hmm, daar zeg je zoiets, geen stom idee. ik dank uquote:
Kankerstraal jij eens op met je foute linkies klootzak.quote:
Mijn waarde vrind.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kankerstraal jij eens op met je foute linkies klootzak.![]()
Dat het aantal bezoekers op FOK! afneemtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:41 schreef Ayaxola het volgende:
Homofiel!
Hij bleef gelukkig maar een paar seconden hangen en niet helemaal.Wat wil je nog eigenlijk bereiken met zo'n topic?
Wat bedoelde je dan precies met "check hier."?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef Bendeleider het volgende:
Ik zei niet dat je moest klikken.
Neeh.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:40 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mijn waarde vrind.
Matig je taal eens even.
Want het is jou nieuwsgierigheid die je dit aan doet.
Ik zei niet dat je moest klikken.
Sufferd.
Niet gebiedend om heel eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan precies met "check hier."?
Pauze om 10:43 men reet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:43 schreef MeuL het volgende:
bendekanker met je gedebiel altijd, hou is rekening met mensen die idd met een schoolproject bezig zijn, of op hun werk zitten en even pauze hebben om relax ff op fok te bladeren..
stuk randebiel
Er staat bij dat je niet moet klikken als je aan het werk bentquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Niet gebiedend om heel eerlijk te zijn.
Maar ik heb er voor de mensen die niet tegen een geintje kunnen al een waarschuwing bijstaan.
![]()
over een krokodilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |