Moeten wij dat allemaal weten?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Nou dat lukt nu helemaal niet meer, mn ma is opgestaan en loopt nu te kankeren van dat normale mensen dit en dat en dat de buurman om 5 uur opstaan en dat de dag is om te studeren IN YOUR ASS
{Ze is dement maar bij de dokter doet ze heel normaal, maar ze prat eigelijk gewoon tegen katten en tegen de TV, en tegen d'rzelf{hardop} }![]()
moet toch wat te klagen hebben, en als je klaagt moet het wel goed overkomenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:37 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[klaag]
Ben al wakker sinds gister 14:00.![]()
Dus ik heb rond 7 uur honger, maak noodles.
Valt die verdomde zak in de kom met noodles...
Nou eruit vissen! DUs dan zet je thee, denk je lekker extra veel suiker erin.
Kom je aan bij je pc, neem je een slok van je thee, smaakt het hardstikke goor.
En het zag er ook goor uit, dus ik dacht mischien wat met dat waterkookding.
Sta ik in de keuken, blijkt dat ik zout in m'n thee heb geflikkerd.
Nouja gelijk geen honger meer, weg noodles, weg thee.
En dan heb je eindelijk wat te doen, namelijk hel actief fokken, gaat de tijd zo fucking snel...
Wat een dag![]()
Get a life![]()
Oh ik zal maar niet beginnen over je sig...quote:
Get a girlfrend, wanker...quote:
Inderdaad, ga nu proberen tot 0:00 s'avonds op te blijvenquote:
Kijk, zo iemand heb ik nou in huis nodig!quote:
Red bull doet wonderenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:42 schreef surferr het volgende:
ik kan mezelf maar niet opgestart krijgen in de ochtend![]()
Hey!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:48 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Oh ik zal maar niet beginnen over je sig...
[..]
Get a girlfrend, wanker...
Bier!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef surferr het volgende:
[..]
daar wordt ik alleen maar nerveus van
Het is de bedoeling dat ik me nest uit kom inplaats van inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Het heeft mij geholpen, kan straks weer lekker m'n nest in
Wat heb jij alleen maar kutposts zeg, ow shitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:03 schreef Fisher het volgende:
ik hou van de ochtend... je word er zoooooo vrolijk van
zegt er 1 watquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat heb jij alleen maar kutposts zeg, ow shit
Jij hebt alleen maar van nietszeggende/toevoegende posts zonder inhoud, zo kom ik ook wel aan 100en posts per dagquote:
alsof mij dat iets boeit.. jaloers ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar van nietszeggende/toevoegende posts zonder inhoud, zo kom ik ook wel aan 100en posts per dag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |