Jammer, geen (tel)cam bij me...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:31 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
pics ?
Niet voor degenen die in amsterdam Z/O wonen of werken.quote:
ow wacht dis truthquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:27 schreef TechnoHead het volgende:
Voor wie in Amsterdam (Zuidoost zit ik nu) eo woont/werkt: kijk ff naar boven, zie je een zwarte streep... Wie heeft uitleg?
Edit: jammer, wordt nu vager, lijkt wel een donkere chemtrail oid..
Zien! zien! zien! dammitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:37 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ow wacht dis truth![]()
hmm wel iets te zien lijkt een soort schaduw tussen 2 wolkenheb ff een pic gemaakt
Modje, kan de topictitel varanderd wordenquote:
Je bent bang he? geeft niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kijk ik zal het ff uitleggen zodat iedereen het snapt: Je hebt een vliegtuigje, en vliegtuigjes vliegen want anders zijn ze niet blij, en als ze dan vliegen dan komt er een soort poep uit het vliegtuig, en dat laat een streep achter.
Ik kan echt niet tegen mensen die dood gaan als ze iets zien dat ze niet kunnen verklaren.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kijk ik zal het ff uitleggen zodat iedereen het snapt: Je hebt een vliegtuigje, en vliegtuigjes vliegen want anders zijn ze niet blij, en als ze dan vliegen dan komt er een soort poep uit het vliegtuig, en dat laat een streep achter.
Ik kan echt niet tegen mensen die dood gaan als ze iets zien dat ze niet kunnen verklaren.
psst, op hoogte staat ook wind, misschien is die streep wel verplaatst!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef hanskepanske het volgende:
Ik zie m in Halfweg volgens mij ook...en dat kan geen vliegtuigstreep zijn want het is geen aanvliegroute.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:05 schreef Pool het volgende:
Volgens mij is het van een ontspoorde trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |