Vind je dat nou nodig om hier te vertellen over je impotentieprobleem?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik heb medelijde met je man, loop je daar met een stijve leuter op je werk, hebben ze geen interrese in je...
Mischien afvallen?
Blij dat ik daar geen last van heb
Nee ik had het over jou impotentieproblemenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:18 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Vind je dat nou nodig om hier te vertellen over je impotentieprobleem?![]()
Je piemel gaat voor je werk hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:29 schreef PDOA het volgende:
Ik heb hier stapels werk liggen die vandaag af moeten en als mijn collega zo blijft zitten lonken dan heb ik er een hard hoofd in (en nog wat anders ook!) dat dit vandaag af komt...
Sorry hoor, maar mijn dappere dodo doet precies wat ie moet doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:19 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Nee ik had het over jou impotentieproblemen.
Foto'squote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:13 schreef PDOA het volgende:
. Ik zit tegenover een blonde del die dus geen slipje draagt (toen ze net bukte om nieuw papier in de kopieermachine te doen viel mijn oog op haar welgevormde achterwerk en ik zag dus geen string of slip!).
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle vrouwen zijn snollen, wist je dat nog niet?
en jij werkt waar??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:29 schreef PDOA het volgende:
Ik heb hier stapels werk liggen die vandaag af moeten en als mijn collega zo blijft zitten lonken dan heb ik er een hard hoofd in (en nog wat anders ook!) dat dit vandaag af komt...
Ja, en er een topic over openen, en daarin posten is wel bevorderlijk voor het werk?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:29 schreef PDOA het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef AnaDisciple het volgende:
[..]
Ja, en er een topic over openen, en daarin posten is wel bevorderlijk voor het werk?
Ga gewoon aan het werk, en schaam je toch niet om van het uitzicht te genieten... knijp ze in hun kont en vraag of ze zin hebben in een date.
Ik werk bij Enecoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:32 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Waar werk je eigelijk, daar wil ik ook best werken![]()
Geniet ervan zolang je dat nog kan...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:13 schreef PDOA het volgende:
Hier op het werk lopen me toch een paar sletjes, poeh hee! Vooral met dit mooie weer willen de dames uiteraard het middelpunt van alle aandacht zijn, en schromen ze niet om er een wedstrijd van te maken wie het kortste rokje en de luchtigste kledij aan kan trekken. Ik zit tegenover een blonde del die dus geen slipje draagt (toen ze net bukte om nieuw papier in de kopieermachine te doen viel mijn oog op haar welgevormde achterwerk en ik zag dus geen string of slip!). Volgens mij zullen er vanmiddag nog heel wat tenten worden opgezet... Deze situatie is niet bevordelijk voor de voortgang van het werk!
Waarom merk je daar als consument niks van?quote:
Alsof vrouwen altijd hun slipje aandoen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik geloofde je vrhaal trouwens tot dat je begon over dat geen slipje dragen.
In je fantasie wereld willen ze het vaak wel laten jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:36 schreef PDOA het volgende:
[..]
Alsof vrouwen altijd hun slipje aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |