Dat zeg je verkeerd. Van Bommel is dit seizoen zeer waardevol geweest voor PSV en het is een hele goede keuze geweest hem te behouden.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet bijna wel zeker dat ze er uit gaan komen.
Denk niet dat psv nog een von Bommeltje wil..
Hij heeft inmiddels ook aangegeven dat hij liever bij ManU speelt.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:50 schreef Spideyman het volgende:
Daarnaast zie ik Park nog wel een jaartje bijtekenen bij PSV als de Man Utd. deal niet doorgaat. Hij heeft al eerder aangegeven graag bij te tekenen en heeft een grote loyaliteit ten opzichte van Mr. Hiddink en PSV.
Onzin. De eerste die Park opzocht voor advies over het al dan niet vertrekken naar Man U was niemand minder dan Guus Hiddink. Hij ziet Hiddink als een soort vader en andersom zal Hiddink hem niet blokkeren in zijn persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels ook aangegeven dat hij liever bij ManU speelt.
Tot zo ver de loyaliteit..
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Redelijk "oud" bericht, Park is inmiddels zelf al rond volgens de Telegraaf.
Geen slechte deal.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:12 schreef Kaalhei het volgende:
Budziak zou naar Fortuna gaan in ruil voor Derksen. Lachambre zou misschien ook in de deal worden betrokken.
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat zal best, maar dat zal echt niet gaan gebeuren.
Inderdaad, het geld hebben ze meer dan nodig.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet.
feyenoord heeft niet zo gek veel keus denk ik.
Over achterlopen Daggla: hoeveel punten verschil was het ook alweer?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ze achterlopen in Eindhoven was algemeen bekend.
Brabant he..
Denk dat de informatie die in het ED staat (mbt PSV) over het algemeen als wat betrouwbaarder kan worden beschouwt dan de info uit de Telegraafquote:Op maandag 20 juni 2005 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ze achterlopen in Eindhoven was algemeen bekend.
Brabant he..
Ik bedoelde qua algemene ontwikkeling.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Over achterlopen Daggla: hoeveel punten verschil was het ook alweer?
Dat over Robinho stond toch ook in het E.D.?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk dat de informatie die in het ED staat (mbt PSV) over het algemeen als wat betrouwbaarder kan worden beschouwt dan de info uit de Telegraaf
Er zit best wat in maar ik denk dat Wotte/Herik het niet zal laten gebeuren.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, het geld hebben ze meer dan nodig.
En ook voor Kalou en z'n kans op een paspoort zou het een logische zet zijn.
Maar goed, de vraag is of psv wil betalen wat f'noord vraagt. Dat zal wel een flink bedrag zijn.
Ik denk dat feyenoord rond de 10 miljoen euro vraagt voor Kalou en zoals het er nu naar uit ziet wordt Park voor ongeveer datzelfde bedrag verkocht aan Man U.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, het geld hebben ze meer dan nodig.
En ook voor Kalou en z'n kans op een paspoort zou het een logische zet zijn.
Maar goed, de vraag is of psv wil betalen wat f'noord vraagt. Dat zal wel een flink bedrag zijn.
Ook in de Telegraaf hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat over Robinho stond toch ook in het E.D.?
Ik denk dat het niveau in Brabant snel al een stuk of 15 IQ punten lager ligtquote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Over achterlopen Daggla: hoeveel punten verschil was het ook alweer?
Wsl is de vraagprijs voor psv wel wat hoger, omdat je je directe concurrent zwaar versterkt.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat feyenoord rond de 10 miljoen euro vraagt voor Kalou en zoals het er nu naar uit ziet wordt Park voor ongeveer datzelfde bedrag verkocht aan Man U.
Verder denk ik dat de transfersom nog wel wat kan zakken met een clausule dat bij doorverkoop van Kalou feyenoord nog een percentage zal opstrijken.
Het wachten is nu op gr8w8.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat het niveau in Brabant snel al een stuk of 15 IQ punten lager ligt
wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |