Dawg!!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:34 schreef dawg het volgende:
Chatten.
Slowchatten man!Chatten doe je maar op msn.
Hoe is het met Dawgy?!quote:
The billsquote:
Ook goeeeeeeeeeeeeeeeedddddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!Met jou?
Ja daarvoor moet je het natuurlijk niet doen, maar alleen voor mij enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:02 schreef dawg het volgende:
melis, ik ga er dit weekend iets aan doen. Ik kom om in de verzoekjes.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:06 schreef dawg het volgende:
Alleen als Pheno meedoet trouwens, dan is Ripley ook weer tevreden.
nee, ik zal vanavond wel eens kijken. Einde laatste crosspost.
Paniekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:06 schreef dawg het volgende:
Alleen als Pheno meedoet trouwens, dan is Ripley ook weer tevreden.
nee, ik zal vanavond wel eens kijken. Einde laatste crosspost.
Dan moet ik dronken zijn voordat ik vrijwillig op een foto sta en dat ook nog post op FoKquote:
Maar Pheno, ik ben heel lief en zal m aan niemand laten zien. Je mag m gewoon mailen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet ik dronken zijn voordat ik vrijwillig op een foto sta en dat ook nog post op FoK![]()
uhuhquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar Pheno, ik ben heel lief en zal m aan niemand laten zien. Je mag m gewoon mailen hoor
Het zou een mogelijkheid zijn. Maar mijn privacy, wat doe jequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:20 schreef dawg het volgende:
Ja, dan zet melis hem wel voor je online, hoef je ook niet dronken te worden.
Dus niet... Zo ben ik nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:20 schreef dawg het volgende:
Ja, dan zet melis hem wel voor je online, hoef je ook niet dronken te worden.
Goed weekend Pheno!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een poging doen thuis te komen. Minidisc, water, een in alle kanten te verstellen stoel. Relaxed het weekend in
Ja, maar niet als niemand me gelooftquote:
Nou ik ga liever niet die richting uit eigenlijk...quote:
Haaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:15 schreef Tranceptor het volgende:
Hier ben ik, hier ben ik, niet te enthousiast![]()
Dat schapenhoeden en neuken lijkt me wel wat eigenlijk, dat kruis wat minder.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ik ga liever niet die richting uit eigenlijk...
Ja dat kruis he?!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat schapenhoeden en neuken lijkt me wel wat eigenlijk, dat kruis wat minder.![]()
Nee, dat zou toch wat zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het lijkt me niks om een kruis mee te moeten dragen.![]()
Iedereen heeft een kruis te dragenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het lijkt me niks om een kruis mee te moeten dragen.![]()
das idd niet zo fijn....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:20 schreef fffan het volgende:
tis een beetje uit aan het gaan in mijn relatie..dus daar word je niet vrolijk van
hehe..ben ik idd wel weer vrijgezel op het toernooi..en onze tenten staan naast elkaar..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd niet zo fijn....
ha, dus ik maak binnenkort een kans
tuurlijk man, beetje bier drinken en gezellig avondje weg.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef fffan het volgende:
[..]
hehe..ben ik idd wel weer vrijgezel op het toernooi..en onze tenten staan naast elkaar..
maarrrr..t kan nog altijd goed komen he..(hoop ik)
jaa..gaan morgenavond naar Breda Barst..beetje dansen daar en weer lekker gek doen met zijn 2en..we zaten enorm in een sleur, worden je gevoelens voor elkaar niet echt beter opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
tuurlijk man, beetje bier drinken en gezellig avondje weg.
komt goed
haquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:23 schreef fffan het volgende:
[..]
hehe..ben ik idd wel weer vrijgezel op het toernooi..en onze tenten staan naast elkaar..
maarrrr..t kan nog altijd goed komen he..(hoop ik)
wat voor tent ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mag ik ook een tent voor je opzetten?![]()
best leuk hoor Breda barstquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:30 schreef fffan het volgende:
[..]
jaa..gaan morgenavond naar Breda Barst..beetje dansen daar en weer lekker gek doen met zijn 2en..we zaten enorm in een sleur, worden je gevoelens voor elkaar niet echt beter op![]()
i know..!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:31 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
[..]
best leuk hoor Breda barst
10 weken!!! dat is geen normale vakantie neem ik aan...?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:22 schreef Grimm het volgende:
Vanavond weer op stap haha!! en over 2 weken zit ik 10 weken in italie.
get in your fucking dancers!
Nope, 10 weekjes op een camping aan 't werk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:32 schreef Rhoona het volgende:
[..]
10 weken!!! dat is geen normale vakantie neem ik aan...?
Heb je geen landen waar je echt nog eens heenwil met een vriendin ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:43 schreef Ynske het volgende:
tsss
en ik moet t met 2 weekjes doen eind juli en weet niet eens waar naar toe
ik wil naar schotland en ierland...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je geen landen waar je echt nog eens heenwil met een vriendin ofzo?
Ik ga wel mee, jij betaalt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil naar schotland en ierland...
maar niemand die tijd heeft om mee te gaan
en degene die ik wel mee wil slepen gaat in september een transsiberië express doen...
en dat zit er nou niet even niet inquote:
We zullen zien.......quote:
Ik ben vanavond weer te bewonderen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:56 schreef melismay het volgende:
[..]
We zullen zien.......
Wat heeft de rest voor een plannen?
ikke niet..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer te bewonderen in Amsterdam.![]()
Bitterzoetje..?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weer te bewonderen in Amsterdam.![]()
Het was een Panamaatje..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:57 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Bitterzoetje..?
Ik ga naar het Ketelhuis...
Geenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:56 schreef melismay het volgende:
[..]
We zullen zien.......
Wat heeft de rest voor een plannen?
Hoi? Neucken?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:55 schreef Pheno het volgende:
Het stelletje dooien!
Dan moet je mij niet hebben, ik voel me springlevendquote:Op maandag 13 juni 2005 09:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoi? Neucken?![]()
* Tranceptor heeft necrofiele neigingen
Ik wil je best eerst koud maken hoor, kleine moeite!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet hebben, ik voel me springlevend
Zou je dat voor me over hebbenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil je best eerst koud maken hoor, kleine moeite!![]()
Ik voel me gevleid....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor jou heb ik alles over, lief bruin riddertje..![]()
Ja ik ben lekker uitgeweest, het feest was eigenlijk kut maar ik heb me prima vermaaktquote:Op maandag 13 juni 2005 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid....
Nog wat gedaan dit weekend (en iedereen mag reageren hoor!)?
En daar gaat het omquote:Op maandag 13 juni 2005 11:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja ik ben lekker uitgeweest, het feest was eigenlijk kut maar ik heb me prima vermaakt
Het is echt nergens gezellig of leuk, je zult het toch altijd zelf leuk moeten maken. Een DJ die Break Stuff van Limp Bizkit draait op een housefeest is gewoon stoehoer...quote:
Nee, ik had pauze. Zin om dit topic vol te slowchatten?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef melismay het volgende:
Is iedereen weer in slaap gevallen ofzo?
Voor zover ik weet is de zomervakantie nog niet begonnen, dit zal wel het pre-summer reces zijn of zoiets.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef Pheno het volgende:
heb ik iets gemist en is de zomervakantie al begonnen?
Ik heb mijn opleiding niet serieus genomen en ik ben er af gekickt.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:16 schreef Pheno het volgende:
Tsss. De mensen nemen hun werk/opleiding tegenwoordig veel te serieus, er moet ook tijd zijn voor ontspanning!
Een beetje van FoK en een beetje van jezelf!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:19 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik heb mijn opleiding niet serieus genomen en ik ben er af gekickt.
Volgend jaar MBO en eens kijken of ik de gulden middenweg kan vinden.
Het blijft hier storm lopen, ieder uur een nieuw topic.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:19 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi, ik ben dus weer terug.
Italië was kort, een beetje koud, maar ook erg leuk en lucratief.
Chat still going strong slow, zie ik.
Hoe gaat het trouwens met jou?quote:
Ik ben ook niet om te drinken gekkiequote:
Wie niet waagt....quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdomme, jullie zitten ook allemaal hier. Hoe doen jullie dat toch, meerdere topics tegelijk volgen en volspammen?
![]()
Het staat nog wel in m'n MyATquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
[..]Wat doe jij hier???? Hmmmmm, jij hebt R&P niet in je index staat, wiens postgeschiedenis las je?!
wees welkom Vegas babe
Tot nu toe is het nog veilig, zodra dat niet meer is, maken we dat we wegkomen, kee?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het staat nog wel in m'n MyAT
Nu weer 1 erbij![]()
hoi!
Het zal vast wel veilig blijven hierquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Tot nu toe is het nog veilig, zodra dat niet meer is, maken we dat we wegkomen, kee?!
Ja graag, misschien rolt die huwlijks ABC er dan zo uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zal vast wel veilig blijven hier![]()
Ik ga voor een 2e ronde koffie, ook een bakkie?
* Twisted_fok schuift bakkie koffie toequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja graag, misschien rolt die huwlijks ABC er dan zo uit
Melk en Suiker graag.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok schuift bakkie koffie toe![]()
melk? suiker?![]()
Komt wel goed met dat huwelijks ABC. Bij welke letter ben je al?
* Twisted_fok gooit bakje melk en klontjes suiker naar MM's hoofdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Melk en Suiker graag.
Nou ik ben een beetje door elkaar aan het werken, heb nu 8 van de 26 letters geloof ik
Dat is waar je bij elke letter van het alfabet iets over de het bruidspaar verteltquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok gooit bakje melk en klontjes suiker naar MM's hoofd![]()
Thanx, het schiet alleen niet echt op en moet eigenlijk vandaag wel afquote:
Ik blijf je volgieten met koffie tot het af isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx, het schiet alleen niet echt op en moet eigenlijk vandaag wel af
Ga je met MM mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag naar een huwelijk. Ik ben nog nooit naar een huwelijk geweest
Zn gangetje zullen we maar zeggen...quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:01 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag naar een huwelijk. Ik ben nog nooit naar een huwelijk geweest
Nee, een vriendin van mijn vriendin.quote:
Ja? Ga je toevallig naar hetzelfde?quote:
Sommige mannen vinden speels sexy, dus waarschijnlijk komt het wel goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
True
Als ik wakker ben ben ik speels en gemeen (ipv sexy en gemeen)
Ik heb niet eens nette kleding voor zoiets, ik haat smokings.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, waarschijnlijk ga ik niet naar dezelfde, want mijn oom en tante trouwen alleen voor het gemeentehuis en daarna een borrel in het plaatselijk cafe, dus groot feest geven ze niet.
Is het zo formeel dan? Een mooie broek met een jasje kan toch ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens nette kleding voor zoiets, ik haat smokings.
Zal ik nu dan maar opgelucht ademhalen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden speels sexy, dus waarschijnlijk komt het wel goed
Ik heb geen jasjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Is het zo formeel dan? Een mooie broek met een jasje kan toch ook?
heb je een wit pak?!?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:09 schreef melismay het volgende:
Ik ga trouwens denk ik in mijnwitte pak
Dan moet je dat eens snel aanschaffen, dat is basis in een garderobe hoor!!!quote:
Ja, ik heb m met rok en met broek, hij was erg duur, maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
heb je een wit pak?!?!
Doe je die ook aan naar vegas?![]()
Doe ik wel een sexy getailleerd pakje aanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik heb m met rok en met broek, hij was erg duur, maarzoo mooi
En in Vegas wil ik wel een trouwjurk aan hoor!
hahaha, deal!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Doe ik wel een sexy getailleerd pakje aan![]()
sexy pakje klonk beter dan speels pakjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
hahaha, deal!![]()
Als je gaat trouwen wordt dat speels ineens sexy? Beetje jammer
* melismay haalt opgelucht ademquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
sexy pakje klonk beter dan speels pakje
Na de bruiloft word ik wel weer speels okay![]()
Neequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:23 schreef melismay het volgende:
[..]
NeeHet schiet echt niet op, normaal schud ik dat zo uit mijn mouw, maar ik heb echt geen inspiratie vandaag
Mijn garderobe is een ramp. Maar goed, dat ben ik zelf ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan moet je dat eens snel aanschaffen, dat is basis in een garderobe hoor!!!
Ben nu even wat andere dingen aan het doen voor het boekje, alles wat ik moet verzinnen wil nu even nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:32 schreef fffan het volgende:
hehe..bij welke letter ben je nu MM?
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
Lunchtime!
* Twisted_fok pakt potlood en maakt een mooie glimlach op MM's gezichtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben nu even wat andere dingen aan het doen voor het boekje, alles wat ik moet verzinnen wil nu even niet
2 pistoletjes: 1 rosbief en 1 roomkaas (met een bak aan konijnenvoer erbij)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:40 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Inderdaad
Dus daar ben ik ook weer ff
*eet ondertussen een fruitsalade*
Wie, wij willen roddels !quote:
bij jou natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:15 schreef melismay het volgende:
Twisted aan het slijmen? Waar? Bij wie? Hoe? Waarom?
Details willen we!!
Ow ja, tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:
Dat is niet slijmen, dat is spankenquote:
Maar je bent al verder dan eerstquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:55 schreef melismay het volgende:
Arghhhhh Ik moet nog 11 letters, het schiet echt niet op!!!
zul je altijd zienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef melismay het volgende:
Het stomme is dat ik nu allemaal dingen kan bedenken voor de letters die ik al gevuld heb
Tja, zoveel mensen doen er niet mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef Rhoona het volgende:
Het lijkt wel een prive slowchat tussen melismay en Twisted_fok
Heb je ze al allemaal af melismay..? Misschien kunnen we met bepaalde letters helpen..?
Alleen de O, P, Q en U nogquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef Rhoona het volgende:
Het lijkt wel een prive slowchat tussen melismay en Twisted_fok
Heb je ze al allemaal af melismay..? Misschien kunnen we met bepaalde letters helpen..?
Q? Iemand toevallig ook Queen gek?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:16 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er weer! Nou kom op, niet zo angstig! Maak me gek!
Het is een gavequote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd mijn gevoelige snaar te raken
Je zou d'r spontaan bijna gelukkig van wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat we meer gemeen hebben dan we dachten.![]()
![]()
Ik had een ander woord dan gelukkig in gedachten en dat bijna had weggelaten mogen worden...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zou d'r spontaan bijna gelukkig van worden
bijna zei ik tochquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had een ander woord dan gelukkig in gedachten en dat bijna had weggelaten mogen worden...![]()
* Twisted_fok ziet geen streep.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil je best over de 'streep' trekken hoor.![]()
Nee, niet nodig. De chemicalieen stormen al door mijn lichaam heen als ik aan jou denk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok ziet geen streep.
have you been doing drugs again?
Eigenlijk niet. Ik zeg ook maar wat ik denk en dat schijnt te werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Pure poezie, je weet ook precies wat je tegen een meisje moet zeggen![]()
Je praat nog steeds tegen me, dus dit gaat al beter dan die 10 voor je waarbij ik het geprobeerd heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:39 schreef Twisted_fok het volgende:
blijven oefenen, misschien komt het ooit nog goed
Zo ver reikt mijn liefdadigheid nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Houd dat ook in passievol neucken?
Zo ja, dan zit ik op het goede pad.
Zo nee, alsjeblieft![]()
![]()
![]()
Het is graag of niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo ver reikt mijn liefdadigheid niet
Ik word uiteen gescheurd door de bijna onmogelijk keuze die ik nu moet maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is graag of niet hoor.![]()
![]()
daar moest je lang over nadenken overigens
De keuze is niet zo moeilijk: nu neucken of over een paar maanden neucken als je klaar bent met je hard-to-get actquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik word uiteen gescheurd door de bijna onmogelijk keuze die ik nu moet maken.
* Tranceptor geeft Twisted een knuffelquote:
Er is meer kans dat er iemand op MSN me aanspreekt dan dat hier binnen het uur meer dan 10 reacties zijn.quote:
Altijd geweestquote:
Ik blijf irritant, I live for this shitquote:
Als ik het lijstje van mijn broer zie, moet ik daar mee eens zijn. De BrEeZaH vliegt je om de oren alleen al in de nicknamesquote:
Je moet ook geen breezah's op je lijst zetten, maar doorsturen naar metro. Veel ouder dan 16 zijn ze toch zelden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het lijstje van mijn broer zie, moet ik daar mee eens zijn. De BrEeZaH vliegt je om de oren alleen al in de nicknames![]()
Het is een kunst, maar mij blijven ze aardig vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf irritant, I live for this shit
Vrienden zijn zo overratedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je moet ook geen breezah's op je lijst zetten, maar doorsturen naar metro. Veel ouder dan 16 zijn ze toch zelden.![]()
[..]
Het is een kunst, maar mij blijven ze aardig vinden.![]()
Bij gebrek aan beter, ja...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:51 schreef Frezer het volgende:
Is het hier een soort singles topic, maar dan anders?
Voorbeeld:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef Pheno het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Dat slowchatten nemen de anderen heel serieus...
Pciesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Persoon 1 :Goedemorgen
Persoon 2 :Goedemorgen
P1 : Alles goed?
P2: Jahoor
P2: Met jou?
P1: Jahoor, prima!
P1 : Kopje koffie?
P2: Ja, lekker
P3: Mag ik ook?
P1+P2: Jahoor
Zoiets?![]()
Ik miste je alquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:00 schreef dawg het volgende:
Ach, ik volg het singles slowchattopic niet meer. Het gaat nergens over, en het gaat echt fuckin' veel te snel.
Hier is het veel leuker.
TF!@#$quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou okeej, dan post ik ook nog wel iets nutteloos hier. Daar ben ik tenslotte goed in
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Rustig aan! Je gaat veel te snel voor Dawg.![]()
Jullie fotoboek verveelt zich?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:01 schreef dawg het volgende:
[..]
TF!@#$
Hoe gaat het met jullie?
We zullen jullie fotoboek weer eens vol gaan spammen. Puur eigenbelang.
Oh sorryquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Rustig aan! Je gaat veel te snel voor Dawg.![]()
*meedoet*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou okeej, dan post ik ook nog wel iets nutteloos hier. Daar ben ik tenslotte goed in
soulmates, hundreds of themquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, jullie gaan nooit te snel. Jullie begrijpen ons.
Rhona to the RESCUEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:11 schreef melismay het volgende:
Help mij!!!!
speciaal voor jou ga ik mn msn aanslingerenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef melismay het volgende:
Ik moet nog de P en de U en ik weet echt niks meer!!
Je bent een schatje, maar dat wist je al he?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
speciaal voor jou ga ik mn msn aanslingeren![]()
Ik vrees dat je toch weer wakker gaat worden morgen ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:33 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat slapen. Misschien tot wederziens!
Dat zei je laatst al een keerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Je bent een schatje, maar dat wist je al he?!
Zal er aan denken het vaker te zeggen, kee?!quote:
oeh, streel mijn egoquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal er aan denken het vaker te zeggen, kee?!
Nog een paar dagenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:51 schreef Pheno het volgende:
Nou vooruit, nog 1 reactie dan om het af te leren: gooi het single topic dicht en je hebt een berg slowchatters erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |