is al uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:55 schreef H-blast het volgende:
Wanneer komt ie nou op de PC? Ik heb er eigenlijk wel zin in om nigga's neer te knallen...
fuquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:10 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een titel die veel kut newbies wiggers aantrekt wa?
Yoy yo yo, homiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:37 schreef Bastard het volgende:
Anders blijf je gewoon hier zonder 'homies'
Thijs Bosma?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:42 schreef Bastard het volgende:
Ik kan die andere kneus foto ff niet vinden van die ene Gijs van 17
Jaaa lachen man!quote:
Heb je die Terminator 2 missie al gehad? Dat was mijn grootste gilmoment in het spel!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef Bastard het volgende:
Jaaa lachen man!
Kheb tags neergezet, 2 gasten doodgeschoten, naar de kapper geweest, tattoo gezet, pizza gegeten, rond gereden, gefietst, foto's gemaakt...... gaat het ergens over?
Spel is zooooo groot,... daar kom je wel achter als je de country side op gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa lachen man!
Kheb tags neergezet, 2 gasten doodgeschoten, naar de kapper geweest, tattoo gezet, pizza gegeten, rond gereden, gefietst, foto's gemaakt...... gaat het ergens over?
die motor chase in die riolenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je die Terminator 2 missie al gehad? Dat was mijn grootste gilmoment in het spel!
ik zit nu al uren in de eerste stad, vermaak me daar prima eigenlijk. Durf die 2e en 3e stad niet te unlocken, want dan zit ik uren achter de PS2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel is zooooo groot,... daar kom je wel achter als je de country side op gaatVeel plezier Gijs !!
Nee, en dat is het probleem juist bij die gamequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa lachen man!
mietjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, en dat is het probleem juist bij die game
En dat is eindredactie gamesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
en terecht, moet je maar niet bijd e Gijsjes posten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:00 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik moet nog 2 maanden wachten omdat mijn videokaart kapot is
Nou eigelijk ging het zo dat ik een filmpje keek en toen kwam jou hoofd erin voor, en toen knalde hij uit elkaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
en terecht, moet je maar niet bijd e Gijsjes posten.
klopt maar wat je niet ziet is dat we voor de explosie jouw hoofd als stunthoofd gebruikt hebben, daarom heb je zo'n kutkop.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:48 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Nou eigelijk ging het zo dat ik een filmpje keek en toen kwam jou hoofd erin voor, en toen knalde hij uit elkaar.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GTA is voor mij wat Mario voor jou is. Geen idee wat ik in de game moet doen. Loop verdwaald door de stad. Ik heb gewoon geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool spel Gijs
vorige delen vond je ook niks zeker
Serieus, uitgebreide spellen die ik ken, je kan alles doen wat je verzint
Je zou eigenlijk gewoon in het PS2 GTA topic erbij meoten gaan zitten. PC gamers maar apartquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:16 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat GTA topic zo slecht he.. ik zie alleen maar pc configuraties naar voren komen, en cheats om in te voeren
Gefeliciteerd Nadinequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen!
Nadine is vandaag jarig23 jaartjes
Gefeliciteeeeeeeeerd Nadine!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |