Wat een lelijk kind, ben jij dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nouja om het helemaal duidelijk te maken en dit topique iets beter te maken...
[afbeelding]
ik heb geen breedbeeldmonitorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nouja om het helemaal duidelijk te maken en dit topique iets beter te maken...
[afbeelding]
Nee m'n zoontjequote:
Feyenoord mocht inderdaad van geluk spreken dat het toen bij 2-3 is gebleven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef Pingwingei het volgende:
Mooie shirts toch weer he met mensen die huilen van geluk
Omdat ze zojuist met 2-3 verloren hebben van hun aartsrivaalquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:25 schreef Pingwingei het volgende:
Mooie shirts toch weer he met mensen die huilen van geluk
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Alleen mensen die zittend plassen kijken/praten naar/over voetbal.
En omdat ze zelf niet goed genoeg waren om het voorbij de selectie van de Schubbekutterveense Boys E1 te redden natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Alleen mensen die zittend plassen kijken/praten naar/over voetbal.
Ik zat in E2, het toekomstige bierdrink teamquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En omdat ze zelf niet goed genoeg waren om het voorbij de selectie van de Schubbekutterveense Boys E1 te halen natuurlijk.
Hij huilde van geluk omdat feyenoord die editie zo dichtbij was op een historische zege op Ajax in de kuipquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Na een pijnlijke 2-3 nederlaag in de eigen Kuip tegen AJAX...
Dan zou ik ook huilen van geluk ja
Bierdrinkers zijn echte sporters.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zat in E2, het toekomstige bierdrink team
Ja joh, 2-3 maar!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ze zojuist met 2-3 verloren hebben van hun aartsrivaal
Ze dachten op dat moment aan wat anders, die 2quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ze zojuist met 2-3 verloren hebben van hun aartsrivaal
Vergeet George Best nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Bierdrinkers zijn echte sporters.
Kijk maar na Andy Fordham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |