna was ook wel heerlijk
![]()
Feyenoord had toch al verloren toen
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:10 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen lieve gijsjes![]()
Nijntje, lief klein konijntje
Nijntje, pienter konijntje
nijntje, knuffel konijntje![]()
quote:Robin van Persie vast wegens aangifte verkrachting
Uitgegeven: 14 juni 2005 10:14
Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 10:17
ROTTERDAM - Voetballer Robin van Persie zit vast in Rotterdam wegens een aangifte van verkrachting tegen hem, meldde een woordvoerster van het Openbaar Ministerie dinsdag.
Nee.... die heb ik aangezet vanmorgenquote:
Hai poepie !!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:10 schreef O-Ren het volgende:
En de volgende... Van Persie gate..quote:
hoi lieverdquote:
Heeft die dikke je geslagen schatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:10 schreef O-Ren het volgende:
yep maar ik krijg hem nog welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeft die dikke je geslagen schat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is d'r schedel nog heelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Dope_Nexium het volgende:
heb mn vriendin ook laatst een elleboog gegeven in mn slaap
![]()
![]()
ze lag nog net niet naast t bed...
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT ! ! !:(quote:
sparren??quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Dope_Nexium het volgende:
heb mn vriendin ook laatst een elleboog gegeven in mn slaap
![]()
![]()
ze lag nog net niet naast t bed...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT ! ! !:(
[afbeelding]
link please....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
Poot... heb je die 3e trailer van War of the Worlds al gezien![]()
![]()
Ik zag in de bios een trailer en dacht de eerste 15 seconden dat het zo'n zeikfilm zou worden. Totdat de hell losbrak en ik me realiseerde dat het WotW wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
Poot... heb je die 3e trailer van War of the Worlds al gezien![]()
![]()
quote:Bedankt voor je aankoop bij TicketOnline.
Hierbij bevestigen wij dat je de volgende tickets hebt gekocht:
Evenement: Mysteryland 2005
Datum: za 27 aug 2005 11:00
Sectie: STICKET
Tix: Floriade Terrein
Stuks: 2
Je ontvangt je tickets via de reguliere post.
het lijkt me echt een coole filmquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag in de bios een trailer en dacht de eerste 15 seconden dat het zo'n zeikfilm zou worden. Totdat de hell losbrak en ik me realiseerde dat het WotW wasIk MOET deze zien
quote:
Goed he... flipte je ook zo bij die scene dat de snelweg los kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag in de bios een trailer en dacht de eerste 15 seconden dat het zo'n zeikfilm zou worden. Totdat de hell losbrak en ik me realiseerde dat het WotW wasIk MOET deze zien
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goed he... flipte je ook zo bij die scene dat de snelweg los kwam
die tankwagen deed het hemquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goed he... flipte je ook zo bij die scene dat de snelweg los kwam
Niet eens Tiesto, valt tegenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Paul Oakenfold
Marco V
Alpha Twins
Cor Fijneman
Judge Jules
Ton TB
Mark Norman
Dana
Prophet
Danielle Mondello
Er komen teveel goeie DJ's![]()
thnxquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tering... luie aars...
http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/
Ik an sich wel klaar met Tiestoquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik an sich wel klaar met TiestoZoveel gehoord al.
Jazeker. Tiesto live hoef ik niet zo meer, maar zijn In Search of Sunrise mixcd's zijn GOD. Zo mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook teveel hetzelfde trucje ook elke keer
maar hij blijft wel goed
Ik hou zelf wel van verschillende stijlen....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jazeker. Tiesto live hoef ik niet zo meer, maar zijn In Search of Sunrise mixcd's zijn GOD. Zo mooi
Mijn favoriete DJ op dit moment is Armin van Buuren. Ik gun hem strax wel de DJ Mag Award. Hij was vorig jaar derde, maar hij moet nu gewoon eerste worden.
quote:
Ik hou zelf helemaal niet van club/soul/funk shit enzo. Alleen een bepaalde set van Don Diablo vind ik tof. Carl Cox is wel goed, maar eentonig, techno trek ik namelijk ook nietquote:HardSoul, Roog![]()
Cal Cox oook heeeerlijk om te luisteren....
ligt een beetje aan mijn bui wat ik opzet....
Ik zit nu weer in mijn Rock fase
Marcella is een schatjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik hou zelf helemaal niet van club/soul/funk shit enzo. Alleen een bepaalde set van Don Diablo vind ik tof. Carl Cox is wel goed, maar eentonig, techno trek ik namelijk ook niet
En voor de rest luister ik ook van alles. 50 ct en Snoop redelijk veel op dit moment, Keane, Muse, COldplay. Zo goed allemaal
Dat is het hem nou juistquote:
Das ook wel weer zo, op Qdance feesten komen alleen van die ravetevenquote:ik vind de club/soul/funk shit van joujuist heeeeerlijk om naar te luisteren en de mooiste vrouwen komen naar die feesten
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juistLang verhaal
[..]
Das ook wel weer zo, op Qdance feesten komen alleen van die ravetevenNiet dat ze niet geil zijn, maar de mooiste vrouwen gaan naar clubfeesten, Ex Pornstar doet het bijv erg goed
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef kepler het volgende:
monitor is kapot![]()
een mooie paarse gloed over het scherm
zegt me allemaal niets, doe mij maar Rammstein ofzo das wel lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik hou zelf wel van verschillende stijlen....
Trance Tiësto, Cor Fijneman
Funky House, Marcella![]()
HardSoul, Roog![]()
Magneet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:23 schreef QueenR het volgende:
en al dat gemep snachts.. tsk waar dromen jullie dan over??? Maar reken maar dat de wraak zoet zal zijnIk zou het iig wel weten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef Bastard het volgende:
Dat meppen ook
Ik schijn snachts ook rare dingen te doen.. Tamara heeft me al een keer van het balkon gehaald, zat ik midden in de nacht op een stoel voor me uit te kijken.. Tam vroeg zich af wat ik aan het doen was, waarop ik pissig zou antwoorden "een boek aan het lezen!!"
Geen idee van dus he!!
En van het weekend stond ik (Nieuwe woning) ook weer aan de balkondeur te rommelen omdat ik naar buiten wilde.. maar kreeg de deur niet open. (Thank god voor dievenklauwen) waarop ik woest zei " Dan ga ik nu maar eens pissen".. ook geen idee van, hoorde het haar vertellen zondagochtend.
Kweet niet wat ik er mee moet, ik sta kennelijk met mn ogen open ook dan
Das veiligerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Klinkt bizar, ik praat alleen maar.
Ja johquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik hou zelf wel van verschillende stijlen....
Trance Tiësto, Cor Fijneman
Funky House, Marcella![]()
HardSoul, Roog![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef Bastard het volgende:
Dat meppen ook
Ik schijn snachts ook rare dingen te doen.. Tamara heeft me al een keer van het balkon gehaald, zat ik midden in de nacht op een stoel voor me uit te kijken.. Tam vroeg zich af wat ik aan het doen was, waarop ik pissig zou antwoorden "een boek aan het lezen!!"
Geen idee van dus he!!
En van het weekend stond ik (Nieuwe woning) ook weer aan de balkondeur te rommelen omdat ik naar buiten wilde.. maar kreeg de deur niet open. (Thank god voor dievenklauwen) waarop ik woest zei " Dan ga ik nu maar eens pissen".. ook geen idee van, hoorde het haar vertellen zondagochtend.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:04 schreef Bastard het volgende:
Dat meppen ook
Geen idee van dus he!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |