mja, is saai.. hij reageert niet op mijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:08 schreef jitzzzze het volgende:
rellen met ene yildiz in het het tyfuszus topic
M'n vader heeft Versatel en alles al geregeld, zitten we op 1,9 kilometer van de centrale.quote:ADSL2+ haalt beloofde snelheid vaak niet
De nieuwe ADSL2+ -verbindingen waarmee op dit moment heftig reclame wordt gemaakt door onder andere Versatel zijn misleidend. Dat stelt PC Magazine in haar nieuwste nummer. ADSL2+ biedt de mogelijkheid voor een downloadsnelheid van 20 megabit per seconde. Dit blijkt echter slechts in theorie waar te zijn. In de praktijk blijkt dat wie verder dan een kilometer van de telefooncentrale woont, het met veel minder snelheid moet doen. Dit staat echter in geen enkele reclame of folder vermeld.
Iedereen die op meer dan 1,1 kilometer afstand woont van een wijkcentrale zal genoegen moeten nemen met minder snelheid. Concreet betekent het in Nederland dat 60 procent van de huishoudens én bedrijven buiten de 20 megabit-boot valt. In onderstaande tabel is te zien hoe de snelheid afneemt.
De belangrijkste reden voor de terugval van snelheid is dat ADSL2+ hogere frequenties gebruikt dan ADSL. Deze frequenties reiken minder ver. PCM wil dan ook internetproviders hierover duidelijk moeten zijn in hun reclameuitingen, zodat de consument weet wat hij koopt.
hahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
M'n vader heeft Versatel en alles al geregeld, zitten we op 1,9 kilometer van de centrale.
Compleet nutteloos dus
ach ja, soms zit 't mee soms zit 't tegen...quote:
Ja dit verneukt echt mijn dagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach ja, soms zit 't mee soms zit 't tegen...
vandaag zit 't duidelijk tegen hè
troost je, morgen is er weer een nieuwe dagquote:
prettig weekeinde...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
en nu ga ik echt weg. tot maandag
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:14 schreef snellejelle het volgende:
mensen, tot mijn groet spijt kan ik niet meer deelenemen aan dit topic. Onze systee,mbeheerder vond het ndig om fok en alle aanverwante sites te blokkeren
het was gezellig, veel succes nog allemaal!
Man, je bent toch allang klaar met stage?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:14 schreef snellejelle het volgende:
Mensen, tot mijn groet spijt kan ik niet meer deelenemen aan dit topic. Onze systeembeheerder vond het ndig om fok en alle aanverwante sites te blokkeren
het was gezellig, veel succes nog allemaal!
gohquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Man, je bent toch allang klaar met stage?
minder voor je snelle... sterkte met de vervelingquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goh
maar wat moet ik nu dan doen tijdens werktijd![]()
thnx btw feli met jullie naamtopic! ik lag dubbelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
minder voor je snelle... sterkte met de verveling
hojje
Werkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goh
maar wat moet ik nu dan doen tijdens werktijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |