Dat is knap lullig van die systeembeheerderquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:14 schreef snellejelle het volgende:
Mensen, tot mijn groet spijt kan ik niet meer deelenemen aan dit topic. Onze systeembeheerder vond het ndig om fok en alle aanverwante sites te blokkeren
het was gezellig, veel succes nog allemaal!
Naamtopic ? Heb ik iets gemist ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
thnx btw feli met jullie naamtopic! ik lag dubbel![]()
![]()
![]()
![]()
Bedank *hier* Jitzzzeee & Fisherquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Naamtopic ? Heb ik iets gemist ?
Ik had het al gezien ja, die vervelen zich blijkbaar als ik er niet benquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef Megter het volgende:
[..]
Bedank *hier* Jitzzzeee & Fisher
Je moet ook alles lezen Scheur
en reactie terug in die topicquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had het al gezien ja, die vervelen zich blijkbaar als ik er niet ben
als je zo doorgaat in de goot denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
860. (888) Teardrop-nl 6996 ( + 197 ) Gaat best hard zo.... nog 1 week zonder stagebegeleider, ik ben benieuwd welke plek ik ga eindigen
Ik hou niet van de goot, die is zo nat en koudquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:46 schreef Megter het volgende:
[..]
als je zo doorgaat in de goot denk ik![]()
avond/nacht/geen levenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef jitzzzze het volgende:
een goeieavond allemaal.
ik ben zooo trots op fisher en mijn naamtopic![]()
Gefeliciteerd hoor mannetjes!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:54 schreef jitzzzze het volgende:
een goeieavond allemaal.
ik ben zooo trots op fisher en mijn naamtopic![]()
Ik kom je wel helpen, ik kan heel goed vervenquote:Op zondag 12 juni 2005 09:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor mannetjes!![]()
Ik heb gister mijn kamer geverfd en de muur is mooi groen, maar de terracotta latjes.. daar is de verf onder het tape gekropen en nu is dat echt ONWIJS lelijk geworden! Mag ik met een penseeltje en witte verf m'n hele kamer door gaan lopen!![]()
Gevraagd: stagiairs om te helpen
t moet wel over stage gaan natuurlijk
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:00 schreef c0mpleX het volgende:
jitz-geval.. wat vind jij nou van dit bericht?
Vrouwen stelen bananen via binnenkant rok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |