Ik denk dat je fout zit, hij heeft nog een contract van een jaar. En hij heeft zelf aangegeven volgend jaar voor Ajax te spelen. Zijn contract is niet verlengd, ze zijn nog aan het onderhandelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hij had nog een jaar, dus tot eind 2007 neem ik aan dan![]()

Zijn ze wel lang bezig hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik denk dat je fout zit, hij heeft nog een contract van een jaar. En hij heeft zelf aangegeven volgend jaar voor Ajax te spelen. Zijn contract is niet verlengd, ze zijn nog aan het onderhandelen.

Dat denk ik niet, daar is hij te veel Ajacied voor, om de club dan zo te naaien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:07 schreef PyTh het volgende:
Nigel speelt het gewoon slim want als hij wil loopt na dit seizoen gratis naar een (Engelse) topclub.
Flink wat tekengeld incasseren![]()

Mwoah, alsof de club zich altijd zo lekker opstelt tegenover zijn spelers....quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, daar is hij te veel Ajacied voor, om de club dan zo te naaien.

Misschien is dat gebruikelijk bij jullie, maar een echte Ajacied zal dat niet zo snel doen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:07 schreef PyTh het volgende:
Nigel speelt het gewoon slim want als hij wil loopt na dit seizoen gratis naar een (Engelse) topclub.
Flink wat tekengeld incasseren![]()

quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:15 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Misschien is dat gebruikelijk bij jullie, maar een echte Ajacied zal dat niet zo snel doen.

Oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
ik noem een kluivert, davids of een bogarde.
Het zou mij iig niks verbazen als dat gebeurt

Dat Pienaar maar lekker verkocht wordt danquote:Overleg Pienaar en Ajax vastgelopen
15 juni 2005, 13:01
Door: Jelmer Geerds
De kans dat Steven Pienaar nog deze zomer vertrekt bij Ajax wordt met de dag groter. De Zuid-Afrikaan weigerde tot tweemaal toe een contractaanbieding van de Amsterdammers. Het Benfica van Ronald Koeman zou jacht maken op Pienaar.
Pienaar heeft in Amsterdam een contract tot medio 2006. Ajax wil de middenvelder daarom nu verkopen of een nieuw contract laten tekenen. Die laatste optie lijkt steeds onaannemelijker te worden, omdat beide partijen mijlenver uitelkaar liggen. Rob Moore, zaakwaarnemer van Pienaar, vindt het salaris dat Ajax heeft geboden veel te laag, zo meldt het AD.
Een maand geleden leek contractverlenging nog dichtbij. Pienaar sprak openlijk de intentie uit bij Ajax te blijven. Daarbij dacht de Zuid-Afrikaan er in salaris flink op vooruit te zullen gaan en te gaan behoren tot de grootverdieners bij de Amsterdamse club. Ajax denkt daar anders over en wil vooralsnog geen water bij de wijn doen. Een breuk lijkt dan ook dichtbij.
Ronald Koeman is altijd al gecharmeerd geweest van technische baltovenaar. Ook bij Benfica zou Koeman graag beschikken over Pienaar. De Portugese club heeft zich echter nog niet gemeld.

Soa heeft het toch over "echte" ajacieden en ik noem alleen 3 namen die transfervrij uit amsterdam wegliepen. (die hier in dit topic toch regelmatig als echte ajacieden betitelt worden)quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Niet als die iets argumenten gebruikt uit 1993![]()

Kan Ajax er wat aan doen als het geldwolven zijn? Winston heeft ook 3jaar lang bij Chelsea gezeten, Davids gaat nu niet terug naar Ajax, Kluivert naar Valencia. Dus hoe hij dit echte ajacieden kan noemenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Soa heeft het toch over "echte" ajacieden en ik noem alleen 3 namen die transfervrij uit amsterdam wegliepen. (die hier in dit topic toch regelmatig als echte ajacieden betitelt worden)
Ik weet het; De waarheid is hard

Dat staat nu pas 5x gepost denk ik zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dat Pienaar maar lekker verkocht wordt dandag Steven, have fun in Portugal op de bank

nu 6xquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat staat nu pas 5x gepost denk ik zo

Ligt niet alleen aan het bestuur, Houniet. De spelers vinden zichzelf beter als dat ze in werkelijkheid zijn. Pienaar was vaker geblesseerd dan hij speelde en dat hij echt erboven uitstak kan ik niet zeggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:43 schreef Houniet het volgende:
kut bestuur

quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:41 schreef DaYwALKuR het volgende:
Verder volg je dit topic beter, als je eigen clubje![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |