Dit heeft helemaal geen fuck met No Doubt te maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef Spleed het volgende:
Ik vind het heel jammer... No Doubt was geweldig, maar dit slaat echt totaal nergens op. What are you waiting for? vond ik wel leuk, maar Rick Girl en Hollaback Girl totaal niet. Irritant en zonde van het leuke imago dat No Doubt had.
Ik zei dat het een combinatie van deze factoren kan zijn. (Voor mij) Ik heb dus uitgelegd waarom ik het geen muziek vind. Maar goed, waarom vind jij dit wel muziek dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:40 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Leuk dat jij vindt dat muziek aan deze vijf punten moet voldoen, maar het is niet de definitie van muziek. Wél muziek dus.
Ik ben zo vrij even de Van Dale te raadplegen:quote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik zei dat het een combinatie van deze factoren kan zijn. (Voor mij) Ik heb dus uitgelegd waarom ik het geen muziek vind. Maar goed, waarom vind jij dit wel muziek dan?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:10 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij even de Van Dale te raadplegen:
mu·ziek (de ~ (v.))
1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van de schoonheid van dat geluid of als expressie van gevoelens
Er zijn wel meer songtexten die nergens op slaan, maar dat wil nog niet zeggen dat het geen muziek is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dus jij vindt het schoonheid van geluid? Tsja, en het is natuurlijk wel een enorm interessante expressie van gevoelens, dat 'this shit' 'Bananas' is.
Ja eh, jij geeft jouw definitie van muziek... je bent het blijkbaar eens met de Van Dale. Maar wat vind je nou goed aan dit nummer?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Er zijn wel meer songtexten die nergens op slaan, maar dat wil nog niet zeggen dat het geen muziek is.
Wie is dat op je avatar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:12 schreef Ondergrond het volgende:
Dit is banenpoep..
jo .. b-a-n-a-n-e-n-schijt
jo jo hollaback girl!!
(![]()
![]()
)
Eigelijk vind ik dat mensen de muzieksmaak van andere moeten respecteren...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:49 schreef surferr het volgende:
leuk liedje vooral als je hem goed hard zet!!!!1111
ik vind de beat toch serieus leukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:37 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Eigelijk vind ik dat mensen de muzieksmaak van andere moeten respecteren...
Maar wat is jou smaak echt AFSCHUWLIJK SLECHT!
Dit is simpelweg geen muziek meer, dit is gewoon een teringsnollig kutkind die een beetje banana's en " this shit" loopt te schreeuwen, er zit GEEN EEN stukje muziek in.
Ik zou nog eerder een speech van balkenende muziek noemen
Hoe kan het nou slecht zijn als het een hit is, als de meerderheid van de massa dit leukt vind, is het dus gewoon een ok nummer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:48 schreef Mtijn het volgende:
Nja. Mensen die Gwen Stefani lekker vinden, vallen kennelijk op ruggen, want ze heeft er 2.
No Doubt was best leuk, de hebben zelfs een paar semi-klassiekers weten neer te zetten. Dit nummer is typische gemaakte mainstream. Het is geen muziek, maar PURE commercie. Kijk, af en toe een hitje scoren omdat je een goed liedje hebt geschreven, ok, maar dit is gewoon PUUR slecht.
Hitjes zijn over het algemeen slecht. Dat komt doordat de massa helemaal niet van muziek houdt, maar erbij wil horen, rotzooi leuk vindt omdat het vaak op TMF is, zichelf wijs maakt dat ze de muziek leuk vinden... Zoek maar ergens naar een essay ofzo, ik kan t niet in 1 post samenvatten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Varr het volgende:
[..]
Hoe kan het nou slecht zijn als het een hit is, als de meerderheid van de massa dit leukt vind, is het dus gewoon een ok nummer.
Dus als veel mensen het met elkaar eens zijn dan hebben ze gelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Varr het volgende:
[..]
Hoe kan het nou slecht zijn als het een hit is, als de meerderheid van de massa dit leukt vind, is het dus gewoon een ok nummer.
dat is ook de reden waarom ik het een leuk nummer vindquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:30 schreef postinggirl het volgende:
Walgelijk.
Er zit trouwens wel een lekkere Neptunes-beat onder, maar ik denk dat ik een instrumentale versie beter zou kunnen waarderen.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:41 schreef Étoile het volgende:
Uitgebreide verduidelijking van wat ze zingt: http://www.ocweekly.com/ink/05/35/music-stacy.php
![]()
Iets is niet per definitie goede muziek (wat dat ook mag zijn) puur omdat de platenmaatschappij er grof geld tegenaan gooit om het gedraaid te krijgen (wat nodig is om een "hit" te maken).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:49 schreef Varr het volgende:
Hoe kan het nou slecht zijn als het een hit is
Precies.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets is niet per definitie goede muziek (wat dat ook mag zijn) puur omdat de platenmaatschappij er grof geld tegenaan gooit om het gedraaid te krijgen (wat nodig is om een "hit" te maken).
Dat gaat je dan ook direct diep aan het hartquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:22 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Precies.
Maar een uitzondering is als je een goed lied over dat crazy frog een kankerbeest is, want dat word binnen een week nummer 1 in de chart.
quote:Gwen is net iets te oud voor deze muziek in mijn ogen.
1. hollaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:11 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Holler
verb
holla
1. To contact some-one
2. To see someone later. Example. "I gotta bounce B, holla"
3. To try to obtain attention from the opposite sex. Or to talk to someone with the purpose of expressing sexual interest in them, to holla at them.
4. To shout, to make noise
![]()
die heeft ze toch niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:06 schreef Alternate het volgende:
Waar zijn d'r tieten?
Nooit gezien en ze zullen ook nooit verschijnen, tieten krimpen namelijk bij het ouder wordenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |