bespaar je de moeite, er staan topics zat, inclusief links naar teksten, in c&h en nws bijvoorbeeld.quote:op vrijdag 10 juni 2005 16:12 schreef slimshady het volgende:
ik zal hier een topic over openen in fb. dan verwijder ik dit bericht wel.
ik heb maar op google.fok.nl gezocht en in een open, bestaand topic gepost.quote:op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef snakey het volgende:
daarbij moet je bij de fp mods zijn. ik denk dat degene die de link verwijderd heeft en de ban gezet, danwel aangevraagd heeft niet wist dat het niet verboden is. en dan nog is het afhankelijk wat voor tekst erbij gestaan heeft, kan me voorstellen dat er op basis daarvan een ban is gezet![]()
euh, hier bedoelde ik dus. [fp] centraal topique voor de moderaties
da's toch al één verbeterde icon.quote:op vrijdag 10 juni 2005 18:06 schreef gfree het volgende:
[fb] [ruk op je bagger, de slot volgt toch]
er staat in grote letters:quote:op vrijdag 10 juni 2005 21:31 schreef croupouque het volgende:
ik snap de avatar-collage in de openingspost niet.
hoe kom je aan de opo van het gpd? die link werkte niet echt.quote:op vrijdag 10 juni 2005 23:01 schreef ruis het volgende:
dat onz-icoon-blokje ziet er dus niet meer uit als je die linkse oude nieuwe lay out hebt.
dus.quote:op vrijdag 10 juni 2005 23:06 schreef ruis het volgende:
ik kan gewoon knippen enzo in gesloten topics, zwans
vind ik ookquote:op zaterdag 11 juni 2005 23:53 schreef sjoe538 het volgende:
onz slowchat zaterdag avond / nacht
vet goed topic man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |