abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27804862
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:

Een jongen mag je nummer ook al niet vragen, waar ben je bang voor? Dat hij je oprecht leuk vind?
Volgens mij heb je m'n posting niet zo goed gelezen, want ik probeerde juist duidelijk te maken dat iemand die mijn nummer vraagt op basis van die schamele informatie mij niet oprecht leuk kan vinden. Hij kent mij immers niet. Hij mag best op me geilen, maar dat is voor mij onvoldoende aanleiding om romantische zeeen met hem te bevaren. Ik moet hem leuk vinden, en daar heb ik meer voor nodig dan wetenschap van een prettig uiterlijk. Tegelijkertijd wil ik dat hij mij leuk vindt om meer dan m'n uiterlijk. En belangrijker nog: ik wil niet dat hij het soort persoon is dat zichzelf zo makkelijk geeft. Elk meisje dat er leuk uitziet is potentieel relatiemateriaal? Dat vind ik wel erg goedkoop.
quote:
Jij bent echt zo'n prototype vrouw die zich heeft laten indoctrineren (in je jeugd, door je ouders of 2 slechte ervaringen) dat mannen geneigd zijn tot alles slechts en vooral de zelfverzekerde en knappe mannen. De grootste hufters die ik ken zijn juist de middelmatig uitziende onderkruipsels van wie iedereen denkt dat ze zo lief en aardig moeten zijn omdat ze hun uiterlijk niet geweldig meehebben.
Mijn vader is de liefste, geweldigste man die ik ken ( ) en ik heb hele fatsoenlijke vriendjes gehad. Ik houd van de man. Je psychologische analyse faalt.
quote:
Ik vind dat je dankbaar mag zijn dat een vent die moeite voor je overheeft om zich en publique in zo'n treincoupé voor lul te zetten door het toch te proberen. Dit is echt zo'n mentaliteit die zo kenmerkend is voor Nederlandse vrouwen. Ja we willen veroverd worden, maar ook eigenlijk niet.
Ik wil helemaal niet veroverd worden door de eerste de beste, door jan en alleman. Scheer je toch weg. Waarom zou ik maar open moeten staan voor elke knul?
quote:
Het moet natuurlijk vooral ook aan komen waaien en het liefst ook precies zoals jullie het willen. Als het dan niet naar de zin krijgt, gaan jullie vervolgens zelf niet actie ondernemen. Nee dan begint het gezanik dat alle mannen hufters zijn. Stelletje azijnzeikers!
Over wie gaat het nu eigenlijk? Over mij of over jou? Jemig, wat een complexen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:13:14 #27
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27805147
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

Maar de jongens die je aanspreken in de trein zijn niet voor niets steevast vervelende, gladde types. Zij durven het immers aan om iemand die ze helemaal niet kennen te versieren. Waarop baseren ze dat? Je principes, je integriteit, je passies, je drijfveren? Nee, je grote ogen, je lekkere tieten, je geile rokje. En daarom zijn die types oninteressant.
Die types zijn alleen oninteressant omdat het 'vervelende gladde' types zijn.
quote:
Ergo: 'erop afgaan' is iets voor versierders, en versierders zijn juist oninteressant. JoeyT is niet alleen die fantastische versierder, maar ook die jongen die zijn vriendin beduveld heeft. En denk je dat vrouwen dat willen? Wil jij een meisje dat zich laat versieren? Of wil je een meisje dat jou wil?
Ja, dat willen de meenste vrouwen die het met hem doen. Dat sommige vrouwen daar later spijt van krijgt is een ander verhaal. Maar er zijn ook genoeg vrouwen voor een one night/week/maand stand in.

Het leuke is wel dat wat JoeyT als een sterk punt (fantastische versierder) naar voren probeert te brengen waarschijnlijk zijn grootste probleem is. Waarschijnlijk heeft hij een groot hechtings probleem naar vrouwen toe en word hij erg bang als hij een een relatie heeft die langer dan een jaar duurt omdat er dan teveel gevoel bij komt te kijken.
pi_27805231
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Volgens mij heb je m'n posting niet zo goed gelezen, want ik probeerde juist duidelijk te maken dat iemand die mijn nummer vraagt op basis van die schamele informatie mij niet oprecht leuk kan vinden. Hij kent mij immers niet. Hij mag best op me geilen, maar dat is voor mij onvoldoende aanleiding om romantische zeeen met hem te bevaren. Ik moet hem leuk vinden, en daar heb ik meer voor nodig dan wetenschap van een prettig uiterlijk. Tegelijkertijd wil ik dat hij mij leuk vindt om meer dan m'n uiterlijk. En belangrijker nog: ik wil niet dat hij het soort persoon is dat zichzelf zo makkelijk geeft. Elk meisje dat er leuk uitziet is potentieel relatiemateriaal? Dat vind ik wel erg goedkoop.
[..]

Mijn vader is de liefste, geweldigste man die ik ken ( ) en ik heb hele fatsoenlijke vriendjes gehad. Ik houd van de man. Je psychologische analyse faalt.
[..]

Ik wil helemaal niet veroverd worden door de eerste de beste, door jan en alleman. Scheer je toch weg. Waarom zou ik maar open moeten staan voor elke knul?
[..]

Over wie gaat het nu eigenlijk? Over mij of over jou? Jemig, wat een complexen.
Waarom niet? Waarom zou een jongen je niet leuk kunnen vinden om hoe je eruitziet en je uitstraling, je houding, je bewegingen, je geur? Innerlijk straalt toch naar buiten, 80% van de communicatie is non-verbaal. Je argument faalt.

Mannen zijn nu eenmaal visueler ingesteld dan vrouwen en dat weet je, maar je wil graag een blinde vlek voor de andere zijde behouden. Draait de wereld ook zo om jou en jouw belevingswereld als het zo doet voorkomen?

Voor een man begint het botweg bij uiterlijk, niet hoe verheven en iemand kan praten over Kierkegaard. Daarnaast vormt het innerlijk dat je leert kennen de lijm tussen het visuele en het verstandelijke. Maar goed, we hebben het hier over iemand leuk vinden en niet over verliefd op iemand zijn.

Dat is nogal een verschil. Ik persoonlijk vind gewoon een meisje dat er leuk uitziet en leuke maniertjes heeft, een leuke houding en een leuke uitstraling gewoon een leuke meid. En als dat allemaal in orde is in verregaande staat een hele leuke meid. Als zo'n meid me dan haar telefoonnummer geeft zie ik dat als compliment en ga ik niet als een klein kind lopen mekkeren dat ze me alleen maar wil voor mijn uiterlijk. Ze heeft me dan misschien een half uur gesproken, alsof ze me dan uberhaupt kent.

Ik zeg niet dat je open moet staan voor Jan en Alleman, maar zoals jouw post is kun je als vent weinig goed dan als je jou uberhaupt aanspreekt (leuke vent of niet). Zodra je probeert het contact te behouden en te intensiveren ga je lopen mekkeren als een verwend kind.

Ik heb geen complexen, ik ben gewoon recht voor zijn raap en eerlijk.

wat is dat geleuter over JoeyT, hij heeft hier nog niet gepost?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tranceptor op 10-06-2005 14:21:54 ]
pi_27805467
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:13 schreef Monus het volgende:

Die types zijn alleen oninteressant omdat het 'vervelende gladde' types zijn.
Wat maakt ze vervelend? Wat maakt ze glad? Ze zien versieren als een 'edele kunst' die ze toe kunnen passen op welke vrouw dan ook. Als ze jou proberen te versieren, dan weet je: ik ben een van die paarden waar op gewed wordt. Maar dat is niet alles: hoe aantrekkelijk is een man die niet exclusief is?
quote:
Ja, dat willen de meenste vrouwen die het met hem doen. Dat sommige vrouwen daar later spijt van krijgt is een ander verhaal. Maar er zijn ook genoeg vrouwen voor een one night/week/maand stand in.
Die zijn er wel, maar ze zijn zeker niet in de meerderheid. Er zijn zoveel vrouwen die zich afvragen waarom een jongen niet zo reageert als ze hopen. Ik verband hiermee postte ik vanochtend deze link: http://www.usatoday.com/l(...)09-08-hes-just_x.htm
quote:
Het leuke is wel dat wat JoeyT als een sterk punt (fantastische versierder) naar voren probeert te brengen waarschijnlijk zijn grootste probleem is. Waarschijnlijk heeft hij een groot hechtings probleem naar vrouwen toe en word hij erg bang als hij een een relatie heeft die langer dan een jaar duurt omdat er dan teveel gevoel bij komt te kijken.
Inderdaad. En als meisje zou ik de bui wel voelen hangen als zo'n Joey op me afkomt. Natuurlijk zijn er veel vrouwen die geen solide inschattingsvermogen hebben. Maar als jij een jongen bent die er moeite mee heeft vrouwen te benaderen, dan moet je je afvragen of dat de meisjes zijn waar je op wilt parasiteren.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:23:11 #30
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_27805471
Waarom al die flames hier eigenlijk?

Moet wel zeggen dat ik het eens ben met je, tranceptor, dat vrouwen enorm veeleisend overkomen maar dat komt omdat ze geen logisch gedachtenpatroon hebben maar een gevoelsmatig gedachtenpatroon. En dat gevoelsmatige patroon zorgt voor een enorm egoisme. Make-up, kleding en dergelijke zaken zijn daar een uiting van, ze willen zichzelf goed voelen door met zichzelf bezig te zijn. Ze willen zich goed voelen door bekeken te worden om hun uiterlijk... En tegelijkertijd zitten ze, dankzij hun gevoel in een ivoren torentje, zeurende dat er niemand binnen komt omdat ze zo'n gracht eromheen hebben.

Het heeft geen zin om de inlogica van vrouwen te proberen te begrijpen. Hooguit te gebruiken wanneer het jou uitkomt. Push all her buttons, make her go crazy, make it *klik*
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_27805501
Geweldig ook weer die man/vrouw taferelen
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:27 schreef Claudia_x het volgende:

Maar als hij dan m'n telefoonnummer vraagt, dan wordt hij toch dubieus.
En vooral dit zinnetje vind ik zo geweldig!
Erg herkenbaar. Aan de andere kant besef ik ook dat er op die manier amper opties voor de man over blijven, lijkt me zwaar om een gozer te zijn wat dat betreft. Aan de andere kant genoeg meiden die wel meegaan etc. Ook niks mis mee, goeie wip wordt een mens niet slechter van. Dus men vindt elkaar toch wel weer lijkt mij. Alhoewel het mij in de Kierkegaard of andere gevallen wat moeilijker lijkt of zal worden.
quote:

Je slaat wel spijkers met koppen hé.
Zo denk ik er ook over. Of potentieel neukmateriaal.

Maargoed, te moeilijk doen/zijn is niet altijd leuk, genieten hoort er ook bij .
Ik schaar mezelf bij de romantische realisten, bestaan die eigenlijk wel . Naja, whatever.
pi_27805678
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat maakt ze vervelend? Wat maakt ze glad? Ze zien versieren als een 'edele kunst' die ze toe kunnen passen op welke vrouw dan ook. Als ze jou proberen te versieren, dan weet je: ik ben een van die paarden waar op gewed wordt. Maar dat is niet alles: hoe aantrekkelijk is een man die niet exclusief is?
[..]

Die zijn er wel, maar ze zijn zeker niet in de meerderheid. Er zijn zoveel vrouwen die zich afvragen waarom een jongen niet zo reageert als ze hopen. Ik verband hiermee postte ik vanochtend deze link: http://www.usatoday.com/l(...)09-08-hes-just_x.htm
Wie ben jij dat je denkt te weten of een jongen op meerdere paarden wedt? Wie zegt dat als jij gewoon niet leuk genoeg bent dat hij alle lijntjes niet leuk vind? Ben jij zo onweerstaanbaar dat een beetje leuke vent alles voor je moet latenvallen ofzo? Beheer je hem dan al? Kom op zeg, het is een algemeen voorkomend verschijnselen dat vrouwen in de datefase helemaal niet anders doen. Die laten ook overal lijntjes openstaan. Ga eens bedenken wat jij eigenlijk te bieden hebt dat een leuke vent op jou moet vallen en ga daar eens op een positieve manier vanuit in plaats van afgeven op mannen die wat te bieden hebben maar zich niet meteen gewonnen geven.

Waardoor dat komt? Dat komt door dit soort verwende reacties van vrouwen, subtiele hints die niet begrepen worden en gebrek aan duidelijke communicatie over wat ze willen. Voor de rest zoek Korrelatie op.

bedoel niemand te flamen, mijn stijl van posten is nu eenmaal recht voor zijn raap, no offence
pi_27805706
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:23 schreef hawaii het volgende:
Waarom al die flames hier eigenlijk?

Moet wel zeggen dat ik het eens ben met je, tranceptor, dat vrouwen enorm veeleisend overkomen maar dat komt omdat ze geen logisch gedachtenpatroon hebben maar een gevoelsmatig gedachtenpatroon. En dat gevoelsmatige patroon zorgt voor een enorm egoisme. Make-up, kleding en dergelijke zaken zijn daar een uiting van, ze willen zichzelf goed voelen door met zichzelf bezig te zijn. Ze willen zich goed voelen door bekeken te worden om hun uiterlijk...

En tegelijkertijd zitten ze, dankzij hun gevoel in een ivoren torentje, zeurende dat er niemand binnen komt omdat ze zo'n gracht eromheen hebben.

Het heeft geen zin om de inlogica van vrouwen te proberen te begrijpen. Hooguit te gebruiken wanneer het jou uitkomt. Push all her buttons, make her go crazy, make it *klik*
Jij begrijpt het.

Workin 'on it.
pi_27805771
Ik kan best goed versieren al zeg ik het zelf, tenzij ik het echt echt graag wil.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:36:59 #35
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_27805925
Het versierspel zie ik gewoon als een leuke jacht. Trouwens wel een jacht die ik soms maar moeilijk kan missen... dit is mijn eerste monogame relatie in de bijna 30 jaar dat ik rondwandel op aarde, dus het is soms nog wennen. Versieren of flirten heeft voor mij nooit het doel van een serieuze relatie, daar was ik ook niet naar op zoek. Ik had immers mijn partner, en die heb ik eigenlijk nooit hoeven versieren. Bovendien hoef je maar een keer lief te lachen en de mannen komen als vliegen op stroop op je af. Als vrouw valt er weinig te versieren

Met mijn huidige partner heb ik ook geen truckendoos losgelaten. Ik ken hem al jaren, we vonden elkaar aantrekkelijk en zijn samen in bed beland, en na een paar van die avontuurtjes bleken we verliefd op elkaar te zijn. Hij overigens al wel flink langer dan mij. Hij schijnt geprobeerd te hebben me dat eerder duidelijk te maken, maar liefdessignalen kaatsen blijkbaar af als je goede vrienden bent

Ik ben een beetje te nuchter voor romantiek, en flirten zie ik ook als niets meer dan een spelletje. Natuurlijk is het leuk om complimenten te krijgen over je uiterlijk, maar ik vind het geen bevestiging. Je ziet er tenslotte uit zoals je dat zelf wilt, en hoe je je lekker voelt. Misschien dat ik anders praatte als ik een enorm raar lijf had, maar dat heb ik gelukkig niet. Het is gewoon leuke spanning, zo zie ik het. Tijdverdrijf het draait om aantrekkingskracht, niet om liefde.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_27805997
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:15 schreef Tranceptor het volgende:

Waarom niet? Waarom zou een jongen je niet leuk kunnen vinden om hoe je eruitziet en je uitstraling, je houding, je bewegingen, je geur? Innerlijk straalt toch naar buiten, 80% van de communicatie is non-verbaal. Je argument faalt.
Nogmaals, een jongen kan je wel leuk vinden om hoe je eruit ziet, maar hij kent je niet. Ik vind het belangrijk dat m'n geliefde me aantrekkelijk vindt, maar het is ook een absolute vereiste dat hij me begeert om wie ik ben. Wie ik ben, waar ik van houd en wat me drijft straal ik niet 'naar buiten'. Daarvoor zul je toch met me moeten praten, tijd met me door moeten brengen. Wat ik wél non-verbaal communiceer, is dat ik intimiteit en exclusiviteit belangrijk vind. En als mannen dat dan nog niet door hebben, dan ben ik best bereid dat ook verbaal over te brengen.
quote:
Mannen zijn nu eenmaal visueler ingesteld dan vrouwen en dat weet je, maar je wil graag een blinde vlek voor de andere zijde behouden. Draait de wereld ook zo om jou en jouw belevingswereld als het zo doet voorkomen?
Ik ben er alleen niet in geïnteresseerd hoe mannen zijn. Ik zei niet voor niets dat ik van 'de man' houd. De wereld draait inderdaad om mijn beleving en mijn verlangens. Ik beleef de wereld als een domein van vrijheid: mannen zijn ook gecultiveerde wezens. Niet alle mannen zijn er uitsluitend op uit zich voort te produceren. En gelukkig heb ik geen relatie met 'mannen', maar met één man.
quote:
Voor een man begint het botweg bij uiterlijk, niet hoe verheven en iemand kan praten over Kierkegaard.
Projecteer jij jouw beleving nu niet op de gehele wereld? Er zijn ook mannen die het wel belangrijk vinden hoe iemand praat en wat iemand leest.
quote:
Dat is nogal een verschil. Ik persoonlijk vind gewoon een meisje dat er leuk uitziet en leuke maniertjes heeft, een leuke houding en een leuke uitstraling gewoon een leuke meid. En als dat allemaal in orde is in verregaande staat een hele leuke meid.
En ik heb er wat meer voor nodig om iemand 'leuk' te vinden. Jij schrijft in je tweede post dat je op meerdere paarden moet wedden. Ik ga zo niet met de liefde om. Niet iedereen die oppervlakkig leuk is, is voor mij potentieel relatiemateriaal.
quote:
Ik heb geen complexen, ik ben gewoon recht voor zijn raap en eerlijk.
Je begint ermee dat ik zeur, dat ik vast een complex met mannen heben en ze wantrouw, en al gauw ga je over op 'Nederlandse vrouwen' en 'azijnzeikers'. Wat zegt dat allemaal over jou?
quote:
Jammergenoeg is het vorige topic gesloten. Hij reageerde daarin op mijn laatste posting, en deze thread borduurt voort op waar de vorige geeindigd is.

En nu moet ik hoognodig mijn benen epileren, een geil rokje uitzoeken en de trein halen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:41:17 #37
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27806076
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:15 schreef Tranceptor het volgende:

Was het doel van het 'herstarten' van deze topic om een flame-war te starten? Sorry, maar ga dan een end fietsen...

We zijn nu over die kwestie uitgesproken en back ontopic.
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27806101
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zit toch niet zo te zeuren zeg, vreouwen trekken die kleding uberhaupt niet aan omdat mannen er niet naar mogen of gaan kijken. Je vind het maar wat leuk als een jongen zegt dat je er leuk uitziet of laat merken dat ie je qua uiterlijk wel ziet zitten. Je gaat in eerste instantie nu eenmaal op uiterlijk af, face it. Dit is zo'n drogredenering. Het één zeggen en het ander bedoelen.

Een jongen mag je nummer ook al niet vragen, waar ben je bang voor? Dat hij je oprecht leuk vind? Jij bent echt zo'n prototype vrouw die zich heeft laten indoctrineren (in je jeugd, door je ouders of 2 slechte ervaringen) dat mannen geneigd zijn tot alles slechts en vooral de zelfverzekerde en knappe mannen. De grootste hufters die ik ken zijn juist de middelmatig uitziende onderkruipsels van wie iedereen denkt dat ze zo lief en aardig moeten zijn omdat ze hun uiterlijk niet geweldig meehebben.

Ik vind dat je dankbaar mag zijn dat een vent die moeite voor je overheeft om zich en publique in zo'n treincoupé voor lul te zetten door het toch te proberen. Dit is echt zo'n mentaliteit die zo kenmerkend is voor Nederlandse vrouwen. Ja we willen veroverd worden, maar ook eigenlijk niet. Het moet natuurlijk vooral ook aan komen waaien en het liefst ook precies zoals jullie het willen. Als het dan niet naar de zin krijgt, gaan jullie vervolgens zelf niet actie ondernemen. Nee dan begint het gezanik dat alle mannen hufters zijn. Stelletje azijnzeikers!

ik ben blij dat er nog genoeg leuke Nederlandse vrouwen zijn die niet zo zitten te zaniken
Exactly!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27806415
Nou, ik sluit me voor een heel groot deel aan bij claudia_x hoor, ik moet er niets van hebben, van figuren die op meerdere paarden wedden en 'lijntjes open hebben staan'.

Ik wil een man die MIJ wil en niet om het even welk leuk meisje.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:52:45 #40
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_27806499
Dank voor de herstart! Fix de opmaak van de OP eens wil je Er moet zoiezo wel iets gebeuren aan de OP, maar daar heb ik nu even geen zin in. Wie wil mag 't doen

Opzouten met dat gezanik over JoeyT trouwens, te irritant voor woorden

Goed, back ontopic: Wat is eigenlijk de ideale versierplek? De kroeg / club kan lichtelijk geforceerd zijn, al kan iemand die op straat loopt of in de trein zit te chillen met z'n MP3tjes helemaal geen zin hebben in 'iemand'. Hoe creëer je vanuit een doodnormale straatsituatie de juiste sfeer? Het is mij opgevallen dat ik meer durf als ik in de juiste stemming ben. Deze stemming wordt meestal opgeroepen door de juiste muziek, de juiste sfeer en een weelde aan dames. Hoe kom je in deze stemming op straat? Zijn daar bepaalde (NLP-)technieken voor?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_27806621
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:50 schreef thaleia het volgende:
Nou, ik sluit me voor een heel groot deel aan bij claudia_x hoor, ik moet er niets van hebben, van figuren die op meerdere paarden wedden en 'lijntjes open hebben staan'.

Ja dus je blijft altijd in hetzelfde kringetje van mannen hangen. Want o wee als een kerel op je af stapt dan is het gewoon een lul die het bij elke vrouw doet. Hoe ga jij ooit een nieuw iemand tegenkomen?

Ik ben zelf ook wel eens in de trein tegenover een meisje gaan zitten waar ik meteen helemaal van onder de indruk was. Tja ik heb toen niks gedaan want daar was ik nog te schijterig voor
pi_27806659
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:50 schreef thaleia het volgende:
Zelf heb je natuurlijk nooit meerdere mannen waarvan je denkt: "Die is misschien wel interessant"....
quote:
Het zou wat zijn als iedere man maar 1 meisje leuk mocht vinden, als je die dan niet kan krijgen heb je dus pech ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27806830
quote:
What You Should Have Learned in This Chapter

• An excuse is a polite rejection. Men are not afraid of "ruining the friendship."

• Don't get tricked into asking him out. If he likes you, he'll do the asking.

• If you can find him, then he can find you. If he wants to find you, he will.

• Just because you like to lead doesn't mean he wants to dance. Some traditions are born of nature and last through time for a reason.

• "Hey, let's meet at so-and-so's party/any bar/friend's house" is not a date. Even if you live in New York.

• Men don't forget how much they like you. So put down the phone.

• You are good enough to be asked out.
Uit het artikel, leuk! Sunscreen dejá-vu krijgt weer

En daarom versier ik niet, want als iemand mij echt leuk vindt, dan weet hij mij telkens wel weer te vinden en/of zoekt mij wel op. Das mijn truc of tactiek, gewoon onbewust, omdat ik ergens van het onfeministische, romantische soort ben dat mannen dienen te veroveren, en niet ik. Ik verover op mijn manier terrein, door hem steeds een stapje verder te laten komen en niet alles in één te geven, iemand die echt om je geeft, wil die stukjes ook telkens verder verkennen, wil dat jij dichterbij komt, omdat hij dichterbij WIL komen.

Das romantiek, das de euforie van het leven, ok nu ga ik weer tever .
Dat is echt versieren, toenadering zoeken terwijl je afstand neemt, zwijmel .
En dat is edel. De rest is of zijn allemaal pogingen tot het zo snel mogelijk verkrijgen en/of uitwisselen van lichaamssappen. Is dat versieren, nee, dat is banaliteit. Versieren hoe het in het dierenrijk ook merendeels gebeurt. Al stem ik voor beide, op de juiste manier

ok, ik geef toe, ik ben vaag
pi_27806837
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelf heb je natuurlijk nooit meerdere mannen waarvan je denkt: "Die is misschien wel interessant"....
Er is er altijd 1 de interessantste en ik ga niet voor tweede keus.
quote:
Het zou wat zijn als iedere man maar 1 meisje leuk mocht vinden, als je die dan niet kan krijgen heb je dus pech ...
Dan heb je dus pech totdat je er eentje tegenkomt die leuker is, ja.
Lijkt mij niet rampzalig, maar misschien is het dat wel als iemand zich zonder partner of 'projectjes' niet kan vemaken.

Ik zou dus zeggen: de kunst van het versieren zit hem erin dat je de betreffende man/vrouw de indruk geeft dat je dit niet bij iedereen probeert
pi_27806896
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:02 schreef thaleia het volgende:

[..]

[..]
Dat is bij veel mannen precies hetzelfde, tenzij het alleen maar om een neukertje gaat natuurlijk.
quote:
Ik zou dus zeggen: de kunst van het versieren zit hem erin dat je de betreffende man/vrouw de indruk geeft dat je dit niet bij iedereen probeert
Dat spreekt voor zich...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:10:14 #46
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_27807077
quote:
Volgens mij heb je m'n posting niet zo goed gelezen, want ik probeerde juist duidelijk te maken dat iemand die mijn nummer vraagt op basis van die schamele informatie mij niet oprecht leuk kan vinden. Hij kent mij immers niet.
En hoe had je dan gedacht dat 'wij' mannen dat bootstrapping probleem oplossen ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_27807112
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:02 schreef thaleia het volgende:

éénmaal in mijn leven toch meegemaakt dat ik me echt tot twee mannen aangetrokken voelde, en het echt niet meer wist ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27807213
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:01 schreef sweetgirly het volgende:
En daarom versier ik niet, want als iemand mij echt leuk vindt, dan weet hij mij telkens wel weer te vinden en/of zoekt mij wel op. Das mijn truc of tactiek, gewoon onbewust, omdat ik ergens van het onfeministische, romantische soort ben dat mannen dienen te veroveren, en niet ik.
Oh, nou, dat heb ik dus totaal niet. Bij de laatste paar mannen met wie het wat werd kwam het voorstel om samen eens wat te gaan doen van mij uit. De eerste lichamelijkheden kwamen wel van hem trouwens, dus het blijft de vraag wie nou wie heeft versierd, maar ik ga zeker niet passief achterovergeleund afwachten totdat hij op het idee komt om mij eens ergens mee naartoe te vragen.

Momenteel wacht ik op antwoord van de op dit moment interessantste man in mijn leven, maar ik hoor maar niks
pi_27807270
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:10 schreef Aaargh! het volgende:

En hoe had je dan gedacht dat 'wij' mannen dat bootstrapping probleem oplossen ?
Uitzoeken waar diegene woont (read the article!), vervolgens een serenade zingen voor de deur en dan subtiel vragen: 'ik weet dat je van Kierkegaard houdt, maar zou je met deze Hans Anderson lezer binnenkort eens over de wallen willen manoeuvreren, want ik geloof in sprookjes sinds het ogenblik toen jij jouw ogen op mij neerlegde?'

Mén, ik had een koppel-adviesbureau moeten beginnen
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:23:37 #50
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_27807520
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De jongens die jij bedoelt hier zullen over het algemeen weinig meiden versieren. En zelf dan zal het niet meer zijn dan een domme gans.
quote:
niet gelezen maar...
Als men een man wil die reageert zoals ze hopen dan moeten ze gewoon een man zoeken die reageert zoals ze hopen. Maar dat schijnt wel vaker een probleem te zijn bij vrouwen, een hoop klagen over mannen maar vertikken om naar zich zelf te kijken.
quote:
Inderdaad. En als meisje zou ik de bui wel voelen hangen als zo'n Joey op me afkomt. Natuurlijk zijn er veel vrouwen die geen solide inschattingsvermogen hebben. Maar als jij een jongen bent die er moeite mee heeft vrouwen te benaderen, dan moet je je afvragen of dat de meisjes zijn waar je op wilt parasiteren.
Als ik problemen zou hebben om met vrouwen om te gaan, dan was Spanje-Malaga wel de laatste plek waar ik zou zijn gaan wonen. Want dan word je mannelijkheid wel erg vaak op de proef gesteld. Maar als jij versieren/flirten onder parasiteren vind vallen dan heb je echt een groot probleem naar mannen toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')