Ik vind van welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En was Haus net zo lief en aardig als 'ie lijkt?

Ik heb hem gezien intussen, vanavond krijg je feedback.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik had 'm naar je werkadres gestuurd, stuur ik 'm ook nog even naar je thuisadres.

Ow, is dit WFL?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
In WFL kan alles, van ONZ tot WGR en van TRU tot WFL.

Graag gedaan Lupa.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Al vast héél veel bedankt voor de hulp Alicey!

quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:29 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik vind van wel. Toffe gozer hoor. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken
.

Ja, best wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjéézus wat is die milagro soms altijd infantiel en irritant.

Vandaar dat je me zo kinderlijk behandelt de laatste tijd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je dat het kunnen zien van notes best een positief effect heeft op mij? Ik kan mensen dan met een gerust hart ineens niet meer serieus nemen.

quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Vandaar dat je me zo kinderlijk behandelt de laatste tijd?

Was een grapske met een heel kleine kern van waarheid Lupa.quote:

Waar zit die bejaarde snol (ja ik heb er zin inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjéézus wat is die milagro soms infantiel en irritant.

quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
Was een grapske met een heel kleine kern van waarheid Lupa.
Yep.quote:Maar notes lezen maakt het inderdaad efficienter om te beslissen of je iemand links wil laten liggen.

We willen wel linkjes zien natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar zit die bejaarde snol (ja ik heb er zin in) nu weer te posten dan?

Je kunt alleen notes die je zelf zet verwijderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef kLowJow het volgende:
Worden notes die je zelf zet niet meegeteld, of misschien door iemand anders weer verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |