Nee, in A'dam zijn ze intelligent.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat het niveau in Brabant snel al een stuk of 15 IQ punten lager ligt
Ja, de GGD in met 25 miljoen in kas.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wsl is de vraagprijs voor psv wel wat hoger, omdat je je directe concurrent zwaar versterkt.
Maar als deze deal doorgaat en Goor en Kuijt ook vertrekken, blijft er bitterweinig over.
Maar goed, de totodivisie is ook erg gezellig..
25 miljoen in kas?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja, de GGD in met 25 miljoen in kas.
eenschquote:Op maandag 20 juni 2005 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,zullen we het nu weer over de geruchten hebben?
quote:Willem II mengt zich in strijd om Danko Lazovic
21/6/2005 10:13
Willem II hoopt Danko Lazovic te kunnen overhalen voor een avontuur in Tilburg. Feyenoord wil de Servische aanvaller verhuren.
Willem II is niet de enige club die in Lazovic geïnteresseerd is. Ook ADO Den Haag en FC Groningen hopen dat de 22-jarige aanvaller bij hun tekent. 'Wij willen eerst weten of Lazovic ervoor voelt bij Willem II te komen spelen', legt technisch directeur Kees Zwamborn uit in het Brabants Dagblad. 'We hebben op die andere clubs voor dat we Europees voetbal spelen.'
ADO, FC Groningen en Willem II zouden geduchte concurrentie hebben, want naast het trio zou ook CSKA Moskou gecharmeerd zijn van Lazovic, die nog tot medio 2008 onder contract staat in Rotterdam.
Bij Feyenoord is het Lazovic in de afgelopen twee jaar niet gelukt te overtuigen. Als hij speelde, dan was dat veelal als invaller. In de 41 duels die hij in actie kwam, scoorde hij in totaal negen keer. In het laatste seizoen maakte hij zes goals in achttien wedstrijden.
Op VI staat nu dat Feyenoord hem nog niet wil verhuren...quote:
Lees het ook net.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Op VI staat nu dat Feyenoord hem nog niet wil verhuren...
Wat moet Arsenal met Guti? Wel leuk om erbij te hebben, maar ik denk zelf dat hij in de basis wil staan.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Quincy Owusu Abeyie naar Reggina (op huurbasis)
Vervang van Edu of zo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat moet Arsenal met Guti? Wel leuk om erbij te hebben, maar ik denk zelf dat hij in de basis wil staan.
Die was dus al genoemd door Brighton zie ik net, net als die van Mwaruwari.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |