abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:35:24 #51
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27807941
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:23 schreef Monus het volgende:
Als ik problemen zou hebben om met vrouwen om te gaan, dan was Spanje-Malaga wel de laatste plek waar ik zou zijn gaan wonen. Want dan word je mannelijkheid wel erg vaak op de proef gesteld. Maar als jij versieren/flirten onder parasiteren vind vallen dan heb je echt een groot probleem naar mannen toe.
Vaak zijn het de vrouwen die parasiteren op onze portemonnee

Anyways, ik denk dat Claudia op zoek is naar een serieuze relatie, waarin innerlijke bevrediging minstens zo belangrijk is als uiterlijke bevrediging. Voor velen van ons is dit echter anders: ik denk dat menig versierder/versierde op zoek is naar een leuke date waar *misschien* iets leuks uit kan voortkomen. Een innerlijk diepgaande relatie is voor mij, en ook voor vele vrouwen, niet strikt noodzakelijk om te kunnen genieten van het andere geslacht. Als ik op een vreemd meisje afstap, doe ik dat inderdaad niet omdat ze zo'n geweldig karakter heeft, maar met de *hoop* dat ze naast een leuk uiterlijk, ook een gezellig karakter heeft Want alleen dan zal ik de moeite nemen om in het vervolg contact op te nemen voor een eventuele afspraak.

het simpele feit is: Als je niet op iemand afstapt, zul je iemand ook nooit leren kennen! Dus ook als je op zoek bent naar een serieuze relatie denk ik dat je best open mag staan voor 'vreemden' die een gesprekje met je aangaan. Uiterlijk is AL-TIJD de eerste indruk en de eerste indruk is allesbepalend...

Je kunt de drempel zo hoog leggen als je zelf wilt, al verklein je daarmee je eigen kansen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:39:02 #52
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27808058
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Uitzoeken waar diegene woont (read the article!), vervolgens een serenade zingen voor de deur en dan subtiel vragen: 'ik weet dat je van Kierkegaard houdt, maar zou je met deze Hans Anderson lezer binnenkort eens over de wallen willen manoeuvreren, want ik geloof in sprookjes sinds het ogenblik toen jij jouw ogen op mij neerlegde?'

Mén, ik had een koppel-adviesbureau moeten beginnen
Om dan van de vrouw te horen: ik ken jou niet, hoe kan ik jou dan leuk vinden, bovendien doe je raar voor mijn deur

Bij mij volgt eerst het stadium van aatrekkingskracht (puur lichamelijk), vervolgens doe je dan een poging nader kennis te maken met die persoon en misschien blijkt het wel een heel leuk persoon.

Of iemand een leuk persoon is weet je inderdaad niet op het moment van versieren. Iemand kan je dan bv. een telefoonnummer geven om nader kennis te maken, zodat je er wél achter kan komen of hij/zij naast aantrekkelijk ook leuk genoeg is. Als diegene bevalt kan je gezellig daten en uit eten, en ontdek je misschien wel dat je zwaar verliefd bent!

Ik waardeer het meer als een man gewoon eerlijk tegen me zegt dat hij me lekker vindt, dan dat er één of andere creep een romantische toenaderingspoging doet. In dat geval is de kans groot dat ik een lachstuip krijg, en bovendien is het lullig als je iemand alleen maar voor de sex of wat fun wil en diegene zit zwaar verliefd tegen je te doen. Geen schijn van kans
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_27808459
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:50 schreef thaleia het volgende:
Ik wil een man die MIJ wil en niet om het even welk leuk meisje.

Als je er klaar voor bent om onder die steen uit te komen, open er dan even een topic over. Ik ben wel geïnteresseerd in je eerste wankele stapjes in het ware leven.
pi_27808493
Oei, het was niet mijn bedoeling je tenen zo hard te raken. Sorry!
pi_27808544
Jullie vrouwen begrijpen het weer eens niet. Tuurlijk moet je meerdere lijntjes uitzetten. Doe ik ook als ik de kans krijg. Je moet namelijk ontdekken welk meisje de leukste is. Een mooi uiterlijk zegt me geen zak, een mooi uiterlijk is zo algemeen. Je zult meer in huis moeten hebben. En dat ontdek je door veel verschillende vrouwen (meermalen) te daten. En als je pas nummer twee date als nummer een van de baan is gaat daar natuurlijk veel te veel tijd in zitten.
Gaap Goals rulezzz!
pi_27808931
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef merdeka het volgende:

Om dan van de vrouw te horen: ik ken jou niet, hoe kan ik jou dan leuk vinden, bovendien doe je raar voor mijn deur
Tja, die kans bestaat, maar dan moeten mannen ook niet komen mekkeren dat vrouwen oha achteraf zeggen dat het allemaal hufters zijn en dat wij bijv. de azijnzeikers zijn. Nederland is gewoon een beetje kort door de bocht wat dat betreft . Mensen moeten niet zo zeuren
pi_27809160
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jullie vrouwen begrijpen het weer eens niet. Tuurlijk moet je meerdere lijntjes uitzetten. Doe ik ook als ik de kans krijg. Je moet namelijk ontdekken welk meisje de leukste is. Een mooi uiterlijk zegt me geen zak, een mooi uiterlijk is zo algemeen. Je zult meer in huis moeten hebben. En dat ontdek je door veel verschillende vrouwen (meermalen) te daten. En als je pas nummer twee date als nummer een van de baan is gaat daar natuurlijk veel te veel tijd in zitten.
Was jij die niet die figuur uit die 'oude maagden' topicreeks? How's that workin' out for ya?
pi_27809813
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zit toch niet zo te zeuren zeg, vreouwen trekken die kleding uberhaupt niet aan omdat mannen er niet naar mogen of gaan kijken. Je vind het maar wat leuk als een jongen zegt dat je er leuk uitziet of laat merken dat ie je qua uiterlijk wel ziet zitten. Je gaat in eerste instantie nu eenmaal op uiterlijk af, face it. Dit is zo'n drogredenering. Het één zeggen en het ander bedoelen.

Een jongen mag je nummer ook al niet vragen, waar ben je bang voor? Dat hij je oprecht leuk vind? Jij bent echt zo'n prototype vrouw die zich heeft laten indoctrineren (in je jeugd, door je ouders of 2 slechte ervaringen) dat mannen geneigd zijn tot alles slechts en vooral de zelfverzekerde en knappe mannen. De grootste hufters die ik ken zijn juist de middelmatig uitziende onderkruipsels van wie iedereen denkt dat ze zo lief en aardig moeten zijn omdat ze hun uiterlijk niet geweldig meehebben.

Ik vind dat je dankbaar mag zijn dat een vent die moeite voor je overheeft om zich en publique in zo'n treincoupé voor lul te zetten door het toch te proberen. Dit is echt zo'n mentaliteit die zo kenmerkend is voor Nederlandse vrouwen. Ja we willen veroverd worden, maar ook eigenlijk niet. Het moet natuurlijk vooral ook aan komen waaien en het liefst ook precies zoals jullie het willen. Als het dan niet naar de zin krijgt, gaan jullie vervolgens zelf niet actie ondernemen. Nee dan begint het gezanik dat alle mannen hufters zijn. Stelletje azijnzeikers!

ik ben blij dat er nog genoeg leuke Nederlandse vrouwen zijn die niet zo zitten te zaniken
Helemaal mee eens. Al zou ik het bij Claudia_x toch proberen.
Maar ik ben het met je eens. Zelfde in het uitgaansleven, 2 op de 3 dames redeneren zo. Wie is er dan oppervlakkig denk ik dan.
pi_27810219
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef dawg het volgende:

Helemaal mee eens. Al zou ik het bij Claudia_x toch proberen.
Maar ik ben het met je eens. Zelfde in het uitgaansleven, 2 op de 3 dames redeneren zo. Wie is er dan oppervlakkig denk ik dan.
Eensch. In het kader van: Als je mij aanspreekt in de trein, kun je al niet meer de vermeende intellectuele blaaskaak zijn waarop ik aan mijn eigenwaarde verplicht ben te vallen en vind je mij bovendien niet leuk om MIJ, maar ben ik gewoon maar een meisje voor je. Dus ben je zekersteweten niet de ware voor mij.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 17:20:15 #60
117850 J0hos
Onder invloed
pi_27810983
Ik ben de grootste angsthaas/twijfelaar van de wereld wat betreft zo ongeveer alles dus het valt wel te raden dat ik ook geen geweldige versierder ben..

Een meisje versieren wat qua uiterlijk niet bijzonder opvalt lukt me wel, al heb ik hier eigenlijk totaal geen behoefte aan, maar na alcohol en onder druk van vrienden doe ik dit zo af en toe toch nog wel eens.

Hoe komt het nou dat ik nooit een leuk knap meisje versier? Onder een leuk knap meisje versta ik ook haar intelligentie, het is echt niet zo dat ik alleen naar uiterlijk kijk.. toch krijg ik bijna nooit een gesprek van de grond met een meisje dat qua niveau wat meer op mijn lijn ligt, zou wel eens willen weten hoe dat komt en wat ik er aan kan doen
pi_27811087
Wat losser worden.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 17:28:43 #62
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27811239
quote:

[..]

Ik waardeer het meer als een man gewoon eerlijk tegen me zegt dat hij me lekker vindt, dan dat er één of andere creep een romantische toenaderingspoging doet. In dat geval is de kans groot dat ik een lachstuip krijg, en bovendien is het lullig als je iemand alleen maar voor de sex of wat fun wil en diegene zit zwaar verliefd tegen je te doen. Geen schijn van kans
pi_27811875
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:02 schreef thaleia het volgende:

[..]

Er is er altijd 1 de interessantste en ik ga niet voor tweede keus.
[..]

Dan heb je dus pech totdat je er eentje tegenkomt die leuker is, ja.
Lijkt mij niet rampzalig, maar misschien is het dat wel als iemand zich zonder partner of 'projectjes' niet kan vemaken.

Ik zou dus zeggen: de kunst van het versieren zit hem erin dat je de betreffende man/vrouw de indruk geeft dat je dit niet bij iedereen probeert
Ik en geen van de andere mannen zeggen dat we niet echt gaan voor iemand als we er voor gekozen hebben. Kijk als ik 3/4 meiden oppervlakkig ken en er gewoon leuk uit vind zien heeft niemand voorrang. Ik zou zeggen laat eerst zelf zien wat je te bieden hebt voor je een ander er op afrekent. Het is wel heel arrogant te denken dat iemand meteen helemaal voor je moet kiezen en niet andere leuke vrouwen mag ontmoeten. Volgens mij is het gewoon vrouwelijke onzekerheid die zulke gedachten ingeeft, deze arrogantie is een houding.

Wie zegt dat het tot vermaak als doel heeft gesteld om veel opties open te houden. Het kan ook een vorm van bindingsangst zijn zoals eerder geschetst of gewoon verdomd goede logica. Je gaat toch niet hopeloos met een voor je kop voor die ene iedere keer. Dat wordt verdomd frustrerend als het zeg 4 keer opeenvolgend niet lukt.

Hierbij passend is de drogredenering van de aanhouder wint bij sommige vrouwen. Die blijven iemand net zo lang afwijzen en dan is de bedoeling dat die vent het blijft proberen. Dan denken ze degenen over te houden die ze het leukst vinden, wat ze echter overhouden zijn de figuren met het grootste bord voor hun kop die wanhopig op zoek zijn naar een vriendin en daar alles voor over hebben. Een echt leuke jongen had allang gedacht zo niet, dan niet namelijk.

De kunst van het versieren zit uberhaupt in de andere sekse een bepaald beeld van jezelf meegeven.
quote:
Bij mij volgt eerst het stadium van aatrekkingskracht (puur lichamelijk), vervolgens doe je dan een poging nader kennis te maken met die persoon en misschien blijkt het wel een heel leuk persoon.

Of iemand een leuk persoon is weet je inderdaad niet op het moment van versieren. Iemand kan je dan bv. een telefoonnummer geven om nader kennis te maken, zodat je er wél achter kan komen of hij/zij naast aantrekkelijk ook leuk genoeg is.
De clou is dat je een man wel er op kunt afrekenen dat hij je niet kent en heel overdreven hem gaan wegduwen. Je kunt hem ook gewoon leren kennen en dan echt bepalen of hij wel of niet iets voor je is...

Vrouwen zijn hierin ambivalent en oppervlakkig, alsof je als je iemand aanspreekt meteen met de meest geweldige opmerkingen komt. Als ik een heel leuk meisje aanspreek ben ik ook zenuwachtig hoor en dan komt het er ook lastig uit. Hebben deze vrouwen zelf al eens geprobeerd een vent aan te spreken? Het is wel erg makkelijk he, kritiek hebben maar zelf geen drol durven.

en dan vragen sommige vrouwen zich af waarom er nix aan komt waaien

[ Bericht 9% gewijzigd door Tranceptor op 10-06-2005 18:15:00 ]
pi_27812414
Je zou een boek moeten schrijven, Tranceptor.
Een eyeopener voor vrouwen, succes gegarandeerd.
pi_27812499
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef dawg het volgende:
Je zou een boek moeten schrijven, Tranceptor.
Een eyeopener voor vrouwen, succes gegarandeerd.
Ik vind uberhaupt dat ik betaald zou moeten worden hier om posts te doen.
pi_27812580
Dan zul je rijk worden inderdaad.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:38:41 #67
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_27813123
ik vind et best, als ik maar betaald word om die zooi te lezen
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_27813305
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:49 schreef Tranceptor het volgende:
Ik en geen van de andere mannen zeggen dat we niet echt gaan voor iemand als we er voor gekozen hebben. Kijk als ik 3/4 meiden oppervlakkig ken en er gewoon leuk uit vind zien heeft niemand voorrang. Ik zou zeggen laat eerst zelf zien wat je te bieden hebt voor je een ander er op afrekent. Het is wel heel arrogant te denken dat iemand meteen helemaal voor je moet kiezen en niet andere leuke vrouwen mag ontmoeten. Volgens mij is het gewoon vrouwelijke onzekerheid die zulke gedachten ingeeft, deze arrogantie is een houding.
Het gaat niet om jaloezie of bezitsdrang, maar om een levensinstelling die je zoekt. Niet iemand die om zich heen fladdert en 'alle opties openhoudt', maar juist iemand die keuzes durft te maken en naar verdieping en echtheid zoekt. En omgekeerd probeer je hetzelfde te bieden, het is geen eenrichtingsverkeer...
quote:
<knipje>
Vrouwen zijn hierin ambivalent en oppervlakkig, alsof je als je iemand aanspreekt meteen met de meest geweldige opmerkingen komt. Als ik een heel leuk meisje aanspreek ben ik ook zenuwachtig hoor en dan komt het er ook lastig uit. Hebben deze vrouwen zelf al eens geprobeerd een vent aan te spreken? Het is wel erg makkelijk he, kritiek hebben maar zelf geen drol durven.
en dan vragen sommige vrouwen zich af waarom er nix aan komt waaien
Nou ja, eigen ervaring dan maar. Heb ook wel eens gehad dat iemand redelijk zenuwachtig voor mijn neus stond. Is echt niet een turn-off hoor (en ik ben niet de enige vrouw die daar zo over denkt).
pi_27813532
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Het gaat niet om jaloezie of bezitsdrang, maar om een levensinstelling die je zoekt. Niet iemand die om zich heen fladdert en 'alle opties openhoudt', maar juist iemand die keuzes durft te maken en naar verdieping en echtheid zoekt. En omgekeerd probeer je hetzelfde te bieden, het is geen eenrichtingsverkeer...
[..]

Nou ja, eigen ervaring dan maar. Heb ook wel eens gehad dat iemand redelijk zenuwachtig voor mijn neus stond. Is echt niet een turn-off hoor (en ik ben niet de enige vrouw die daar zo over denkt).
En iemand moet die instelling op basis van je verschijning kunnen zien? Wat een kulargumentatie zeg. Iemand die keuzes maakt, ga jij eerst maar wat bieden zodat de keus op jou valt. Het is gewoon een grote onzekerheid. Als jij leul genoeg bent kiest die vent wel voor je, dat is een groter compliment dan iemand die zich wanhopig op je stort.

Ik ben redelijk zenuwachtig bij sommige vrouwen. Ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen, maar dan ...euhmm
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:19:18 #70
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27814245
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef femmeChantal het volgende:

Daar had hij het dus ook over, het is geen eenrichtingsverkeer. Als een meid elke keer iemand af gaat wijzen omdat zij speciaal die ene wil hebben die alles voor haar over heeft. Dan moet ze niet vreemd opkijken als die speciale man er maar voor kiest een minder afstandelijk persoon te zoeken.
pi_27816330
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:23 schreef Monus het volgende:

De jongens die jij bedoelt hier zullen over het algemeen weinig meiden versieren. En zelf dan zal het niet meer zijn dan een domme gans.
Er zijn ook veel intelligente vrouwen die zich laten bedotten. En zich dan maar af blijven vragen waarom ze altijd met hufters in bed belanden. Je hebt groot gelijk dat vrouwen naar zichzelf moeten kijken: de mannen die je uitzoekt zijn een reflectie van wie je zelf bent.

Het is overigens niet mijn bedoeling hier een onmogelijke opgave voor mannen te schetsen. Integendeel: het kan veel makkelijker dan je denkt. Je hoeft James Bond niet te analyseren om 'aan de vrouw te raken'. Jíj bent interessant, jíj bent een catch, en als je daarop vertrouwt, komt het wel goed. Die kunstgrepen om een vrouw te verleiden zijn juist een manier om je gek te maken, je kapot te analyseren en je onzeker te maken over het zoeken van toenadering.
quote:
Als ik problemen zou hebben om met vrouwen om te gaan, dan was Spanje-Malaga wel de laatste plek waar ik zou zijn gaan wonen. Want dan word je mannelijkheid wel erg vaak op de proef gesteld. Maar als jij versieren/flirten onder parasiteren vind vallen dan heb je echt een groot probleem naar mannen toe.
Wacht, zo heb ik die opmerkingen helemaal niet bedoeld. Ik gebruik vaak 'je' waar ik 'men' bedoel. Ik had het niet over jou persoonlijk, ik ken je helemaal niet. 'Parasiteren' is een sterk woord. Ik wilde ermee zeggen dat tekortkomingen van vrouwen niet eigenschappen zijn waar je (welke willekeurige man dan ook) op wilt vertrouwen om contact te leggen. Thaleia heeft dit puntiger geformuleerd: zij wil een man die haar leuk vindt, en wil een man ook niet gewoon een vrouw die hem leuk vindt in plaats van een meisje dat gevoelig is voor versierfoefjes?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:32:28 #72
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_27816811
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Het is overigens niet mijn bedoeling hier een onmogelijke opgave voor mannen te schetsen. Integendeel: het kan veel makkelijker dan je denkt. Je hoeft James Bond niet te analyseren om 'aan de vrouw te raken'. Jíj bent interessant, jíj bent een catch, en als je daarop vertrouwt, komt het wel goed.
Hoe bedoel je dat ? Wachten tot de vrouwen achter mij aankomen
Dat werkt me toch een partij goed
quote:
Thaleia heeft dit puntiger geformuleerd: zij wil een man die haar leuk vindt, en wil een man ook niet gewoon een vrouw die hem leuk vindt in plaats van een meisje dat gevoelig is voor versierfoefjes?

Maakt het dan uit hoe je contact maakt ? Als je maar contact maakt. En dan zie je daarna wel of je haar leuk vindt.

Toch

Of denk ik er nu zo raar over....
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_27817458
hmm...zolang je geen rol gaat spelen is het goed..maar je moet altijd tactisch blijven..je moet natuurlijk niet gaan praten zoals je met je vrienden praat of zoiets dergelijks..
jaja..tis allemaal wat
  vrijdag 10 juni 2005 @ 20:56:42 #74
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_27817527
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:54 schreef fffan het volgende:
je moet natuurlijk niet gaan praten zoals je met je vrienden praat of zoiets dergelijks..
Ah, dus dat doe ik fout
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_27817726
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:32 schreef Aaargh! het volgende:

Hoe bedoel je dat ? Wachten tot de vrouwen achter mij aankomen
Dat werkt me toch een partij goed
Nee, en het heeft ook geen zin jezelf op te sluiten en te wachten tot de prinses op het witte paard aan je deur komt kloppen. Ontstaan de meeste relaties echt vanuit die alles-of-niets-situaties? Jij ontmoet haar in een kroeg, je hebt één kans, en als je met een verkeerde openingszin komt dan kun je het wel schudden? Met 'het komt wel goed' bedoel ik dat als zij de kans heeft gekregen om te zien hoe leuk je bent, dan kan een van de twee veel minder geforceerd de ander mee uit vragen. Dan heb je geen 'How you doin'?' nodig.
quote:
Maakt het dan uit hoe je contact maakt ? Als je maar contact maakt. En dan zie je daarna wel of je haar leuk vindt.
Nou ja, ik zou een serenade onder mijn balkon waarschijnlijk pathetisch vinden, maar misschien kun je van de juiste jongen wel alles hebben. Misschien zou ik de juiste jongen in de trein stiekem toch mijn telefoonnummer geven.

Voor een groot gedeelte zal inderdaad moeten blijken of iemand echt leuk is, of jullie wel bij elkaar passen. Ik moet er in ieder geval voldoende aanleiding voor hebben, maar waarschijnlijk gaan de meeste mensen wat makkelijker met een eerste afspraakje om.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')