laat 'm tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef dramslag het volgende:
[..]
maar vanavond wel bij Shownieuws rukken op sylvie?
Sylviequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef dramslag het volgende:
[..]
maar vanavond wel bij Shownieuws rukken op sylvie?
Niks tegen het volk, alleen tegen die club waar die jaud bij voetbaltquote:
Rot op, kut hageneusquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Maarten, gefeliciteerd.
En Sylvie gefeliciteerd, je hebt hem zover gekregen.
Je icoon zegt genoeg, calimerootjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:00 schreef Pingwingei het volgende:
Niks tegen het volk, alleen tegen die club waar die jaud bij voetbalt
Nouja om het helemaal duidelijk te maken en dit topique iets beter te maken...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je icoon zegt genoeg, calimerootje
Maar gefeliciteerd![]()
![]()
Wat een lelijk kind, ben jij dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nouja om het helemaal duidelijk te maken en dit topique iets beter te maken...
[afbeelding]
ik heb geen breedbeeldmonitorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nouja om het helemaal duidelijk te maken en dit topique iets beter te maken...
[afbeelding]
Nee m'n zoontjequote:
Feyenoord mocht inderdaad van geluk spreken dat het toen bij 2-3 is gebleven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef Pingwingei het volgende:
Mooie shirts toch weer he met mensen die huilen van geluk
Omdat ze zojuist met 2-3 verloren hebben van hun aartsrivaalquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef Pingwingei het volgende:
Mooie shirts toch weer he met mensen die huilen van geluk
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Alleen mensen die zittend plassen kijken/praten naar/over voetbal.
En omdat ze zelf niet goed genoeg waren om het voorbij de selectie van de Schubbekutterveense Boys E1 te redden natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Alleen mensen die zittend plassen kijken/praten naar/over voetbal.
Ik zat in E2, het toekomstige bierdrink teamquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En omdat ze zelf niet goed genoeg waren om het voorbij de selectie van de Schubbekutterveense Boys E1 te halen natuurlijk.
Hij huilde van geluk omdat feyenoord die editie zo dichtbij was op een historische zege op Ajax in de kuipquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Na een pijnlijke 2-3 nederlaag in de eigen Kuip tegen AJAX...
Dan zou ik ook huilen van geluk ja
Bierdrinkers zijn echte sporters.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zat in E2, het toekomstige bierdrink team
Ja joh, 2-3 maar!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ze zojuist met 2-3 verloren hebben van hun aartsrivaal
Ze dachten op dat moment aan wat anders, die 2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ze zojuist met 2-3 verloren hebben van hun aartsrivaal
Vergeet George Best nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Bierdrinkers zijn echte sporters.
Kijk maar na Andy Fordham.
Een wettelijke vrouwquote:
Precies, Europa gaan we toch wel in en die troostbeker pakken we volgend jaar wel weer een keer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Graag gedaan.
Liever Willem II dan FC Twente...
Juist,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Precies, Europa gaan we toch wel in en die troostbeker pakken we volgend jaar wel weer een keer.
Is ook erg bevordelijk voor het Nederlandse voetbal. Daar heeft onze kenner wel gelijk in.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Graag gedaan.
Liever Willem II dan FC Twente...
Nederlands voetbal interesseert me niet zoveel. Dus of Twente nou in de eerste ronde eruit ligt of Willem II boeit me niet echt...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is ook erg bevordelijk voor het Nederlandse voetbal. Daar heeft onze kenner wel gelijk in.![]()
Ach, FC Twente had het zelf maar op eigen kracht binnen moeten slepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is ook erg bevordelijk voor het Nederlandse voetbal. Daar heeft onze kenner wel gelijk in.![]()
Familie van de Vaart zijn ook media zoekers, of iig die teef van hem. Die stond ook direct op het Bordes toen ze kampioen werden, aan mr. v. d. Vaart te likken toen hij werd geinterviewd.quote:
Ik geef twente veel meer kans om een ronde door te kommen, dan dat ik Willem II dat geef. Maar goed misschien mag er over een paar jaar alleen door de nr 1(PSV) een kwalificatie wedstrijd worden gespeeld, om toch nog mee te mogen doen aan de CL. Maar dat maakt jou niks uit want het Nederlandse voetbal interesseert je nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nederlands voetbal interesseert me niet zoveel. Dus of Twente nou in de eerste ronde eruit ligt of Willem II boeit me niet echt...
Als Ajax niet goed genoeg is voor de CL horen ze daar ook niet te spelen, dan moeten ze maar kampioen worden ja. En jij bent nu arrogant bezig, maar in deze onzinnige discussie zal ik maar de slimste zijn en er mee stoppen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar dat maakt jou niks uit want het Nederlandse voetbal interesseert je niet. Wat interesseert je dan wel? CL voetbal door Ajax? Maccabi en Bayern, nee daar hebben ze iets
laten zien. Of toch net niet
![]()
Maar goed lul lekker verder met jullie arrogante praatjes. Zolang mr Hiddink bij de club uit Eindhoven zit, is dat de Nr 1 van Nederland!!!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien kan het VBL-forum opgeheven worden.
Ik vind er geen klap aan namelijk.
Hopende dat dit zo snel mogelijk gerealiseerd kan worden.
Groetjes,
VAC.
Goede tip. Of in ieder geval een permanente ONZ-ban voor een ieder met meer dan 10 posts in VBL.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien kan het VBL-forum opgeheven worden.
Ik vind er geen klap aan namelijk.
Hopende dat dit zo snel mogelijk gerealiseerd kan worden.
Groetjes,
VAC.
Ik reageer er niet. En als ik dat doe dan doe ik het niet hersenloos. Even een rectificatie dan: Niet alle bezoekers zijn hersenloosquote:
Pas maar op, dadelijk wordt dit topic gemoved naar VBL, krijg je een ban...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goede tip. Of in ieder geval een permanente ONZ-ban voor een ieder met meer dan 10 posts in VBL.
Het is ONZ dus dat wisselt nog wel eensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:02 schreef WebForce het volgende:
Maar dit topic ging over trouwerijen?
Of over Feyenoord vs. Ajax, Twente <> Willem II
Ik weet het niet meer hoor
Dat is waar, kick deze eensch gauw uit ONZquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:04 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het is ONZ dus dat wisselt nog wel eens
Gooi dicht! Doe! Doe! Laat het verdwijnen in de schimmen der sloten! In hemelsnaam!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef MUUS het volgende:
Hier heb ik geen verstand van hoor.
MUUS!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef MUUS het volgende:
Hier heb ik geen verstand van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |